Буксата е OBDII ама протоколът не е. Протоколът е същия като на 14 пинова.
С 16 пинове е моето. Чета го с диагностиката от старото ми 14 пиново 2.7TDI, със самоделен преходник.
Аз не казвам че няма диагностики, дето го четат. Казвам само че точно с тая няма да го прочетеш. Хардуерния протокол е сериен порт на 9600 бита в секунда (OBDII e CAN). Софуерния също няма нищо общо с OBDII.
Пак - ако искаш евтино, трябва диагностика за 14 пинова, с преходник към 16 пинова букса и ECUTalk софтуер (само за Windows e, но пък е безплатен). Това се набавя за около 50-ина лева и по-малко. Просто трилитровите теранота са със стария протокол и не могат да се чипосват през буксата, а се сменят чипове физически. За съжаление.
Само 2.7 след 2000г. се чипосват през буксата и се четат с OBDII.
С 16 пинове е моето. Чета го с диагностиката от старото ми 14 пиново 2.7TDI, със самоделен преходник.
Аз не казвам че няма диагностики, дето го четат. Казвам само че точно с тая няма да го прочетеш. Хардуерния протокол е сериен порт на 9600 бита в секунда (OBDII e CAN). Софуерния също няма нищо общо с OBDII.
Пак - ако искаш евтино, трябва диагностика за 14 пинова, с преходник към 16 пинова букса и ECUTalk софтуер (само за Windows e, но пък е безплатен). Това се набавя за около 50-ина лева и по-малко. Просто трилитровите теранота са със стария протокол и не могат да се чипосват през буксата, а се сменят чипове физически. За съжаление.
Само 2.7 след 2000г. се чипосват през буксата и се четат с OBDII.
Коментар