Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

    Честно казано объркан съм и аз, за това ви занимавам .Джипът става от вякъде ,двигателя има проблем и ме гризе мисълта, че има нещо друго ,може би дребно за такова духане в картера. Върви и то бих казал много добре за издухан, не ми е първия който гледам и смея да кажа, че другите, които не пушеха, бяха къде по куци .Двигателя работи равномерно и е тих не тресе не прекъсва ,загрява нормално единственото е трудното палене и малко по черния дим при рязко подване на газ.Виждал съм нисани да пушат къде-къде повече .Не зная и аз както казах не съм лаик в техниката занимавам се подръжка на камиони от 13 г.смея да твърдя че тоя случай ми обърка всички предстатви за двигатели.Наистина няма логика в цялата тази история, но надявам се тестът на компресията да покаже какво става.

    Коментар


    • #17
      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

      Свещите се проверяват лесно дали са здрави.
      Имай предвид че маслото в мотора най-вероятно е тотална боза и може да има и конденз.

      Изобщо издухан мотор дето да върви добре аз поне не съм виждал.
      Между другото с вина в нисан могат да ти направят справка дали мотора е сменян гаранционно.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

        zd30ddti -5,7 l + 0.5 filter това е до 2000-2001 , 2001-2004- събира 8.2 литра като го дават полусинтетика 10W-40 с клас

        ACEA A3/B4-12
        API SN/CF
        MB 229.1
        Renault RN0700
        VW 501.01/505.00

        Коментар


        • #19
          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

          Компресия 25-29 бара. като търсиш горната граница и разлика не повече от 1 бар! Така, ще си сигурен (почти), че има ресурс.

          Коментар


          • #20
            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

            Както казаха колегите,не се занимавай с този двигател.На патрол 2.8 да го закрепиш е някъде около 4000+лв инвестицията.За този не ми се мисли,още повече че няма качествени ремонтни комплекти.
            Търси си друга джипка.

            Коментар


            • #21
              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Компресия 25-29 бара. като търсиш горната граница и разлика не повече от 1 бар! Така, ще си сигурен (почти), че има ресурс.
              Бих добавил: на зареден акумулатор в добра форма и горещ двигател със свалени всичките подгревни свещи.

              Но и моето мнение е да не се разправяш с тоя мотор. Купувай джипката ако можеш да смениш целия мотор с друг, при това поне с някаква сигурност читав.

              Возило с тоя мотор се купува само ако няма абсолютно никакви признаци за проблем в мотора, иначе се бяга далече.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                Когато бях на 18, си купих първата кола - Опел Аскона 1,6s 90 коня за 500 лв (при 2000+ лв за читава такава по онези години). Колата вървеше много, ама наистина много. Проверено многократно на гонки на пистата в с. Първенец. Гореше масло, ама много. Толкова масло, че чак правеше "гроздове" от нагар по свещите. Редовно зацапваше по някоя свещ с масло, пушеше повече от Трабанта на баща ми.

                Тогава се допитах до майстор и той ми обясни, че колата върви много именно защото гори масло. Маслото било по-калорично от бензина и за това върви много. Компресията в цилиндрите се повишава при наличието на масло в тях. Това, че една кола има мощност, въобще не означава, че двигателят и е в ред.

                Следя темата с интерес и пожелавам на колегата да не се набута много. Знам, че е много трудно да се намери читава джипка на прилична цена. Търпение му е майката. Пред продавача не трябва да показваш, че колата ти харесва, дори и да е така.

                Успех!
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #23
                  От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                  Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
                  zd30ddti -5,7 l + 0.5 filter това е до 2000-2001 , 2001-2004- събира 8.2 литра като го дават полусинтетика 10W-40 с клас

                  ACEA A3/B4-12
                  API SN/CF
                  MB 229.1
                  Renault RN0700
                  VW 501.01/505.00
                  Това от кое ръководство е? Събираха 6.6л но преди гаранционно да се сменят щеките с по къси!! А и компресията трябва да е 350psi+/-42psi.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                    По TEDEX му дават 6.4 л. Би трябвало в книжката на конкретната кола да го пише.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                      Измерихме компресията 2 и 4 цилиндър са проблемни.2ри е с 16 ,а 4ти с 21атм.при норма за нов двигател 29, а на 24 атм. му дават за ремонт на стар.Другите два цилиндъра бяха на гранцата , единия на 25 ,а другия на 24 и малко.Значи все още май разбирам от двигатели. Ама тая пущина ме грабна като общо състояние и ми обърка фантазиите,нали знаете като те чукне мерака, задръжки -йок. А година мина вече без джипка, нагледах се на барутници- нисани и тойоти ,тегава работа стана с намирането на истинска джипка.Не съм казал твърдо ,не, на продавача, но свали само до 9200лв и не отстъпва за повече.Мисля да потърся двигател втора ръка и според това ,каквото намеря, ще решавам какво да правя.

                      Поздрави на всички и благодарности на тези, които се опитха да помагат със съвети.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение


                        Между другото с вина в нисан могат да ти направят справка дали мотора е сменян гаранционно.
                        Твърдо ние. Гаранционна история само по страна на закупуване, ако искат да дадат информация.Това дето дето нашите джамбази медийно размножават не е верно. Само кампанийното обслужване е между държавно свързано в системата на накои модели от Нисан( и Патрол). Личен опит по пътечката...
                        Още повече ,че в някои страни моторът е консуматив, но в бившия Соц- НЕ. Та сме хептен в джаза.
                        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                        В. Иванов

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                          NISSAN каталога, когато го инсталирах последно, при написан VIN връщаше и номера на двигателя. От там нататък е лесно да резбереш дали е сменян.

                          А въпросния мотор, ако въпросната компресия е в резултат на износване, трябва да е поне на половин милион, иначе не виждам как ще се случи. Демек брой го мъртвец и ако купуваш джипа си предвиди сума за нов двигател, ако има от къде да намериш предполагаемо читав.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                            Почти винаги добре изглеждащите коли за продаване са големи "прътове".
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                              Почти винаги добре изглеждащите коли за продаване са големи "прътове".
                              Еми да ти кажа, ако наистина откъм ръжди е читаво (демек няма такива и няма мазано и поправяно) и има източник на читав двигател, за мен е по-добрия вариант от това да си взема перфектна откъм двигател машина, на която да и береш страха дали на следващата дупка разпадайки се няма да се превърне в купчина ръжда.

                              Някой във форума продаваше Y60 4.2 на части. Дали пък не би му паснал като на свинче звънче тоя мотор?
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Някой във форума продаваше Y60 4.2 на части. Дали пък не би му паснал като на свинче звънче тоя мотор?
                                Няма да е болт он а ще иска преправяне. А и ще го спъне (ако говорим за дизеловия)
                                Дела трябват, а не думи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X