Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

    Здравейте някой информиран ли е дали въпросния 2.7тди мотор от терано ще стане на патроловите скорости от y60.И ако може малко мнения по въпроса.

  • #2
    От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

    не става
    Samurai Gemax

    Коментар


    • #3
      От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

      а дали скоростите и раздатката от тераното ще съвпаднат с мостовете на патрола?

      Коментар


      • #4
        От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

        Не ,на тераното предния диф е отляво .
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #5
          От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

          Преди години някой във форума продаваше патрол с присаден двигател от терано 2.7TDI, ама предвид разликите по корпусите на скорости и раздатка, подробности не знам.

          Терано 2.7TDI е с FS5R30A скорости и TX10A раздатка, а патрола може да е както със същите, така и с FS5R50B и TX12A, обаче това явно касае механичната им част, а не корпусите - при тях разликата е очеизвадна.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

            Аз съм виждал Патрул 260 или 160,оригинален пикап заводски с мотор ТД27 на терано без кулер 101 коня.
            Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

            Коментар


            • #7
              От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

              Аз съм виждал един в един сайт за продажби .....
              Бяха го кръстили "Патрол", па си беше първата Навара, тоест почти Терано.

              Коментар


              • #8
                От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                Това дето виждах си беше баш патрол,а не терано,навара или кинг кеб и беше оригинален пикап със заводско поставен 2.7тд. По вин номера показваше,че е произведен в Испания,но беше внос от Франция и имаше доста ръжда,като купе беше нещо като тия военните ML-6,но с мотор на Терано.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Nissan_Patrol_offroad.jpg
Прегледи:1
Размер:197.2 КБ
ID:5699731Беше като този в предницата,но пикап.Ей да го бях снимал.
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                    Да не е
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1993_nissan_pickup-pic-1717697517226450834-640x480.jpeg
Прегледи:1
Размер:145.4 КБ
ID:5699736
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                      В завода всичко могат да направят. Конкретно проблема с предния диф при 160/260 и дериватите им е въпрос на дължина на ръкавите при предния (C200 обикновено). Въпроса е че заводски предния е в средата, пък задния изместен. При Y60 (за който конкретно е темата), задния е в средата, а предния изместен, и са от вида, който не позволява лесно коригиране на ръкавите.

                      Ако ще се сменя двигател със все скорости и разратка от терано на 160/260 с C200 преден диф, въпроса е що-годе решим (на фона на останалите решения) - нови ръкави + нови полуоски, а ако вече е с изместен преден диф C200 и централен заден H233, евентуално само размяна на ръкавите и полуоските на предния.

                      + корекция в дължините на карданите вероятно.

                      ...обаче Y60 и Y61 са с H233B преден и H260 заден диф от вида, които не позволяват (или поне е трудно за реализиране) корекция по ръкавите, защото са от щампована/пресована листова стомана и заварени. При C200 тялото е отливка а ръкавите са дебелостенни тръби, набити (или на резба, не помня) в тая отливка и заварени "точково" на няколко места към нея. Заварките са такива, че прилично лесно могат да се отфрезоват, ръкавите да се извадят, завъртат, да се направят нови и т.н. и в крайна сметка да се получи изместен "по желание на клиента" "технически издържан" (почти неразличим от заводски) външен корпус на диференциала. Всичко това с цената на по-голям зор при регулиране на самата касета (регулира се с подложки вместо с гайки, и вместо само прасето трябва да се свали целия мост, защото при реглажа корпуса се разпъва със скоби, което на място не че е невъзможно, но не виждам кой би се наел с тая хамалогия и неудобство), а и 200мм не е от най-здравите размери - търпи до 33-ки с умерено натоварване.

                      Изобщо, варианти не е като да няма - в крайна сметка това са железа и изискват съответната експертиза на човека, който ги прави, та проблема в общия случай не е технически, а опира до това да извадиш едни пари и да намериш нужния човек да свърши работата. Ама често сметката трудно излиза.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение



                        ...обаче Y60 и Y61 са с H233B преден и H260 заден диф от вида, които не позволяват (или поне е трудно за реализиране) корекция по ръкавите, защото са от щампована/пресована листова стомана и заварени.
                        Проблема е не толкова в скъсяването или удължаването на ръкавите колкото до изработката на полуоски с необходимите размери,поне аз до момента не мога да попадна на работилница или цех където да ги направят и гарантират якост на материала като на фабричните (ако някой може да ме насочи към правилното място ще черпя дебело).В случая проблема не са парите.
                        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                        Кольо.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                          Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                          [ATTACH=CONFIG]848499[/ATTACH]Беше като този в предницата,но пикап.Ей да го бях снимал.
                          Като му свалиш хардтопа и става баш пикап
                          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                          Кольо.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Да не е
                            [ATTACH=CONFIG]848505[/ATTACH]
                            Не е ли Кинг кеб (Навара) това?
                            Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди

                              Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                              Проблема е не толкова в скъсяването или удължаването на ръкавите колкото до изработката на полуоски с необходимите размери,поне аз до момента не мога да попадна на работилница или цех където да ги направят и гарантират якост на материала като на фабричните (ако някой може да ме насочи към правилното място ще черпя дебело).В случая проблема не са парите.
                              Колко дебели трябва да са дингилите(полуоските) и евентуално размери(или поне снимки),за да си раздвижа въображението...
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X