Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan pathfinder R51

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Nissan pathfinder R51

    Предполагам, че почукването е от АВS, който се мъчи да удуши превъртащите колела. Не е някакъв проблем на джипа. По-скоро концепцията...
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #17
      От: Nissan pathfinder R51

      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      Добре де този Патфайндър няма ли тракшън контрол или някаква симулация на блокажи?
      Има но трябва да се превключи копчето на "AUTO" тогава, той си решава дали само задния мост или при нужда да включи до 50 % предния мост. Четох че бутона "AUTO" и "4H" могат и да се превключват в движение и на "AUTO" може да се кара до 90 или 80 km/h .Ако греша поправете ме. Единствено 4L изисква да се спре на място да се освободи от скорост и тогава да се превключи. След което да се потегли бавно докато надписа спре да мига под блокажите, което значи, че вече е превключило.

      Коментар


      • #18
        От: Nissan pathfinder R51

        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
        Предполагам, че почукването е от АВS, който се мъчи да удуши превъртащите колела. Не е някакъв проблем на джипа. По-скоро концепцията...
        Благодаря за отговора, а възможно ли е да е от луфт по окачването, например шарнири или някакви такива?

        Коментар


        • #19
          От: Nissan pathfinder R51

          Първоначално публикуван от mitaka85 Преглед на мнение
          Благодаря за отговора, а възможно ли е да е от луфт по окачването, например шарнири или някакви такива?
          Възможно е и да е тръгнало каре. И други неща са възможни. Ама няма как да се знае, без да се провери.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Nissan pathfinder R51

            Ако беше пробвал дали като изключиш ESP-то шума изчезва, щеше да се разбере... Шумът може да е и само, когато пипнеш спирачка докато някое колело още буксува /по инерция/ - тогава вибрира и педала на спирачката, освен че се чува "чукане-тракане"...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              Ако беше пробвал дали като изключиш ESP-то шума изчезва, щеше да се разбере... Шумът може да е и само, когато пипнеш спирачка докато някое колело още буксува /по инерция/ - тогава вибрира и педала на спирачката, освен че се чува "чукане-тракане"...
              При "4L" ESP - то е изключено. Светва ми лампичката на таблото, че е изключено. Този шум се получава, само когато катери и спре (поради препядствие или забуксува) и натискам газта и се чува това тракане и върти на място. Иначе джипа тръгне ли, си катери на бавни. В сервиза на Нисан ми казаха, че шарнирите са ми за смяна, но едва ли е от това?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Възможно е и да е тръгнало каре. И други неща са възможни. Ама няма как да се знае, без да се провери.
              Прави го , само когато забоксува на наклон - изкачване.
              Последно редактирано от CarTest™; 06-10-15, 11:49.

              Коментар


              • #22
                От: Nissan pathfinder R51

                Първоначално публикуван от mitaka85 Преглед на мнение
                Има но трябва да се превключи копчето на "AUTO" тогава, той си решава дали само задния мост или при нужда да включи до 50 % предния мост. Четох че бутона "AUTO" и "4H" могат и да се превключват в движение и на "AUTO" може да се кара до 90 или 80 km/h .Ако греша поправете ме. Единствено 4L изисква да се спре на място да се освободи от скорост и тогава да се превключи. След което да се потегли бавно докато надписа спре да мига под блокажите, което значи, че вече е превключило.
                На АУТО можеш да караш и с 200, ако искаш. Ограничението е за 4Н - 90км\ч!

                На 4L ограничението по спомен беше 40км/ч. Аз съм го ползвал точно 3-4 пъти за 8 години. Последният път беше точно вчера, докато вадих една кола от една канавка.

                По късно ще прочета цялата тема, че сега не мога.

