Мога да ти помогна за адаптора и копчето/от Айтос съм/,но не четеш в раздела.Описано е многократно как и от къде да си намериш.Ще ти излезе до към 30лв.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
Коментар
-
Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнениеМога да ти помогна за адаптора и копчето/от Айтос съм/,но не четеш в раздела.Описано е многократно как и от къде да си намериш.Ще ти излезе до към 30лв.
Коментар
-
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...00%D0%B3/page4
Това е снимка на панела как се получава.Иначе цялата тема е за смяна на стоковото радио.
Копчето за аварийните,може да се вземе от стар модел Примера.
При мене имам панел-нов,който с леко доработка става като на снимката от линка,кабел за връзка от стандарт на Нисан към европейски Дин стандарт-нов.Тел.о8859о698едно
Имам и копче за аварийни от по стар модел на терано,но то не пасва като оригиналното-това го подарявам..
Имам и няколко електроники за дистанционното на ключа-работещи-бих подарил 1бр..
Последно редактирано от ognqn; 05-09-24, 13:25.Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко....)
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
- 1 like
Коментар
-
Здравейте, колеги!
Имам лек проблем с "Терано"-то, .родено е през 2000г.
Бях чел някъде, къде точно му е болката и решението, но не успях да намеря мнението.
Накратко - започна да ми присветва индикатора на таблото за включено 4х4. Прави го основно на студен двигател, когато вибрациите са по-силни. Леко премигва, като изчезва след подаване на газ и изравняване на оборотите. При включване на 4х4 си свети коректно. Нещо букса ли беше, датчик или нещо такова?
Ще съм благодарен за съвет за решаване на проблема.
Коментар
-
Здравейте колеги. За много години. Да не отварям нова тема реших да пиша тук.
След дълъг престой тераното пали трудно. Налага се да въртя стартера около 30-40 секунди докато запали(а сега в студовете акумулатора не успява да върти толкова дълго време). Свещите работят (имаше една изгоряла и я смених). Горивния филтър е сменян скоро, но не съм гледал тази цедка която била по навътре, понеже не съм много наясно къде е и как се изважда. Няколко пъти опитах директно по надолнище да го запаля без да опитвам със стартера, а само с подгряване, но пак не пали. Иска си въртене на стартера около 30-40 сек, което ме кара да си мисля че нафтата не стига веднага до помпата. Някой има ли идея къде и как да търся проблема. Двигателя е 2.7TD мисля че е с механична помпа
Коментар
-
Може би се оттича нафта към резервоара,заради въздух в систвмата.Над филтъра има един бутон,който е за ръчно подкачане на нафта.Помпиш с него докато се втвърди на усещане.Ако се подобри паленето,значи е това проблема.Временно рещение,спиране под наклон-задницата нагоре,или едно клапанче възвратно,преди филтъра.Като се стопли търсите проблема.Може под филтъра да имаш капачка,за изтичане на водата.Погледни я дали е добре стегната.Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко....)
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнениеМоже би се оттича нафта към резервоара,заради въздух в систвмата.Над филтъра има един бутон,който е за ръчно подкачане на нафта.Помпиш с него докато се втвърди на усещане.Ако се подобри паленето,значи е това проблема.Временно рещение,спиране под наклон-задницата нагоре,или едно клапанче възвратно,преди филтъра.Като се стопли търсите проблема.Може под филтъра да имаш капачка,за изтичане на водата.Погледни я дали е добре стегната.
Коментар
-
Първоначално публикуван от DxV Преглед на мнение
Ще проверя колега благодаря. А относно наклона - спирал съм го на наклон напред и съм въртял стартера така и пак трудно пали. Иначе горивния филтър е добре затегнат и сух, а и няма капачка отдолу за изпускане на вода.
Коментар
-
Проверихте ли дали (и какъв) ток ходи по шината на свещите?
Другите три свещи как ги проверихте дали "работят"?
Откачете там кабела,де иде от релетата към шината и й пуснете директно ток от акумулатора и вижте какъв ще е разулатът,зер може проблемът да е нейде по-нанагоре (кабеляци,резисторче,релета и пр).
Тие нисани не бяха ли там със системата с двете релета...хм,излишни глупости...
По същия тертип една 5л. туба вместо резервоар и маркучлета за проверка на захр.поток на горивото. Прости и евтини експерименти...какво е тъй въртене по 40 секунди,тц-тц...
Иначе там сманя на дърти/втвърдени/нацепени маркучи и прочее- твърдо "за" (допитайте се кои марки и производи траят в днешно време)...прозрачно филтърче преди главния филтър също няма да навреди...а свещите е добре да се сменят накуп-с правилните за модела !
-
-
Ако маркучетата за обратна нафта между дюзите ти са станали на бакелит вместо гума, може да вземеш да ги смениш. Както и това от първа дюза до помпата.
...ако са маркучета де. Щото може да са и тръбички, ако е Zexel.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
По Дебитомери те може да се познае.Ако е Хитачи е Зексел.Ако е с трабички обратната нафта,Спарки каза,е Зексел.
Ако не можеш да се оправиш,дай снимки на ДВГ и на Дебитомера.Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко....)
".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТова озобщо е без дебитомер, няма и компютър.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар