Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

    Така нар. клапан не е вътре, а си е отвън/вижда се нормално върху турбината кръгъл вакуум подобен на онзи от първата ти снимка в темата/.Може да се провери маркучето което го кара да отваря/затваря да не е скъсано или пък да се отвори където е самата клапа и евентуално да се провери за нагар или някакъв друг проблем.Принципно досега аз лично не съм срещал или чувал някой да има проблем там, ама то първи път винаги има...още повече имайки се предвид и какво си намерил в всмукателния колектор...
    Принципно обаче...ако като ускоряваш се усеща дръпването на турбината, а след това нещо се сговнясва, едва ли ще е проблема там.Принципно клапата си стои напълно затворена и чак след като в системата се нагнети определено налягане, започва да отваря по-малко или пък може да отвори и направо изцяло, ако се задържи повече време високо налягане в системата.Само, че...тя стои отворена/в каквото и положение да е/ до момента до който не спадне налягането в системата до нормите/клапана отваря командван от налягането в системата-всъщност налягането поражда вакуум след себе си и именно той дръпва клапана който командва клапата/, т.е. този възел е вързан към налягането...има налягане над определени граници., отваря и след това като спадне налягането затваря.
    Единствения вариант който може да има е да е заседнала клапата в някакво средно положение.Съответно в ниските обороти все пак има някакво налягане в системата, което е достатъчно за ускоряване, но като се мине в по-високи обороти и налягането става недостатъчно/да не говорим, че клапата може и отваря тогава и изцяло/ и няма налягане в системата...няма и мощност...
    Все пак пак казвам...на мен лично ми се види малко вероятно, защото досега не съм чувал някой да е имал проблем там!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Няколко Въпроса по двигатела на терано 2.7ТДИ

      Опита при тоя модел показва, че при липса на мощност най често причината е в дебитомера, или запушена цедка на входа на ГНП!
      Първоначално публикуван от garmodolov Преглед на мнение
      ... цетка на помпата нямам...
      Мисля, че не си я намерил!
      На ГНП Zexel цедката е доста навътре в самата ГНП, за разлика от ГНП Bosh, където цедката е в болта. Издухай нафтата в отвора с компресор и гледай хубаво!
      Следващата стъпка е диагностика на дебитомера. Не вярвам в Кипър да няма кой да го закачи на скенер!

      Коментар


      • #18
        От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Така нар. клапан не е вътре, а си е отвън
        Отвън му е управлението. Самия клапан е в тялото на турбото. Wastegate.

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        ...вижда се нормално върху турбината кръгъл вакуум...
        ...всъщност налягането поражда вакуум след себе си и именно той дръпва клапана който командва клапата/,
        Не е вакуум, а актюатор, вързан към налягането след турбото. Налагането след турбото натиска мембраната в тоя актюатор (вътре има мембрана и пружина), оста на актюатора бута лостче накрая на оста в тялото на турбото, която отваря или затваря уейстгейта, който когато е отворен пропуска част от изгорелите газове да си заминат по живо по здраво, без да въртят турбото.

        Никакви вакууми не участват в управлението на такова турбо.

        Но, не търсете под вола теле. Човека споменава че има и синкав пушек, освен че ниска мощност. Синкав пушек от турбо(освен ако турбото не пуска повечко масло в колектора) или дебитомер няма как да се получат. Получават се или от харч на масло, или от калпави дюзи, или от кофти момент на впръскване. Не че изключвам възможността да има повече от един проблем де.

        Пак - премерете му компресията, ей-така, за всеки случай. За половин час работа е. Ако там всичко е наред, ще мислим по-нататък. Това че е тих не означава нищо. Дори може да означава че има проблем. Закъсняло впръскване води точно до по-тиха работа, намалена мощност и евентуално недоизгаряне на сместа. Не казвам че е това - казвам че двигател като тоя трудно се оценява на слух.
        Последно редактирано от sparkybg; 12-06-15, 09:41.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          ...
          Това че е тих не означава нищо. Дори може да означава че има проблем...
          Да, тоя ДВГ не трябва да е тих.
          Да се погледне и луфта на клапаните.

          Коментар


          • #20
            От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Да, тоя ДВГ не трябва да е тих.
            Да се погледне и луфта на клапаните.
            Ъхъ-клапаните и компресията да се провери, както Спарки няколко пъти съветва, защото дизел утихва и при ниска компресия
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Ъхъ-клапаните и компресията да се провери, както Спарки няколко пъти съветва, защото дизел утихва и при ниска компресия
              Абе за компресия незнам... Аз съм на 90% сигурен, че има компресия, ама ако му се занимава да мери.
              Само ме съмнява, че в Кипър може и да не са чували за мерене на компресия на дизел ....

              Коментар


              • #22
                От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                Благодаря колеги,несъм пренебрегнал съветите на никой и особенно на Спарки. В понделник след обед ще мерим компресията и ще пиша. Проблемите се задълбочиха и започна да пуши след моя интервенция,а тя беше: 1 сваляне на дебитомера и измиването му/накисване за час и половина само на долната част със жичките във медицински спирт/защото беше,абе беше си много мръсен,имаше влакна и нагар. 2 отвиванена входящия щуцер на помпата и половин час ръчкане и търсене на прословутата цетка.е ами няма и няма!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! компресора ми качва 11атмосвери и се почна едно духане като магистралка на турски тираджия,е нема и нема,затова пиша "НЯМА ЦЕТКА" е от толкова духане остана някъде ветър и прави проблемииииии. господа в наще резервари имали,нямали помпа? защо питам: направи днес един преход и след стабилно друсане джипа загуби мощнос, изгасна, следваше палене и работеше като не обезвъздушен двг,та аджеба там цетка имали,нямали????????????