                Коментар


                • #23
                  От: Nissan pathfinder R51

                  Първоначално публикуван от mitaka85 Преглед на мнение
                  благодаря за отговора. Значи доколкото разбирам "блокажа на диференциала" (и на 2-та) е електронен с помощта на спирачните апарати. С други думи казано, ако едното колело при-боксува, спирачката натиска него за да може диференциала да прехвърли усилието си на другото. Тази система не се ли използва и в други автомобили, например както в BMW X5? В някоя тема четох, че точно този вид "блокаж" може да повреди спирачните накладки и едва ли не да ги "отскубне". (може да се разтърся и да намеря темата). Пневматичен блокаж не бих монтирал. Едва ли тази кола ще се кара сериозен "off-road".
                  Може да се сложи и блокаж с електромагнитно превключване: http://www.ez4x4.com.au/harrop-elock...0-navara-front

                  Коментар


                  • #24
                    От: Nissan pathfinder R51

                    Първоначално публикуван от zipposs Преглед на мнение
                    Може да се сложи и блокаж с електромагнитно превключване: http://www.ez4x4.com.au/harrop-elock...0-navara-front
                    Трудно ли се монтира?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Nissan pathfinder R51

                      Първоначално публикуван от mitaka85 Преглед на мнение
                      Трудно ли се монтира?
                      Ако имаш подходящите условия не би трябвало да отнеме повече от няколко часа.
                      Ето тук можеш да добиеш представа: https://www.youtube.com/watch?v=OerEczk70f8

                      Коментар


                      • #26
                        От: Nissan pathfinder R51

                        Натъкнах се на следния проблем (за да не отварям нова тема, мисля че 2 та проблема са свързани).
                        След каране по кал и пресечен терен, исках да включа на бавни. Но учи дава грешка светва 4WD и не иска да включи. По-точно описано:
                        спирам, изключвам от скорост. Превключвам на "бавни". На таблото почва да мига 4L. Което значи че не е включило още бавните. Потеглям леко ... и тогава я дава грешката светва 4WD. Оставих колата понеже бяхме вече стигнали целта. След около 5 часа, запалих колата и всичко работи безупречно. Странна работа.

                        Като цяло мнението за този автомобил ми е добро. На дълъг път се пътува добре, даже бих казал доста добре. Доста е динамичен при изпреварване. Не съм очаквал да е толкова пъргав, а на външен вид изглежда тромав. Не знам колко е джип, но на пресечен терен се държи добре (според мен). Като цяло малко съм объркан дали е "SUV" или джип.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Nissan pathfinder R51

                          Трябва на място да включиш на неутрална "N" и тогава на превключиш на 4Lo, 4Lо мига когато чака да спреш и да включиш на неутрална. А дали е джипка или SUV зависи от това дали имаш блокажи или не . Когато забуксува някое от колелата, АБС-а няма веднага да спре това колело натискайки спирачката, трябва да продължиш плавно да подаваш газ, в един момент АБС-а ще стисне челюстите на това колело, ще чуеш чукането на АБС-а и диференциала ще прехвърли към другото колело, тогава имай предвид че може малко рязко да скочи и да тръгне колата, особено ако си на рисково място го предвиди. Затова плавно и леко с газта и постепенно настъпваш все повече докато се усети ЕКУ-то че боксува колело. Колата е доста проходима, има достатъчен въртящ момент, останалото е мислене, планиране напред, техника и подходящите гуми. Както е и с някои други неща Успех!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Nissan pathfinder R51

                            Някой знае ли отдолу на двигателя как може да се направи защитна ламарина? Може да не го пиша по-най правилния начин,но моля да ме извините!. Реално целта е ако се удари джипа отдолу на камък да не спука картера или да не направи други поражения.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Nissan pathfinder R51

                              Търси по: "подкартерни защити", "защита дифернциал" (раздатка, скоростна кутия и тн.)

                              Коментар


                              • #30
                                От: Nissan pathfinder R51

                                Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                                В R51 патфайндер е възможно да се монтира пневматичен блокаж и на предния и на задния диф, евентуално това може да има предвид цитираното изказване. Дали е желателно да ги има е друг въпрос... Ама и с тях не е баш "като на Г-класа" и определено трябва да се види на място какво точно има и в какво състояние е.
                                Защо не е желателно да ги има?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X