От: Няколко Въпроса по двигателя на терано 2.7ТДИ
Така нар. клапан не е вътре, а си е отвън/вижда се нормално върху турбината кръгъл вакуум подобен на онзи от първата ти снимка в темата/.Може да се провери маркучето което го кара да отваря/затваря да не е скъсано или пък да се отвори където е самата клапа и евентуално да се провери за нагар или някакъв друг проблем.Принципно досега аз лично не съм срещал или чувал някой да има проблем там, ама то първи път винаги има...още повече имайки се предвид и какво си намерил в всмукателния колектор...
Принципно обаче...ако като ускоряваш се усеща дръпването на турбината, а след това нещо се сговнясва, едва ли ще е проблема там.Принципно клапата си стои напълно затворена и чак след като в системата се нагнети определено налягане, започва да отваря по-малко или пък може да отвори и направо изцяло, ако се задържи повече време високо налягане в системата.Само, че...тя стои отворена/в каквото и положение да е/ до момента до който не спадне налягането в системата до нормите/клапана отваря командван от налягането в системата-всъщност налягането поражда вакуум след себе си и именно той дръпва клапана който командва клапата/, т.е. този възел е вързан към налягането...има налягане над определени граници., отваря и след това като спадне налягането затваря.
Единствения вариант който може да има е да е заседнала клапата в някакво средно положение.Съответно в ниските обороти все пак има някакво налягане в системата, което е достатъчно за ускоряване, но като се мине в по-високи обороти и налягането става недостатъчно/да не говорим, че клапата може и отваря тогава и изцяло/ и няма налягане в системата...няма и мощност...
Все пак пак казвам...на мен лично ми се види малко вероятно, защото досега не съм чувал някой да е имал проблем там!
Поздрави!
Така нар. клапан не е вътре, а си е отвън/вижда се нормално върху турбината кръгъл вакуум подобен на онзи от първата ти снимка в темата/.Може да се провери маркучето което го кара да отваря/затваря да не е скъсано или пък да се отвори където е самата клапа и евентуално да се провери за нагар или някакъв друг проблем.Принципно досега аз лично не съм срещал или чувал някой да има проблем там, ама то първи път винаги има...още повече имайки се предвид и какво си намерил в всмукателния колектор...
Принципно обаче...ако като ускоряваш се усеща дръпването на турбината, а след това нещо се сговнясва, едва ли ще е проблема там.Принципно клапата си стои напълно затворена и чак след като в системата се нагнети определено налягане, започва да отваря по-малко или пък може да отвори и направо изцяло, ако се задържи повече време високо налягане в системата.Само, че...тя стои отворена/в каквото и положение да е/ до момента до който не спадне налягането в системата до нормите/клапана отваря командван от налягането в системата-всъщност налягането поражда вакуум след себе си и именно той дръпва клапана който командва клапата/, т.е. този възел е вързан към налягането...има налягане над определени граници., отваря и след това като спадне налягането затваря.
Единствения вариант който може да има е да е заседнала клапата в някакво средно положение.Съответно в ниските обороти все пак има някакво налягане в системата, което е достатъчно за ускоряване, но като се мине в по-високи обороти и налягането става недостатъчно/да не говорим, че клапата може и отваря тогава и изцяло/ и няма налягане в системата...няма и мощност...
Все пак пак казвам...на мен лично ми се види малко вероятно, защото досега не съм чувал някой да е имал проблем там!
Поздрави!
Коментар