Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    ..... А и компресията трябва да е 350psi+/-42psi.
    От къде са тия данни? Мойте ги извадих от автодата.
    Иначе, много трудно перфектен от към салон и външно Патрол да е на 500 хил. По скоро е на сравнително малко км., но е каран с педал до ламарината по магистралите, в резултат на което е прегряван постоянно .... тая компресия на единия цилиндър 16 може да значи и спукано бутало ....

    Коментар


    • #32
      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

      Лично мнение, ... Патролите са корави машини трудно се повреждат когато се грижиш добре за тях , но поддръжката им е скъпа и някои собственици предвид невъзможноста да отделят необходимото внимание и средства стигат до положение когато са изтървали нещата от контрол и съвсем естествено търсят начин да се отърват . Аз бих търсил читав мотор при подобна покупка , тоест бих бил по-щастлив на 15 годишни ръжди от колкото да ремонтирам мотор тотално износен.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #33
        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        От къде са тия данни? Мойте ги извадих от автодата..
        От сервизното на Нисан дето го изпратиха японците при първия изгърмял гаранционно Патрол !

        Коментар


        • #34
          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

          А всъщност какво се очаква от кола на 15 години, да е на 120к км ли? И перфектна да е в момента на покупката, каква е гаранцията, че няма да изгърми след някой месец?

          Коментар


          • #35
            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
            От сервизното на Нисан дето го изпратиха японците при първия изгърмял гаранционно Патрол !
            Ми аз чета сервизното за терано със същия мотор. Компресия 25-30 бара пише там. Което странно ми съвпада с компресията на предкамерния 2.7TDI. Тия с директно впръскване обикновено са с по-ниска.

            ...та може и "печатна" грешка да е де.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

              Първоначално публикуван от MFr Преглед на мнение
              А всъщност какво се очаква от кола на 15 години, да е на 120к км ли? И перфектна да е в момента на покупката, каква е гаранцията, че няма да изгърми след някой месец?
              Намери ми гръмнало терано 2.7TDI, освен ако целенасочено е строшено от някой талибан със здрави нерви, дето даже вода от чешмата го е мързяло да сипва. Има коли и коли, с двигатели и двигатели. На някои не им пречи да са експлоатирани 15 години от шашав италианец, други и при перфектна експлоатация пак дават дефекти.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Ми аз чета сервизното за терано със същия мотор. Компресия 25-30 бара пише там. Което странно ми съвпада с компресията на предкамерния 2.7TDI. Тия с директно впръскване обикновено са с по-ниска.

                ...та може и "печатна" грешка да е де.
                С тая горивна камера трудно се докарва компресия като на предкамерен.

                Коментар


                • #38
                  От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                  Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                  От сервизното на Нисан дето го изпратиха японците при първия изгърмял гаранционно Патрол !
                  Значи тия от Нисан си пишат каквото им е кеф!
                  Защото и аз сега отворих мойто ръководство и там пише буквално:
                  В kPa, при 200 об./мин. на КВ:
                  стандарт - 2942
                  минимум - 2452
                  разлика - 294
                  Което почти покрива данните от автодата!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Намери ми гръмнало терано 2.7TDI, освен ако целенасочено е строшено от някой талибан със здрави нерви, дето даже вода от чешмата го е мързяло да сипва. Има коли и коли, с двигатели и двигатели. На някои не им пречи да са експлоатирани 15 години от шашав италианец, други и при перфектна експлоатация пак дават дефекти.
                    Именно де, понеже не ми е ясно затова питам. Кола на 15 години и поне 300к км, как да знаеш предишните 3 собственика от коя категория са били? Ако изглежда читаво се преполага, че някой е полагал грижи, ако е скрап, италианеца е бил шашав. Мисълта ми е, че купувайки стар автомобил, независимо от цената, то риска винаги се калкулира, дори и да не е видим в момента на покупката. В случая щом колата кефи и върви, цената е смислена (ако, не знам), се кара и междувременно се ослушваш за потенциално решение.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                      С тая горивна камера трудно се докарва компресия като на предкамерен.
                      Виж сервизното на Паджеро 3, където мотора е много близък. Данните за компресия са почти същите.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                        По някаква случайност успях и да го копирам:







                        Последно редактирано от Аndro 160; 30-03-16, 22:58.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                          Колеги,май се заформи хубава тема. Ако искате да я продължим?Имам намерение да гледам още Патроли, ще пиша какво става, пък надявам се да спестя на други, като мен ходенето по мъките в търсене на "ДЖИПЪТ".Инак това което е качил Андро е много полезно, горе-долу така тествахме въпросния Нисан вчера.
                          За километрите не зная реални ли са,но Нисана си хваща окото от всякъде.Не е мъчен според мен,няма как купето , салона и всичко станало да е в ткова добро състояние.Предполагам че моторът е от тези с дефектните дренажни канали за масло и е изтърван,не ми се занимаваше да проверявам през шаси.В нисан имат инфо за машините със сменени гаранционно двигатели , проверл съм няколко италианки и една българска.Но толкова,след изтичане на гаранцията следите се губят.
                          Поздрави на всички обещавам да пиша за още случки.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                            Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                            Не е мъчен според мен,няма как купето , салона и всичко станало да е в ткова добро състояние.
                            Има, има. Калпаво масло и каране с колкото може по магистралата например. А специално на тоя мотор и само едно от двете му е достатъчно. Или просто много пробег за година. За тия 15 години като нищо може да е над половин милион че и отгоре.

                            Калпавите дренажни канали правят други бели. Двигателя тотализира от тях, на никакви километри и изведнъж. Има пробити бутала, стопени глави и прочие "хубавини". Ако имаше такъв проблем, някой цилиндър щеше да е с компресия 0.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                              Според мен, ако още 1-2 месеца никой не прояви интерес към въпросния Патрол, почти съм сигурен че продавача ще смъкне с поне 1000лв. надолу... През това време си търси друг Патрол, успех!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                                Защо си мисля, че тази "странна" мощност може да е предизвикана от подходяща добавка в маслото? Малко преди да изхвърля стария мотор 2Л-Т на Тойотата сложих вътре някаква руска разработка - не помня точно как се казваше - стана самолет за 1000 км. После умря.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X