Обява

Свий
Няма добавени обяви.

свети чека на терано 2 2,7 тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: свети чека на терано 2 2,7 тди

    Лампата си угасва при изчезване на проблема , за 10 сек се чистят грешките с кламера ( стои си закачен на колонката , а и методът е записан в мануала като номер 2 след "консулта" ) , и проблемът с " незапознатите " важи и за купилите си "съответния" софтуер и пак останали "незапознати" , ама да се дават по 30 лв за чистене на грешки на пишман майстори, без да се отстрани проблема е голяма глупост и кожодерство .
    Ама авторът вече си е решил проблема и темата е изчерпана...май

    Коментар


    • #17
      От: свети чека на терано 2 2,7 тди

      Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
      Грешките на този мотор в Терано 2 се чистят с диагностична апаратура за 2 минути.Тя се казва Аутобос или Карман-скан.Лампата за моторната електроника не угасва без да се итрият грешките.
      Това с кламери и укъсяване на пинове от незапознати хора води до проблеми.
      Не знам от къде черпиш информация за тоя мотор, ама определено не е дори близо до истината. Лампата на моторната електроника определено изгасва след отстраняване на проблема и мога да ти го демонстрирам когато кажеш. Дори когато проблема се появява и изчезва от време на време, лампата си светва и гасне с него. В момента (от 4 месеца насам) карам с точно такава грешка - попрекъснала жица на температурния датчик на компютъра, която дава контакт когато си иска. Същото се случва с дебитомер, умна дюза, датчик колянов вал, проблем с реостата на педала за газта и още няколко от сорта. В момента, в който отстраниш проблема, лампа няма вече, върви нормално и харчи нормално, а ако след примерно 100-ина паления прочетеш грешките, и грешки няма да има. Трият се след определен брой паления при отсъствие на проблем.

      Това с кламера (както четенето, така и чистенето), и с махането на акумулатора за 15 минути, го пише в сервизното ръководство, така че не са никакви черни магии. Как да си "рестартираш" ербега, как да си обучиш дистанционни за централното - по други разни източници. Виж за ербега грешките не се самоизтриват. Трябва да му направиш диагностика, след която се изтриват. Грешките в ABS-а обаче също се самоизтриват.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: свети чека на терано 2 2,7 тди

        На Терано 2 след 2001 год с Бош горивна уредба ,когато грешките са неизтрити ,лампата все свети.

        В момента (от 4 месеца насам) карам с точно такава грешка - попрекъснала жица на температурния датчик на компютъра.
        Каква е тая грешка и такъв датчик на компютъра....................
        РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

        0895шест29410 .

        Коментар


        • #19
          От: свети чека на терано 2 2,7 тди

          Не всички Терано 2 са след 2001 год. А и след като не си отстранил проблема, как да угасне чека?!?

          ПП
          И всъщност наистина твоите умувания нямат нищо общо с проблема на колегата по темата.

          Коментар


          • #20
            От: свети чека на терано 2 2,7 тди

            Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
            На Терано 2 след 2001 год с Бош горивна уредба ,когато грешките са неизтрити ,лампата все свети.
            Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
            В момента (от 4 месеца насам) карам с точно такава грешка - попрекъснала жица на температурния датчик на компютъра.
            Каква е тая грешка и такъв датчик на компютъра....................
            Датчика, през който компютъра чете температурата на антифриза. Намира се отпред при термостата - тоя с едната жица е за стрелката на таблото, тоя с 2 жици е за компютъра.

            Ако искаш да пробваш, на несветещо терано изключи тоя датчик. Лампата ще светне. После го включи. Лампата ще изгасне.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: свети чека на терано 2 2,7 тди

              Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнение
              Не всички Терано 2 са след 2001 год. А и след като не си отстранил проблема, как да угасне чека?!?

              ПП
              И всъщност наистина твоите умувания нямат нищо общо с проблема на колегата по темата.
              Напротив,мойте умувания имат връзка с темата ,но колегата надали ще се вдигне до Габрово ,за да му изтрия грешките.
              Няма да спорим повече ,за да не стане като в темата има ли датчик разпр.валове във Фронтера или не.Тук същото ,всеки си гледа неговата машина и казва това -онова .
              РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

              0895шест29410 .

