Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мога да ти помогна за адаптора и копчето/от Айтос съм/,но не четеш в раздела.Описано е многократно как и от къде да си намериш.Ще ти излезе до към 30лв.
    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение

      Идея си нямам , но преди да сменяш, виж откъде идва влагата.
      Иначе аз сложиш още един мокет отгоре върху оригиналния и отгоре пластмасов или гумен леген, за да не се цапа.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:532
Размер:170.8 КБ
ID:6972971
      Като я разглобявах беше суха изолацията, явно преди време е имало. А и до скоро джипа се караше рядко.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
        Мога да ти помогна за адаптора и копчето/от Айтос съм/,но не четеш в раздела.Описано е многократно как и от къде да си намериш.Ще ти излезе до към 30лв.
        Не съм ги видял темите колега. Иначе ако ми дадеш някакъв номер на лични, може се разберем и да скоча до айтос да го оправим това.

        Коментар


        • https://offroad-bulgaria.com/forum/%...00%D0%B3/page4

          Това е снимка на панела как се получава.Иначе цялата тема е за смяна на стоковото радио.
          Копчето за аварийните,може да се вземе от стар модел Примера.
          При мене имам панел-нов,който с леко доработка става като на снимката от линка,кабел за връзка от стандарт на Нисан към европейски Дин стандарт-нов.Тел.о8859о698едно
          Имам и копче за аварийни от по стар модел на терано,но то не пасва като оригиналното-това го подарявам..
          Имам и няколко електроники за дистанционното на ключа-работещи-бих подарил 1бр..
          Последно редактирано от ognqn; 05-09-24, 13:25.
          Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
          ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

          Коментар


          • Здравейте, колеги!

            Имам лек проблем с "Терано"-то, .родено е през 2000г.
            Бях чел някъде, къде точно му е болката и решението, но не успях да намеря мнението.
            Накратко - започна да ми присветва индикатора на таблото за включено 4х4. Прави го основно на студен двигател, когато вибрациите са по-силни. Леко премигва, като изчезва след подаване на газ и изравняване на оборотите. При включване на 4х4 си свети коректно. Нещо букса ли беше, датчик или нещо такова?
            Ще съм благодарен за съвет за решаване на проблема.

            Коментар


            • bullet_pk
              bullet_pk коментира
              Редактиране на коментар
              По-скоро протрити кабели ...

          • Здравейте колеги. За много години. Да не отварям нова тема реших да пиша тук.
            След дълъг престой тераното пали трудно. Налага се да въртя стартера около 30-40 секунди докато запали(а сега в студовете акумулатора не успява да върти толкова дълго време). Свещите работят (имаше една изгоряла и я смених). Горивния филтър е сменян скоро, но не съм гледал тази цедка която била по навътре, понеже не съм много наясно къде е и как се изважда. Няколко пъти опитах директно по надолнище да го запаля без да опитвам със стартера, а само с подгряване, но пак не пали. Иска си въртене на стартера около 30-40 сек, което ме кара да си мисля че нафтата не стига веднага до помпата. Някой има ли идея къде и как да търся проблема. Двигателя е 2.7TD мисля че е с механична помпа

            Коментар


            • naiden79
              naiden79 коментира
              Редактиране на коментар
              Опитвал ли си да подгряваш втори път? Следкато угасне лампата за подгревните свщи, изчакваш още 5сек. Връщаш ключа и пак завърташ на подгрев. След като угасне лампата, изчакваш още 3 - 5 сек. И въртиш стартера. При мен с тази манипулация пали от четвърт оборот

          • Може би се оттича нафта към резервоара,заради въздух в систвмата.Над филтъра има един бутон,който е за ръчно подкачане на нафта.Помпиш с него докато се втвърди на усещане.Ако се подобри паленето,значи е това проблема.Временно рещение,спиране под наклон-задницата нагоре,или едно клапанче възвратно,преди филтъра.Като се стопли търсите проблема.Може под филтъра да имаш капачка,за изтичане на водата.Погледни я дали е добре стегната.
            Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
            ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

            Коментар


            • hhris08
              hhris08 коментира
              Редактиране на коментар
              Подкрепям. Започни с изясняване дали при "въртене" със стартера има достатъчен приток на гориво.

          • Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
            Може би се оттича нафта към резервоара,заради въздух в систвмата.Над филтъра има един бутон,който е за ръчно подкачане на нафта.Помпиш с него докато се втвърди на усещане.Ако се подобри паленето,значи е това проблема.Временно рещение,спиране под наклон-задницата нагоре,или едно клапанче възвратно,преди филтъра.Като се стопли търсите проблема.Може под филтъра да имаш капачка,за изтичане на водата.Погледни я дали е добре стегната.
            Ще проверя колега благодаря. А относно наклона - спирал съм го на наклон напред и съм въртял стартера така и пак трудно пали. Иначе горивния филтър е добре затегнат и сух, а и няма капачка отдолу за изпускане на вода.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от DxV Преглед на мнение

              Ще проверя колега благодаря. А относно наклона - спирал съм го на наклон напред и съм въртял стартера така и пак трудно пали. Иначе горивния филтър е добре затегнат и сух, а и няма капачка отдолу за изпускане на вода.
              Проверих помпата преди палене. Твърда е и много трудно се помпи, въпреки това я натиснах 4-5 пъти. Разлика в паленето няма - пак се наложи да въртя стартера около 30 секунди. Опипах под горивния филтър за теч - сухо е. Само забравих да спомена, че като запаля двигателя притриса и след минута-две постепенно се оправя. Някакви други идеи ?

              Коментар


              • td120
                td120 коментира
                Редактиране на коментар
                Проверихте ли дали (и какъв) ток ходи по шината на свещите?
                Другите три свещи как ги проверихте дали "работят"?

                Откачете там кабела,де иде от релетата към шината и й пуснете директно ток от акумулатора и вижте какъв ще е разулатът,зер може проблемът да е нейде по-нанагоре (кабеляци,резисторче,релета и пр).
                Тие нисани не бяха ли там със системата с двете релета...хм,излишни глупости...

                По същия тертип една 5л. туба вместо резервоар и маркучлета за проверка на захр.поток на горивото. Прости и евтини експерименти...какво е тъй въртене по 40 секунди,тц-тц...

                Иначе там сманя на дърти/втвърдени/нацепени маркучи и прочее- твърдо "за" (допитайте се кои марки и производи траят в днешно време)...прозрачно филтърче преди главния филтър също няма да навреди...а свещите е добре да се сменят накуп-с правилните за модела !

            • Ако маркучетата за обратна нафта между дюзите ти са станали на бакелит вместо гума, може да вземеш да ги смениш. Както и това от първа дюза до помпата.

              ...ако са маркучета де. Щото може да са и тръбички, ако е Zexel.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • DxV
                DxV коментира
                Редактиране на коментар
                Къде да погледна за да разбера дали е зексел ?

            • По Дебитомери те може да се познае.Ако е Хитачи е Зексел.Ако е с трабички обратната нафта,Спарки каза,е Зексел.
              Ако не можеш да се оправиш,дай снимки на ДВГ и на Дебитомера.
              Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
              ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

              Коментар


              • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:P_20250118_132956.jpg Прегледи:0 Размер:425.7 КБ ID:6985569​​Натиснете снимката за да я уголемите  Име:P_20250118_132944.jpg Прегледи:0 Размер:600.4 КБ ID:6985570 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:P_20250118_133021.jpg Прегледи:0 Размер:578.7 КБ ID:6985571​​Натиснете снимката за да я уголемите  Име:P_20250118_132931.jpg Прегледи:0 Размер:630.5 КБ ID:6985572
                Гледах, но нищо не разбрах така че ето снимки

                Коментар


                • Това озобщо е без дебитомер, няма и компютър.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Това озобщо е без дебитомер, няма и компютър.
                    Значи да търся проблема по тръбите или по тази цедка след горивния филтър ? Има ли някакъв еднопосочен клапан по горивната система който може да прави мизерии и да изтърва горивото назад към резервоара ?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X