Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов в клуба.... Terrano II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нов в клуба.... Terrano II

    ... аха след като зацепихме няколко пъти раздатката на самурая с колегите, сега спирам и Тойотата, когато пипам малката ръчка.
    Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

    Коментар


    • #17
      От: Нов в клуба.... Terrano II

      Първоначално публикуван от тошо78 Преглед на мнение
      Включвал съм от 4х2 към 4х4 с около 80-90км може да се включва изключва дори без съединител,нямал съм проблем.За изключването по същия начин само след връщане на лоста от 4х4 към 4х2 отнемаш малко газта и пак натискаш .
      На сенника на Кията ми (която е със същата система 4х4) излишно пише, че от 2Н към 4Н може да се включва при скорост до 80 км/ч. Вече от 4Н към 4L - при спряло положение
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #18
        От: Нов в клуба.... Terrano II

        Честито
        1.Някой път при по-висока скорост по инерция при включени хъбове има лека вибрация/поне аз съм я усещал/ако не те дразни-карай.
        2.Никакъв проблем.

        Коментар


        • #19
          От: Нов в клуба.... Terrano II

          Принципно - за всички джипове - корави скоростни кутии, повече луфтове, по-голям ход на лоста - за да не рониш зъбите като превлючваш на скорост, минавай през нулева; казано просто - щрак-0 - щрак - скоростта, която ти трябва. По бавничко, един вид.
          "Ръчкането" го оставяме за голфаджиите.
          При включване и изключване на предния мост - не е проблем и при 80 да го включиш, но гледай да е когато наистина има нужда - пряспа, лед, кал на пътя. Изключването ще иска малко регулиране на оборотите; по-добре е да става при по-ниска скорост.

          Обикновено ще ти се налага да включваш 4х4 като влизаш в гаден участък когато скоростта и без това ще е ниска.
          И не забравяй, че преди бавните имаш нулево положение, да не се чудиш, че даваш газ пък... ;-)
          Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

          Коментар


          • #20
            От: Нов в клуба.... Terrano II

            Благодаря на всички за отговорите. аз ако ми потрябва 4х4 обикновено ще да е когато вече задното не върши работа тоест ще съм почти спрял или ще съм спрял. Повече идеята ми е при изключването. Улиците по които се изнизвам от вкъщи са със стръмен наклон и първите 500м. излизам от вкъщи на 4х4 понеже спускам на скорост /че на спирачка става весело/ и кат стигна асфалта по-правило трябва да мина на 4х2 което ще е с да речем 20-30 най-много 40 км./ч. което явно си е ОК.
            Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
            +359 878 201 276

            Коментар


            • #21
              От: Нов в клуба.... Terrano II

              Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
              Честито
              1.Някой път при по-висока скорост по инерция при включени хъбове има лека вибрация/поне аз съм я усещал/ако не те дразни-карай.
              Не трябва да има. Търси причината. Случвало се е да има едва доловима като съм карал на 4x4 с около 90, и то само като давам газ. Всяка зима преди първата нужда от 4х4 ги включвам, и си остават така до напролет, освен ако не пътувам по магистрала или ако зимата не е като предната. Никога не съм усещал вибрации от това. Само с половин идея по-малко вървеж. Не забравяй че доволно голям процент идват даже без хъбове, ами постоанно зацепени с капачки.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Нов в клуба.... Terrano II

                Първоначално публикуван от mermenkov Преглед на мнение
                Благодаря на всички за отговорите. аз ако ми потрябва 4х4 обикновено ще да е когато вече задното не върши работа тоест ще съм почти спрял или ще съм спрял. Повече идеята ми е при изключването. Улиците по които се изнизвам от вкъщи са със стръмен наклон и първите 500м. излизам от вкъщи на 4х4 понеже спускам на скорост /че на спирачка става весело/ и кат стигна асфалта по-правило трябва да мина на 4х2 което ще е с да речем 20-30 най-много 40 км./ч. което явно си е ОК.
                Просто натискаш съединител, и буташ лоста леко с 2 пръста, без да настояваш. Включването може да е придружено с хъркане от автоматичните хъбове (при ръчни тоя проблем го няма), но изключването не е никакъв проблем. Само гледай да е докато се движиш направо.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Нов в клуба.... Terrano II

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Не трябва да има. Търси причината. Случвало се е да има едва доловима като съм карал на 4x4 с около 90, и то само като давам газ. Всяка зима преди първата нужда от 4х4 ги включвам, и си остават така до напролет, освен ако не пътувам по магистрала или ако зимата не е като предната. Никога не съм усещал вибрации от това. Само с половин идея по-малко вървеж. Не забравяй че доволно голям процент идват даже без хъбове, ами постоанно зацепени с капачки.
                  Когато съм на заден мост/2н/с зацепени хъбове по инерция с 100-120 ги усещам-причина каква да търся-въртят се полуоскитеСега съм с автоматични и нямам проблеми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нов в клуба.... Terrano II

