От: свети чека на терано 2 2,7 тди
Лампата си угасва при изчезване на проблема , за 10 сек се чистят грешките с кламера ( стои си закачен на колонката , а и методът е записан в мануала като номер 2 след "консулта" ) , и проблемът с " незапознатите " важи и за купилите си "съответния" софтуер и пак останали "незапознати" , ама да се дават по 30 лв за чистене на грешки на пишман майстори, без да се отстрани проблема е голяма глупост и кожодерство .
Ама авторът вече си е решил проблема и темата е изчерпана...май
Лампата си угасва при изчезване на проблема , за 10 сек се чистят грешките с кламера ( стои си закачен на колонката , а и методът е записан в мануала като номер 2 след "консулта" ) , и проблемът с " незапознатите " важи и за купилите си "съответния" софтуер и пак останали "незапознати" , ама да се дават по 30 лв за чистене на грешки на пишман майстори, без да се отстрани проблема е голяма глупост и кожодерство .
Ама авторът вече си е решил проблема и темата е изчерпана...май
Лампата на моторната електроника определено изгасва след отстраняване на проблема и мога да ти го демонстрирам когато кажеш. Дори когато проблема се появява и изчезва от време на време, лампата си светва и гасне с него. В момента (от 4 месеца насам) карам с точно такава грешка - попрекъснала жица на температурния датчик на компютъра, която дава контакт когато си иска. Същото се случва с дебитомер, умна дюза, датчик колянов вал, проблем с реостата на педала за газта и още няколко от сорта. В момента, в който отстраниш проблема, лампа няма вече, върви нормално и харчи нормално, а ако след примерно 100-ина паления прочетеш грешките, и грешки няма да има. Трият се след определен брой паления при отсъствие на проблем.
Коментар