Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan terrano 2 2.7tdi кодове за грешки!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Едно уточнение. Сега открих, че 0806 и 0808 са за ЕГР, какъвто на моето Терано не открих. Всмукателните тръби от към купето нямат ЕГР клапан. Мисля, че са така заводски, защото не открих следи от затапване и преправяне.

    Коментар


    • Снимай откъм смукателния колектор и ще ти кажа дали имаш или не.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Това е колектора. Между другото продава ли се гарнитура за мястото, от което изпуска масло от въздухопровода?
        Последно редактирано от Kalata00; 27-04-20, 15:34.

        Коментар


        • Нямаш EGR. Но предвид липсващата лампа, джамбазите явно са правили сбирщайн от компютър за терано с EGR и двигател без EGR. Грешките по отношение на имобилайзера говорят за същото. Вероятно и имобилайзера ти е изключен.

          Знам за поне още едно такова изпълнение.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Благодаря, Спарки. Мога ли да изключа в компа ЕГР-ра и имобилайзера за да не ги търси? Лампата на чека мига ли или свети постоянно при грешки? Моята мига.

            Коментар


            • Не. Компа просто е различен.

              Лампата нормално свети постоянно. Мига в сервизен режим само.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Какво съветваш да направя? Колата върви прилично, само дето мига чека. Вярно, че друг път не съм карал Терано, а ежедневната ми кола е с доста повече коне,та не съм сигурен в преценката. Възможно ли е в този режим колата да не върви с пълната мощност? Струва ли си да сменям компютър заради това или мога така да я карам? Ако проблема ще е само мигането на чека ще се преживее.

                Коментар


                • Трябва да вдига 140 и да иска още, и това при среден разход в стандартния си вид около 10.5-11 лятото. Няма как от разстояние да кажа повече. Няма как и да кажа какви еквилибристики са правили за да я накарат изобщо да върви (защото без такива ще е умрял кон).

                  Смяната на компютъра не е съвсем проста работа. Най-малкото трябва да смениш и имобилайзер, или да намериш ключар да обучи ключове. Отделно предвид еквилибристиките изхода също хич не е ясен.

                  Един начин да се изгасят грешките за EGR-a е да се купят от кморга клапанчетата и да се монтират, колкото да се вържат тоците кум тях. Но това ако не е творил никой допълнително, а почти със сигурност е творено.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • Колега, това с ключовете не е проблем - аз може да помогна.
                    Ако трябва мога да пробвам да обуча immo модула към новия компютър.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
                      Колега, това с ключовете не е проблем - аз може да помогна.
                      Ако трябва мога да пробвам да обуча immo модула към новия компютър.
                      Благодаря колега и на теб и на Спарки. Погледнах компютъра в краката на спътника, но не видях следи от скорощно манипулиране там. Болтовете и гайките на ламарината са ръждясали. Странно, че чека мига, което значи “авариен режим” а колата си върви нормално за възрастта и пробега. Мотора работи тихо и отчетливо като загрее. Нямаше да разбера за чека ако не бях сложил крушката. А и не ми е ясно защо не мога да изтрия грешките. Грешки 0806, 0808, 1401 и 1403 в същност едно и също ли означават по двата стандарта - EGR?
                      Последно редактирано от Kalata00; 28-04-20, 08:17.

                      Коментар


                      • Да, явно и имобилайзер нямам, защото паля с ключ без чип.

                        Коментар


                        • Едно и също означават. Не можеш да ги изтриеш, защото компютъра продължава да ги трупа. За да се изтрият съответните проблеми трябва да са решени.

                          ПП: Ръждясалите болтове не говорят за нищо. Слагат си ги обратно както са ръждясали. Даже може и водица да са им пръснали, за автентичност. Тия правят подобни простотии 24/7 и са доволно добри в това.

                          ...естествено хич не изключвам факта да си е внесен така, ако е нов внос, но е малко вероятно.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • Да, внос от Италия. Взех го за лов. Днес го закачихме на тестер при един приятел и показа същите грешки в ЕГР и имобилайзер. Странното е, че показа още една: Датчик за хода на шибъра-неприемлив сигнал. Интересното бе, че като изтрихме всички грешки в режим на работа на двигателя, умната дюза изчезва, а останалите се появяват отново. Умната дюза се показва само след изтриване, изгасване на мотора и отново запалване. Дали причината за грешка в умната дюза не е свързана с имобилайзера или ЕГР за да се показва само при палене? Иначе мотора работи нормално, вдига над 150!?!? Налага ли се да правя нещо за умната дюза, която с омметър показа връзка?
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • sparkybg
                              sparkybg коментира
                              Редактиране на коментар
                              Вече ти казах - имобилайзера и EGR-а не са свързани с нищо освен еквилибристиките на джамбазина да сложи компютър от терано с EGR на такова без.

                          • Благодаря, Спарки. Ще го карам така, пък докато върви.

                            Коментар


                            • Приятел скоро си взе Терано 2.7 ТДИ . Проблема който прави е , че гасне понякога на празен ход , доста рядко го прави в движение . На самодиагностиката дава грешка 0108 - помпа .
                              Възможно ли е проблема да е от задръстена цедка на входа на помпата или направо да се отваря помпата за профилактика и ремонт ?
                              Който търси , намира !
                              Човекът е човек, когато е на път !

                              Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X