                    Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                    Когато съм на заден мост/2н/с зацепени хъбове по инерция с 100-120 ги усещам-причина каква да търся-въртят се полуоскитеСега съм с автоматични и нямам проблеми.
                    Еми не трябва да има никакви ефекти със зацепени хъбове, даже при 120. За всяко каре има по 3 лагера, дето го държат на място - един аксиален (бронзова шайба) откъм карето, втори иглен в главината, и трети в хъба, ако е ръчен. Ако каретата са в добра форма, предния кардан е балансиран, и тия 3 лагера са в нормално състояние, няма от къде да дойдат въпросните вибрации. Сега, за джипка на 200+ хиляди се случва не всичко от тия неща да е съвсем в ред. Най-често бронзовата шайба или игления лагер, ако през някакъв период от експлоатацията вътре е влизала гняс заради кофти семериги примерно. Всичкото това при автоматични хъбове или изключени ръчни естествено не се усеща. И реално може да се кара и така, но си е неизправност.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нов в клуба.... Terrano II

                      Честито и от мен. Готина машина, а с тоя булбар е едно към едно с моето Терано. Много безаварийни километри!
                      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нов в клуба.... Terrano II

                        Ей голям зор с тея калници, като топъл хляб се купуват . Намерих в една морга 2'та предни калника ама цената нещо не ми се понрави - 200 лв. бройката... Както и да е намерих си нови на 130лв. броя тайвански ама ще чакам 1 месец. Някой ако е купувал такива може да сподели дали пасват добре. Знам че втора ръка оригинални е по-добре, но за такава цена ще си взема 4 нови. А и ме съмнява че по моргите ще намеря без ръжда по тях.
                        Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
                        +359 878 201 276

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нов в клуба.... Terrano II

                          От къде намери новите?

                          Иначе, на оригиналните съществената разлика е защитата - 2 слоя някакви цинкови, по края на веждата и 3-ти слой, после епоксиден грунд и отгоре - боя. Цинковите истории са до толкова ефективни, че си карах калника 4-5 години с оголено такова без да ръждяса. Друго предимство е че ако си ги намериш в твоя цвят, просто ще ги монтираш. Боядисването ти е като минимум 100лв на детайл. Ако с всичките салтанати - предполагам повече.

                          ...ама, за твоя вариант да намериш от морга читави е малко вероятно. Трябва някое ударено отзад, дошло от Италия.

                          ...в тоя смисъл - търси читав бояджия и спазете всичките салтанати като процедури и покрития, че да не цъфнат пак на втората зима.

                          ПП: И след като ги сложиш, преди да слагаш вежди и подкалник, взимаш спрей за кухини и пръскаш всичко под подкалника обилно. Преди вжедите под тях - същата процедура. Преди да сложиш калобраните, под тях - пак така. Зад единия калобран имам гол метал на 5 години - седи си лъскав. А там постоянно се олива с гнусотии цяла зима.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нов в клуба.... Terrano II

                            Да знам че е така с оригиналните ама 400 лв. за двата, а и почти съм сигурен че имат по малко ръжда и предполагам пак ще се наложи боядисване. Мисля че новите като ги обработим адекватно ще изкарат прилично време колкото ибда са тънки само ме притеснява как ще паснат да не отворят луфтове или обратното.
                            Преди 2-3 месеца купувах тайвански стопове за един Ситроен Ц2 бяха супер като оригинални, а цената им беше смешна.
                            Последно редактирано от CarTest™; 28-10-14, 19:43. Причина: линк
                            Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
                            +359 878 201 276

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нов в клуба.... Terrano II

                              Е не с линк де. Ся трябва накой да го оправя.

                              Не е въпроса в това колко са тънки. Важно е какви покрития имат, а аз подозирам че въпросните нямат никакви. Тръгне ли гнилоч - дали е 0.20 или 0.30мм калинка е половин зима разлика, за да пробие. Въпроса е изобщо да не тръгва.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нов в клуба.... Terrano II

                                Ще имам впредвид за линковете
                                Сега говорих с един познат бояджия и той каза че нямат никакво покритие защитно, но не е проблем да ги обработи и от двете страни и ставало ОК, като ще излезе по-евтино от моргата за 200 лв. парчето
                                Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
                                +359 878 201 276

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X