Здравейте ,
карам Nissan pathfinder R51 - 2007 г. с ръчни скорости дизеловия двигател 174 к.с. Това ми е първия джип, който карам. Вкарвал съм го в кал на дъжд в коловози, но не е опирал долу на мостовете. Забелязах че не закъсва ами си върви добре. Четох доста статий за джипове и 4x4 ,но така и не разбрах този джип какви "блокировки" има на диференциала. Четох че повечето джипове (като лада нива), ако 1 колело отзад и 1 отпред попадне на хлъзгав терен то си закъсал на 100%. При нисана това явно не е така защото в "дълбока" кал въртят и 4-те колела. Та въпроса ми е : Някой има ли впечатления от този джип като проходимост и колко е надежден на пресечен терен и може ли да се нарече джип или е SUV? И още нещо. Прочетох мнение или статия незнам точно как да го кажа, което много ме узадачи. Понеже аз не съм толкова компетентен реших и да питам и вас вярно ли е това мнение:
http://automedia.investor.bg/test-dr...drive_122.html
копирам текста от мненияето:
"Допълнителни бележки
Много добър автомобил за цената си ,много екстри . Вдига до 200км в час моита е 174кс. Evrо 3 (без филтър за тв. частици) .Разход на гориво градско в София 12,5-15л, извънградско 7,7-10л (при 200км/ч-12.2л на 100км.)което е много добре за автомат с 2,3т тегло с климатик. Сравнително евтини оригинални части 200лв предни накладки ,задни 130лв. Смяна на масло и филтри на до 30 000км- 230лв. с ДДС ,и е с агренажна верига сменя се на 400-500 000 км.Ръчно вкл-изкл на преден мост и режим на автотично по преценка на компютър.Със стоманено шаси (като G класа на Мерцедес)и три блокиращи се диферинциала. Всички екстри : Bluetooth за 6 бр GSM ,Navi,TV,DVD , авто пилот , Bi-xenon, интелигентен ключ (отк.-зкл. и палиш без ключ),инфра-червена камера за заден ход ( нощем виждаш като през августовски ден ), авт. седалки, огледала, фарове, чистачки, стъкла и люк. За съжаление няма само въздушно окачване даже и като опция и резервоара е 75л. (100л. би било супер ). Не посмях да му сложа чип да вдигне 20-30кс. заради гаранцията, но би било хубаво да оскорява малко по-бързо."
Узадачи ме точно това с червения текст. Понеже съм се возил на Mercedes G - класа (уникало проходим джип) можеби най - проходимия джип. И така това в червения текст вярно ли е или не?
Поздрави! (и моля не ми се сърдете ако пиша некомпетенто по темата за джиповете и проходимостта им)
карам Nissan pathfinder R51 - 2007 г. с ръчни скорости дизеловия двигател 174 к.с. Това ми е първия джип, който карам. Вкарвал съм го в кал на дъжд в коловози, но не е опирал долу на мостовете. Забелязах че не закъсва ами си върви добре. Четох доста статий за джипове и 4x4 ,но така и не разбрах този джип какви "блокировки" има на диференциала. Четох че повечето джипове (като лада нива), ако 1 колело отзад и 1 отпред попадне на хлъзгав терен то си закъсал на 100%. При нисана това явно не е така защото в "дълбока" кал въртят и 4-те колела. Та въпроса ми е : Някой има ли впечатления от този джип като проходимост и колко е надежден на пресечен терен и може ли да се нарече джип или е SUV? И още нещо. Прочетох мнение или статия незнам точно как да го кажа, което много ме узадачи. Понеже аз не съм толкова компетентен реших и да питам и вас вярно ли е това мнение:
http://automedia.investor.bg/test-dr...drive_122.html
копирам текста от мненияето:
"Допълнителни бележки
Много добър автомобил за цената си ,много екстри . Вдига до 200км в час моита е 174кс. Evrо 3 (без филтър за тв. частици) .Разход на гориво градско в София 12,5-15л, извънградско 7,7-10л (при 200км/ч-12.2л на 100км.)което е много добре за автомат с 2,3т тегло с климатик. Сравнително евтини оригинални части 200лв предни накладки ,задни 130лв. Смяна на масло и филтри на до 30 000км- 230лв. с ДДС ,и е с агренажна верига сменя се на 400-500 000 км.Ръчно вкл-изкл на преден мост и режим на автотично по преценка на компютър.Със стоманено шаси (като G класа на Мерцедес)и три блокиращи се диферинциала. Всички екстри : Bluetooth за 6 бр GSM ,Navi,TV,DVD , авто пилот , Bi-xenon, интелигентен ключ (отк.-зкл. и палиш без ключ),инфра-червена камера за заден ход ( нощем виждаш като през августовски ден ), авт. седалки, огледала, фарове, чистачки, стъкла и люк. За съжаление няма само въздушно окачване даже и като опция и резервоара е 75л. (100л. би било супер ). Не посмях да му сложа чип да вдигне 20-30кс. заради гаранцията, но би било хубаво да оскорява малко по-бързо."
Узадачи ме точно това с червения текст. Понеже съм се возил на Mercedes G - класа (уникало проходим джип) можеби най - проходимия джип. И така това в червения текст вярно ли е или не?
Поздрави! (и моля не ми се сърдете ако пиша некомпетенто по темата за джиповете и проходимостта им)
Коментар