              Коментар


              • #22
                От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                Еми, темата е конкретно за Терано 2, и то пусналия я има точно като моето (1996-2000г.). А неговата лампа със сигурност гасне, когато оправиш проблема, а грешките се чистят успешно и с кламер, и с махане на акумулатора. Ако някога се уцелим на едно и също мероприятие и съм с Тераното, мога да ти демонстрирам.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                  моят беше така първо смених комп, след като не изгасна чека смених температурен датчик и пак си свети. но при закачване на комп. изчистиха грешката и чека угасна и сега нямам проблем. но пък имам втори работещ компютър работещ, ако на някои му трябва. комп е бош с номер 0 281 001 550
                  0899 87 87 92 Христо
                  Митцубиши Паджеро 2 3,5 бензин
                  Тойота Авенсис 2.2 Д4Д
                  Шкода Суперб 3,6 бензин

                  Коментар


                  • #24
                    От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                    Вчера оправях моя температурен датчик. Хавата е такава:

                    1. Грешки се чистят:
                    - С компютър
                    - С откачане на акумулатора за 24 часа
                    - С кламер - давате контакт, слагате кламера, махате кламера, слагате кламера, махате кламера, изключване от контакт (не винаги се получава от първия път, затова съм дал да се повтори 2 пъти). При липса на грешки в режим на четене трябва да започне да дава 55(0505), тоест пет къси и 5 дълги премигвания - това означава че грешките са изчистени.
                    - След 50 задействания на стартера при отстранен проблем

                    2. При някои грешки, ако в 2 последователни цикъла на каране (то-ест палене, каране, гасене) проблема не е отстранен, лампата остава да свети и след остраняване на проблема. Въпреки това, след остраняване на проблема, двигателя работи в нормалния си режим, нищо че лампата свети. Грешката трябва да се изтрие по някой от горепосочените начини, за да угасне лампата. Няма списък с конкретните грешки, за които важи това правило (защото не важи за всички), но например грешка 13 (0103) - датчик за температурата на двигателя, е от тях. Вчера я борих. Интересното е че когато по време на запален двигател проблема се самооправи (при мен беше прекъснат кабел, дето дава контакт от време на време), лампата гасне, но след оправянето на въпросния кабел лампата продължи да свети. 10 минути откачане на акумулатора не върши работа - в ръководството изрично пише че грешките ще се изтрият в рамките на 24 часа.

                    Та тъй. Истината е някъде по средата, както винаги. Явно до сега по някакво стечение на обстоятелствата не съм попадал на такава грешка дългосрочно (2 цикъла на каране), или все съм ги трил по някой от посочените начини, защото няколко пъти съм боричкал разни неща, и лампата все се е гасяла, когато проблема отпадне.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                      Здравейте! Трябва ми съвет!? Колата е натоварена и утре пътувам, дали да отложа пътуването? В момента в който запалвах колата (Нисан Терано II 2.7 ТDI) задържах малко повече ключа и бендикса изхърка. Светна ми Чека. Прочетох я по метода с кламера, показа 31 - Engine control module (ЕCM). След като направих процедурата с четенето три пъти, като единия път не махнах кламера при гасене от контакт, и пак на контакт със поставен кламер, после извадих кламера и запалих, и чека угасна. Пробвах колата, както е натоварена поне 150кг. минимум - няма ядове , върви и набира в баира. Питането ми е - може ли при това положение да предприема пътуване, и какво по точно (на български) означава тази грешка? Благодаря!
                      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                      Коментар


                      • #26
                        От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                        Забравих да допиша, че сега с четенето показва 55, което пък означава, че няма грешки?!
                        Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                        Коментар


                        • #27
                          От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                          Може покрай хъркането нещо да е станало с тоците. Него мисли и пътувай. Не вярвам да има проблем.

                          Грешката значи "проблем с компютъра", тоест е широко понятие.

                          И да, 55 значи че няма грешки.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                            Sparky Благодаря за отговора - даде ми надежда. А и не ми се отлага пътуването, отпуск сме пуснали, караваната е заредена, само закачам сутринта и тръгвам, ама се стресирах от пустата жълта лампа. И аз си мисля, че нещо компа се шашна, ама не съм сигурен за какво става дума. Все пак ме чака път 400 км. с товар отзад един тон + семейството. Но щом показва 55 и твоите думи - тръгвам. Пожелайте ми успех - суеверен съм. Обещавам да пиша дали всичко е била на ред, или е имало проблем. Поздрави и успех на всички.
                            Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                            Коментар


                            • #29
                              От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                              С тоя мотор общо взето единственото, дето може да те спре съвсем е тотално запушване на филтъра/горивопроводите или тотал щета на компютъра, което честно казано не виждам как ще стане, освен от отявлена талибанщина на някой гъзорък алармаджия. Щом си върви нормално и харчи нормално, никакви лампи не трябва да те притесняват чак до там че да си отлагаш отпуската.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: свети чека на терано 2 2,7 тди

                                Тръгвам и тва е. Спомням си 'че със скапания дебитомер беше загубила мощност есента ' но все пак се прибрах през баирите. Поздрави и успех!
                                Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X