                Коментар


                • #23
                  От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                  Друга помпа освен горивната при двигателя няма. За цеДка в резервоара не знам. Преди няколко поста ти казах как да елиминираш всичко преди помпата - туба с нафта и маркучите директно в нея. Ако пак няма мощност, то ако има горивен проблем е от помпата нататък към двигателя - я самата помпа, я умна дюза, я датчик колянов/разпределителен вал. На диагностика в реално време може да се види. С мерене не става, поне за дюзата - пиезокристална е твоята.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                    В смукателя трябва да има цедка, но едва ли е от нея.
                    От това, че си духал във входа на ГНП не може да произтече проблем. След запалването, горивната система се обезвъздушава от само-себе си и се приключва.
                    Диагностика първо.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Абе за компресия незнам... Аз съм на 90% сигурен, че има компресия, ама ако му се занимава да мери.
                      Само ме съмнява, че в Кипър може и да не са чували за мерене на компресия на дизел ....
                      мерят всичко мерят и са напред защото имат пари ама казват то не може,ама трябва да го оставиш тук и ти вземат250 300 евро за нищо,затова искам да си купя диагностика и софтуер за нея за да мога да си върша работата сам а не да давам грешни пари на залудо.затова моля помогнете: търся диагностика ,накрайници и манометър за компресията. също така цена на дюзи,подгревни свещи. ще се радвам да ми помогнете с тази информация,благодаря. няма кой да ми прочете живи данни.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                        Е как така "всичко мерят и правят" пък няма кой да прочете живи данни!?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Е как така "всичко мерят и правят" пък няма кой да прочете живи данни!?
                          Здравей,значи отивам в бош центъра който е наи големият и реномиран в кипър излиза собственика пита какво има и след отговорът ми вика един говнио итой го гледа,гледа и вика абе иди да пиеш едно кафе и не почва нищо докато си там,след половин час /след като съм го наблюдавал от разтояние/ идва и казва трябва ми време остави ми го за 2 3 дни и след това ще ти кажа,или е помпа или турбо. преди тов го гледам че мери умната дюза/зехел/със мултицет! колкото и добър да е един компютър ако неструва зад компютърното устройство нищо не става. никой нищо не ти показва да не говорим за разпечатки,така че говорете моля ви,ако имам с какво да прочета данни и да ги споделя с вас тогава ще се справя. п.п начинаещ който е на 2000 км от вас нее заплаха неможе да ви изеде "хляба" така да се каже. телефона ми е 0035796538558 Хубен или на лично,МОЛЯ ВИ.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                            Правилно ти е казал човека, помпа, или умна дюза. И тия работи искат време и спокойствие.
                            Наистина цялата работа прилича на сбъркан момент на впръскване, за правилната работа на който отговарят няколко датчика и авансатора. Датчиците са умна дюза и датчик КВ. Авансатора е на ГНП.
                            Обаче и въздух в системата може да сбърка аванса, затова както ти казаха, трябва да илиминираш тоя проблем. Най лесно става с прозрачен маркуч на излишната нафта.
                            Аз нямам проблем и ще ти кажа какво ползвам - универсален скенер launch x431, но първо е скъп, и второ като всяко универсално нещо има недостатъци.
                            В архивите има теми, където някои колеги купуваха евтини нисански програми и кабели и общо взето работеха много добре, но трябва да се разровиш и да ги питаш.
                            Компресомер: взимаш една свещ и взимаш най евтиния който има вентил отговярящ на твоята свещ.
                            Но, да не стане така, че да набиеш излишни пари и пак да не свършиш работа ...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                              Първоначално публикуван от garmodolov Преглед на мнение
                              Здравей,значи отивам в бош центъра който е наи големият и реномиран в кипър излиза собственика пита какво има и след отговорът ми вика един говнио итой го гледа,гледа и вика абе иди да пиеш едно кафе и не почва нищо докато си там,след половин час /след като съм го наблюдавал от разтояние/ идва и казва трябва ми време остави ми го за 2 3 дни и след това ще ти кажа,или е помпа или турбо. преди тов го гледам че мери умната дюза/зехел/със мултицет! колкото и добър да е един компютър ако неструва зад компютърното устройство нищо не става. никой нищо не ти показва да не говорим за разпечатки,така че говорете моля ви,ако имам с какво да прочета данни и да ги споделя с вас тогава ще се справя. п.п начинаещ който е на 2000 км от вас нее заплаха неможе да ви изеде "хляба" така да се каже. телефона ми е 0035796538558 Хубен или на лично,МОЛЯ ВИ.
                              Като гледам аватара ти трябва нисанска диагностика на 14-pin букса или nissan consult.
                              http://m.ebay.co.uk/itm/131170598126?nav=SEARCH
                              Взимаш едно , четеш и сравняваш със сервизното рУководството.
                              Успех

                              Коментар


                              • #30
                                От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                Като гледам аватара ти трябва нисанска диагностика на 14-pin букса или nissan consult.
                                http://m.ebay.co.uk/itm/131170598126?nav=SEARCH
                                Взимаш едно , четеш и сравняваш със сервизното рУководството.
                                Успех
                                Именно, Моето с такова го чета. Софтуера за това, поддържащ дизеки се казва ECUTalk (питай в google и ще го намериш).

                                Относно меренето на компресия, трябва ти такова:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_57.jpg
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:5666287

                                Започват от 35 лири в Ebay. Мери се през гнездата на подгревните свещи на горещ мотор, при изключен клапан за горивото на помпата.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X