Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    При мен се оказа проблем с ръчната подкачваща помпа. Засмукваше въздух покрай буталото.
    Мисля да направя байпас и да изолирам горивния филтър и мен той ме притеснява!
    Последно редактирано от jivcho loveca; 21-01-17, 10:25.

    Коментар


    • #17
      От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

      Първоначално публикуван от jivcho loveca Преглед на мнение
      А трябва ли да връщам контакта или лампите сами ще престанат да мигат?
      Лампата ще престане да мига като изключиш контакта и махнеш кламера.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Лампата ще престане да мига като изключиш контакта и махнеш кламера.
        А къде е буксата,намерих подобна но нищо не мига?

        Коментар


        • #19
          От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

          Първоначално публикуван от jivcho loveca Преглед на мнение
          А къде е буксата,намерих подобна но нищо не мига?
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1485010895614.jpg
Прегледи:1
Размер:50.5 КБ
ID:5740716

          Коментар


          • #20
            От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Не ти трябва кабел, а кламер. Ако преди 2000г.:
            [ATTACH=CONFIG]898898[/ATTACH]

            Даваш на късо въпросните изводи с кламер, даваш на контакт и броиш миганията на лампата на таблото - дългите и късите, и казваш колко са.
            Първият път мига един дълъг и осем къси,вторият един дълъг и три къси!!!

            Коментар


            • #21
              От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

              Първоначално публикуван от jivcho loveca Преглед на мнение
              Първият път мига един дълъг и осем къси,вторият един дълъг и три къси!!!
              Според ECM*2; 0108 и 0103 . http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=207647

              Коментар


              • #22
                От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                0103 е температурен датчик - тоя с 2-та кабела дето е отдясно на тялото на термостата. Но проблема едва ли е от него - имал съм проблеми със същия датчик, обаче вървежа не се промени а само вдигна разхода. Може да го изключиш да видиш дали ще има разлика.

                0108 е прословутия проблем с помпата. Преобладаващото мнение е че се получава заради натрупване на стружки на определени места в помпата, и тя вече не реагира както трябва. Обаче предвид това:
                Първоначално публикуван от jivcho loveca Преглед на мнение
                ...почистих главата на помпата...
                ще трябва да поясниш точно какво си правил и кои болтове си отвивал, защото цикловата порция се регулира с местене на капака на помпата, и ако си я разбъзикал ще дава точно тоя проблем.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  0103 е температурен датчик - тоя с 2-та кабела дето е отдясно на тялото на термостата. Но проблема едва ли е от него - имал съм проблеми със същия датчик, обаче вървежа не се промени а само вдигна разхода. Може да го изключиш да видиш дали ще има разлика.

                  0108 е прословутия проблем с помпата. Преобладаващото мнение е че се получава заради натрупване на стружки на определени места в помпата, и тя вече не реагира както трябва. Обаче предвид това:
                  ще трябва да поясниш точно какво си правил и кои болтове си отвивал, защото цикловата порция се регулира с местене на капака на помпата, и ако си я разбъзикал ще дава точно тоя проблем.
                  Почистил съм горния капак на помпата.Консултирах се с майстор от сервиза на Bosh и той каза, че проблемът е или от датчикът за обороти вътре в помпата или от умната дюза.
                  PS: Някой знае ли какво е съпротивлението на умната дюза на ZEXEL - ската система?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...E%E2+%E2%E0%EB
                    Тук сякаш припознавам моя проблем.....

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                      Трябваше да кажеш че е Zexel. Zexel-ите правят проблем с датчика на колянов/разпределителен вал, и имат такъв и в помпата, и върху капаците на двигателя отпред. До тук поне 4-5 човека само от нашия форум са имали грижи с тоя на капаците. На едни франсета май пращах 3 или 4 броя, тоест лично знам за минимум 7-8 случая. Около 130 кинта струваше последно. За тоя в помпата не знам нищо.

                      Относно дюзата - няма как да мериш съпротивление, защото при Zexel е с пиезо, тоест няма бобинка, а има кристал. Много лесно се вижда дали дава проблем при гледане на живи данни, ама очевидно няма кой да ги погледне при теб. Но обикновено при проблем с умната дюза не дава грешката, която дава при теб, тъй че силно ме съмнява проблема да е в нея.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Трябваше да кажеш че е Zexel. Zexel-ите правят проблем с датчика на колянов/разпределителен вал, и имат такъв и в помпата, и върху капаците на двигателя отпред. До тук поне 4-5 човека само от нашия форум са имали грижи с тоя на капаците. На едни франсета май пращах 3 или 4 броя, тоест лично знам за минимум 7-8 случая. Около 130 кинта струваше последно. За тоя в помпата не знам нищо.

                        Относно дюзата - няма как да мериш съпротивление, защото при Zexel е с пиезо, тоест няма бобинка, а има кристал. Много лесно се вижда дали дава проблем при гледане на живи данни, ама очевидно няма кой да ги погледне при теб. Но обикновено при проблем с умната дюза не дава грешката, която дава при теб, тъй че силно ме съмнява проблема да е в нея.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ws_serve_pic.jpg
Прегледи:1
Размер:20.8 КБ
ID:5740838
                        Това ли имаш предвид?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                          Тсъ. Това имам предвид (трябва да изглежда точно така). Patrol fen може да ти внесе оригинален, ако решиш. А може и наличен да го има - последния път като питах за приятел, имаше.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Тсъ. Това имам предвид (трябва да изглежда точно така). Patrol fen може да ти внесе оригинален, ако решиш. А може и наличен да го има - последния път като питах за приятел, имаше.
                            Можеш ли да провериш за наличност и цена (ако ти е удобно)и ако има да купя или да поръчам?Благодаря предварително!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                              Ето ти темата на човека. Звънкай му и се разбирайте:
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...94#post1204694
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нисан Терано 2.7 TDI- проблем,или не?

                                Здравейте! Днес се обадих на колегата и той поръча датчика. Ще дойде до седмица....
                                След като откачих буксата на датчика,работата на мотора не се промени по отношение на прекъсването,само чекът започна да свети постоянно.
                                Дано съм на правилна следа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X