Здравейте колеги, искам да попитам да ли някой е слагал на тераното термометър с 2 датчика и къде е сложил външния датчик? Четох ,че колегите от Хонда раздела са го монтирали в мигача. Питането ми е породено от факта, че кабела на устройството не е достатъчно дълъг, пък и монтажа в двигателния отсег не е удачно според мен. Оригинално на колите знам, че се намира в предната броня за да хваща температурата близо до пътя за да се покаже ако има заледяване. Чудя се ако удължа кабела с необходимата за мен дължина разликата в температурата ще е малка, но пък ще показва що годе вярно. Кажете си мнението колеги.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Монтиране на датчик за температура
Свий
X
-
От: Монтиране на датчик за температура
На моето Терано 2/модела след 2000-та година/ си има заводско датчик за външната температура и съответно тя ми се показва на таблото.Датчика индЖинерите от Нисан са решили за удачно да го монтират в стойката на резервната гума на 5-тата врата.
Това малко се разминава с горе изразената логика за "близко до пътя", но...така е оригиналното решение.
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Защото там се загрява от двигателя, пък идеята му е все пак да мери нещо.Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнениеЗащо не го сложиш в подкалника над пластмасовата кора.На тези термометри хич не е за вярване какво показват,така че не го мисли много
Това с температурата на пътя го забравете като логика. 2 сантиметра над пътя температурата вече е друга. Леда на пътя също не се мери с термометър.
Слага се на сенчесто място, където е налице естествен поток въздух, незагрян от двигател, трансмисия, и неохладен от изпаряване. Долната част на странично огледало става, стойката за резервна гума - също. Накъде около (под) броната - пак така, макар че там зимата може и да не показва съвсем вярно. Принципно не разчитайте на велика точност.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Няма да му пречи двигателя като го набута напред под фара.Ако пък е под пластмаса която лятото е пече слънцето в много случаи спира да показва каквато и да е температура.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗащото там се загрява от двигателя, пък идеята му е все пак да мери нещо
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Само така си мислиш. Направи си труда някой път като спреш със загрял двигател да видиш къде колко е стоплил. Не забравай че там имаш и вентилатори, 2 броя. Един за климатика и един за големия радиатор. Познай освен назад, на къде още духат заради центробеждните сили.Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнениеНяма да му пречи двигателя като го набута напред под фара.
Долната страна на бронята слънце не я пече, но пък отразява жегата от пътя отдолу.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Имам такъв сложен в Италия от предния собственик.Начина по който е монтиран изобщо не подлежи на коментар.Не знам къде са сложили датчиците, но общо взето мери някакви си негови температури.Близко до истината е само когато Тераното е стояло неподвижно поне един ден, тоест, служи ми да мери температурата в гаража.Не, че и на други, с фабрично монтирани датчици е по различно.Ползвам една служебна Шкода Октавия и при нея е същото.
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Вътре в стойката на резервната гума/и когато гумата си е там/ е много добре изчислено. Сравнявал съм много пъти/когато си купих колата/- показва +-до половин градус от температурата на вън. Не ще да са малоумни инженерите на Нисан.Terrano II R20 TD27Ti
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Както и да е.Там където казвам няма как да го духат вентилаторите,Май-неможах да обясня точно кое място имам предвид-или не ме разбра-за което вината е моя щото ме мързи да пишаПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСамо така си мислиш. Направи си труда някой път като спреш със загрял двигател да видиш къде колко е стоплил. Не забравай че там имаш и вентилатори, 2 броя. Един за климатика и един за големия радиатор. Познай освен назад, на къде още духат заради центробеждните сили.
Долната страна на бронята слънце не я пече, но пък отразява жегата от пътя отдолу.
Фабричния повечето знаем къде е но на човека му трябва по-късо трасе за кабела
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Здравейте колеги, хубаво е че се завихри дискусия. Варианта монтиране на датчика на задна гума е добър, но бая трябва да се удължава и разглобява. Иначе модела е подобен, като на колегата показал на снимката и монтиран на капака на предпазителите.
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
На старото терано го бях монтирал около предната решетка между фаровете. Единствено като карам назад забелязвах че се вдига температурата. Отчиташе +- 1-2 градуса сравнено с други автомобили.
Nissan Terrano 2.7 TDi
----------------------------
Нещо което работи - не се пипа!
Коментар
-
От: Монтиране на датчик за температура
Точно там хууубаво подухва жега от двигателя. А и лятото напича.Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнениене го бърка работата на двигателя.
Капака отстрани няма уплътнение. Като влезе през решетката, и мине през радиятора, жегата заминава назад, половината под купето, останалото покрай капака. Покарай (ама на по-нормално време), едни 20-ина километра на скорост, после слез и веднага пипни предната горна част на калниците и продължи назад към стъклото. Сам ще го усетиш.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар