Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
    Колко дебели трябва да са дингилите(полуоските) и евентуално размери(или поне снимки),за да си раздвижа въображението...
    Дебелината е стандартната за Н233 за у60-61 33мм с 33шлица,дължината ми трябва да е колкото на полуосите на 260 едната дълга другата къса.Късата ок от 60тковата едната да се скъси и да се нарежат шлици,НО за дългата...
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #17
      От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

      Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
      ...да се скъси и да се нарежат шлици...
      Нарязване на шлици значи отгряване/нормализиране, тоест все едно правиш нов детайл. Стомана за полуоски не е като да не се намира няколко вида, сега, след кой точно опит ще издържа колкото заводските е малко труден въпрос. Бос съм по въпроса но подобряване и после ТВЧ само на шлиците би трябвало да докарва добри параметри.

      От каква стомана са оригиналните също може да се провери, ако прежалиш една за да се гледа състава в дълбочина.

      @petroffbg: На всичките японски, дето съм виждал, шлиците са еволвентни и ужасно прецизно направени, с недоловим с просто око луфт. Това на ЩОС никак не го виждам как ще стане. Може и да не съм прав де. Вероятно е вариант е да се калиброват по сателита, в който влизат, преди закаляването. Опитвал съм да пресовам парче 40X във вътрешната част на каре - при оставени малки допуски и незакален материал се получава сравнително лесно, ако калибъра е с шлифована повърхност (махнат му е прехода в края). Полуоска на транзит например отвън е закалена на 1мм и отдолу е мека - на една такава се наложи да и изстържа и шлиците, и закаленото на струга - отиде едно ръбче на пластината (заради бръмченето при свалянето на шлиците), но нищо друго фрапиращо.

      ПП: Уф, къф ЩОС ме гони за външни шлици и аз не знам.... Ама за прецизността си е все така.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

        За това става въпрос ,както писах и с пари не съм сигурен ,че може да стане.А все ще се намери някоя скъсана за анализ.
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #19
          От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

          Ааа, с пари всичко може - например да си поръчаш Dana 44 каквато ти е кеф.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ааа, с пари всичко може - например да си поръчаш Dana 44 каквато ти е кеф.
            успя да ме убедиш
            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
            Кольо.

            Коментар


            • #21
              От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

              А за електроерозия някой сети ли се. Яде закалено и всякакво безгрижно. С полуоска със здрави шлици се формова инструмента( бакър) и атака. Колко точно е обаче...................?
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Колко точно е обаче...................?
                И колко струва.... И от кой опит ще стане точно.... ??

                Как ще формоваш инструмента от друга полуоска, поне на мен не ми идва на ум.

                Начин - взима се детайла, в който ще влиза полуоската, наслоява е съвсем тънко с нещо твърдо (има фирми, дето го правят, до колкото ми е известно), после полуоската с грубо изкопани шлици с някоя стотна по-голям размер се калиброва с така приготвения детайл. Отново трябва да е мека, обаче.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                  Работния инструмент на ерозията се прави от чиста мед. Пробивам отвор, по малък от малкия диаметър на шлиците в бакъра и насила с пресата натиквам полуоската в бакъра с шлиците напред. Какво по точно?
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Какво по точно?
                    Горе споменах - минаване с калибър. Честно казано не знам ерозията каква точност може да даде - знам че е доста добра, но не знам колко точно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                      Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                      Дебелината е стандартната за Н233 за у60-61 33мм с 33шлица,дължината ми трябва да е колкото на полуосите на 260 едната дълга другата къса.Късата ок от 60тковата едната да се скъси и да се нарежат шлици,НО за дългата...
                      Качи някоя снимка за да си изясня ситуацията,от жипки не ща да разбирам,достатъчно други щуротии имам в главата.Шлици ще нарежа,не е велик проблем,но не ми стана ясно защо те притеснява дългата полуоска?Трябва да се изработи нова или да се преработи някаква съществуваща?Какво представлява,шлици и фланец за джанта или шлици-шлици?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Нарязване на шлици значи отгряване/нормализиране, тоест все едно правиш нов детайл. Стомана за полуоски не е като да не се намира няколко вида, сега, след кой точно опит ще издържа колкото заводските е малко труден въпрос. Бос съм по въпроса но подобряване и после ТВЧ само на шлиците би трябвало да докарва добри параметри.@petroffbg: На всичките японски, дето съм виждал, шлиците са еволвентни и ужасно прецизно направени, с недоловим с просто око луфт. Това на ЩОС никак не го виждам как ще стане.
                      Това е лесният вариянт за нарязване,но трудно ще се направи заводската закалка.Щото никой не знае късите п..ки кво джилязо ползват(примерно ако му се направи анализ ще се знае срещу едни пари) и как аджеба е закалено.
                      Подобрен детайл с ТВЧ на шлиците,ще се върже на макарон(като ви гледам възможностите).
                      Верно на японците шлиците са еволвента,някои са правени с калибър,повечето накатени.Не стават на ЩОС,там се правят вътрешни шлици,зъби,шпонкови канали.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Начин - взима се детайла, в който ще влиза полуоската, наслоява е съвсем тънко с нещо твърдо (има фирми, дето го правят, до колкото ми е известно), после полуоската с грубо изкопани шлици с някоя стотна по-голям размер се калиброва с така приготвения детайл. Отново трябва да е мека, обаче.
                      Нищо подобно.Най-безболезненият вариянт е да се нарежат шлици на съществуваща полуоска,верно голям чеп е но е възможно,и с подходящ инструмент се работи.Наскоро дялах Самурайска,22 шлица закалката е на 5мм дълбочина и около 58-60НRC,обработвах на 45об/мин,отели ми се вола докато и направя диаметъра.Ей я:



                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X