Здравейте,имам няколко проблема по таблото. 1-скоростомера показва каквото си иска,всички лампи са сменени а полвината табло не свети и стрелката за температурата на двигатела не показва првилно,смених датчик и термостат и пак същото.Някой да има идея защо е всчко това и може ли да се отремонтира.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с таблото на Терано 2 98г
Свий
X
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
При мен скоростомера показваше драстично повече,приме на 1ва вече на 160км .Днес си купих друго табло и нещата се подредиха с изключение на температурата порчах друг термостат този път от евро 07 когато го сложа ще пиша за ефекта.
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Първоначално публикуван от тошо78 Преглед на мнениеЗдравейте,имам няколко проблема по таблото. 1-скоростомера показва каквото си иска,всички лампи са сменени а полвината табло не свети и стрелката за температурата на двигатела не показва првилно,смених датчик и термостат и пак същото.Някой да има идея защо е всчко това и може ли да се отремонтира.
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Скоростомера понякога си играе както си иска, после се оправя сам, моят е дизел '94, но температурата да не показва точно? ако си сменял и термостат, а защо смени датчика и работеше ли добре със стария датчик, тоест да не е заради датчика! крушките се сменят, но трябва да го разкачаш.. играчка си е, моите ги смених и всичко светна...Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнениеСкоростомера понякога си играе както си иска, после се оправя сам, моят е дизел '94, но температурата да не показва точно? ако си сменял и термостат, а защо смени датчика и работеше ли добре със стария датчик, тоест да не е заради датчика! крушките се сменят, но трябва да го разкачаш.. играчка си е, моите ги смених и всичко светна...
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Не мога да кажа дали стрелката ти показва правилно, при мен е по-високо, но моят двигател е без интеркулер '94, но същото табло...Чувал ли си някога да се включва виското? То се включва при качване на особенно висока температура, перката се чува как бучи като допълнение към "рева" на двигателя. Ако чуеш допълнителен вой значи виското се е включило и започва да охлажда, тогава температурата пада и на таблото. Това би било и предупреждение, че качваш опасна температура, тоест като втора аларма да го имаш в предвид, иначе не знам какво можеш да направиш.../освен да пробваш с друго табло, което не е трудно да се намери по моргите според мен/ Ако си сменял водна помпа може и да си с по-калпаво виско, но смятам, че и то се включва /поне при мен да, малко под горната граница в червеното/. Аз съм карал най-малко 10 км, може и доста повече да е било, без грам вода, изкривил се беше термостата, но двигателя си пее, доста е здрав...Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
X-trail 2.2 Di 2003
Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Аз смених три табла откакто се занимавам с проблема и стрелката показва винаги едно и също, стои на средата между минимума и нормалната работна температура.Още не съм пробвал с новия термостат че ,заведнъж ми се скапаха и двете помпи на съединителя и сега е бокса за ремонт.
Коментар
-
От: Проблем с таблото на Терано 2 98г
Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнениеНе мога да кажа дали стрелката ти показва правилно, при мен е по-високо, но моят двигател е без интеркулер '94, но същото табло...Чувал ли си някога да се включва виското? То се включва при качване на особенно висока температура, перката се чува как бучи като допълнение към "рева" на двигателя. Ако чуеш допълнителен вой значи виското се е включило и започва да охлажда, тогава температурата пада и на таблото. Това би било и предупреждение, че качваш опасна температура, тоест като втора аларма да го имаш в предвид, иначе не знам какво можеш да направиш.../освен да пробваш с друго табло, което не е трудно да се намери по моргите според мен/ Ако си сменял водна помпа може и да си с по-калпаво виско, но смятам, че и то се включва /поне при мен да, малко под горната граница в червеното/. Аз съм карал най-малко 10 км, може и доста повече да е било, без грам вода, изкривил се беше термостата, но двигателя си пее, доста е здрав...
Относно датчика - в ръководството има графика температура->съпротивление. Мултицетите никой не ги е забранил. Или просто сложете еквивалентно на 80 градуса съпротивление на мястото на датчика и вижте какво ще покаже уреда. Ако уреда показва каквото трябва - някъде към средата, значи виновник е датчика, иначе виновник е уреда. Може и през живи данни да проверите какво чете компютъра като температура. Той ползва друг датчик, но все пак ще е накакъв ориентир, евентуално.
Датчиците за преди/след 2000г. не са взаимозаменяеми, или просто ми бяха продали грешния. Като сложих на моето датчик след 2000г. стрелката едва отлепваше. Съответно си върнах стария - запоих му крачето към основата (проблема му беше че има луфт там и на моменти не показваше вярно).Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар