Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Террано 2 - още едно попълнение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Террано 2 - още едно попълнение

    Има ли промяна в поведението на предницата с 3" окачване, как го усещаш, на неравности с по висока скорост примерно?

    Коментар


    • #92
      От: Террано 2 - още едно попълнение

      Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнение
      Има ли промяна в поведението на предницата с 3" окачване, как го усещаш, на неравности с по висока скорост примерно?
      Забравих да напиша,че е само отзад(пружини и амортисьори).По предницата не е пипано нищо,само са натегнати торсионите.Иначе не съм усетил да е по нестабилно отзад,но съм и с фланци 38мм.

      Коментар


      • #93
        От: Террано 2 - още едно попълнение

        Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
        По предницата не е пипано нищо
        Ще се наложи.

        А с 38мм фланци отзад е много вероятно ако сложиш 31-ци да опират във веждата като ги нагънеш докрай. Отпред пък ще опират и в подкалника, и в бронята. Максимално разумния офсет за терано е 0, и то с някои корекции с чука отпред. В момента съм с паджерови джанти с офсет +15. За мен идеалния вариант - по вертикала са почти точно до ръба на пластмасовите вежди. Ако си с оригинални джанти си де-факто с офсет -13, което вече е множко за отпред.

        ...според скромното ми мнение де.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #94
          От: Террано 2 - още едно попълнение

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ще се наложи.

          А с 38мм фланци отзад е много вероятно ако сложиш 31-ци да опират във веждата като ги нагънеш докрай. Отпред пък ще опират и в подкалника, и в бронята. Максимално разумния офсет за терано е 0, и то с някои корекции с чука отпред. В момента съм с паджерови джанти с офсет +15. За мен идеалния вариант - по вертикала са почти точно до ръба на пластмасовите вежди. Ако си с оригинални джанти си де-факто с офсет -13, което вече е множко за отпред.

          ...според скромното ми мнение де.
          Като сложа 31ци ще го мисля тогава,а какво имаш предвид да се пипа по предницата?

          Коментар


          • #95
            От: Террано 2 - още едно попълнение

            С 2" окачване и фланци 38 мм, оригиналните джанти с Бфг муд терен 31' опират в гумения подкалник само при пълно сгъване със сериозно завиване. Железни джанти от 4 рънър с Дуратрак 31' не опират никъде. Отзад не съм усетил и не съм видял следи да е опирало някога , ама то знае ли човек? Това от моите скромни наблюдения.

            Пп С усилени торсиони съм, забравих да кажа,може да има значение.
            Последно редактирано от zorod; 08-10-15, 23:20.

            Коментар


            • #96
              От: Террано 2 - още едно попълнение

              Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнение
              С 2" окачване и фланци 38 мм, оригиналните джанти с Бфг муд терен 31' опират в гумения подкалник само при пълно сгъване със сериозно завиване.
              Ако си с оригинални джанти, опират само там ако е работил и чука. Има едно ръбче на подкалника което трябва да се понамачка. При мен дуратраци 31 са на милимунди с джанти +15, при вече изпилени калобрани.

              Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнение
              Железни джанти от 4 рънър с Дуратрак 31' не опират никъде.
              Ако не се лъжа, тия джанти са +10 - +14. Кажи-речи аналогично на това, с което съм в момента. Искат само позипилен калобран и нищо повече.

              Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнение
              Пп С усилени торсиони съм, забравих да кажа,може да има значение.
              Няма значение. Окачването би трябвало да си прави пълния ход нагоре-надолу. Ако го караш леко и плавно, няма да го направи, ама при по-хулиганско качване или слизане от бордюр окачването си опира на долния тампон за момент. Ако в същия тоя момент волана е в "правилната" позиция, където разстоянието между гумата и подкалника е най-малко, ще чуеш едни неприятни звуци дори с офсет 0.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #97
                От: Террано 2 - още едно попълнение

                Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
                Като сложа 31ци ще го мисля тогава,а какво имаш предвид да се пипа по предницата?
                1. Ще започнат да сдават често биалетките.
                2. ако ограничителните тампони не са си на мястото, ще сдадат и амортисьорите
                3. Ако тампоните са си на мястото по някое време ще установиш че за оригиналния горен носач е вдигната много (трябва да имаш 1.5-2см между горния ограничителен тампон и горния носач при неутрално положение на окачването). Иначе при по-агресивно завиване хода на окачването на едното колело свършва и започва да се държи неадекватно.
                4. Особено с оригинални или близки амортисьори, тъй като както е вдигната започва да удря често в горния ограничителен тампон (или шасито, яко няма тампон) При някоя смяна на горни шарнири ще установиш че имаш деформации и евентуално (твърде вероятно) пукнатинки около дупките за болтовете на шарнирите. При по-агресивно каране - също. Наклона, под който се тоаври носача се променя, пък той си е кекав - при шарнира ламарината е 2.5мм.
                5. 80% от поведението на тая джипка зависи от предницата. А оригиналните или близки до тях амове дори с оригиналния размер гуми не са особено адекватни и водят до клатушкане, а с по-големите гуми и до зло пътно поведение, особено ако леко прекалиш с налягането. От 2 бара нагоре става направо страшно след определена скорост.
                6. Ако и отпред сложиш фланци, хавата с опирането става още по-зловеща, а и без това кекавото кормилно управление ще започне да сдава често. Както коре написах - разумния офсет е до нула. От там нагоре негативите стават много, а позитиви няма, освен с кардинална преработка поне на кормилното управление. А пък с фланци+оригинални горни носачи мен лично ще ме е страх да карам.

                В тая тема всичко е написано вече:
                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101930

                Накратко, ако искаш да стане читаво се сменят носачи, биалети и амортисьори, и ако липсва някой ограничителен тампон се набавя и монтира. (patrol fen може да ви внесе тампони, или да си ги набавите от някоя морга, аз съм си набавил нови преди месец, нищо че старите са си по местата).

                Ако искаш някой ден може да се разберем да ударим едно кръгче с моето. Сам ще усетиш за какво говоря. Тама ще видиш че и ползата от фланците е твърде спорна - моето в тоя си вид, с джанти +15 със сигурност е доста по-стабилно от твоето.
                Последно редактирано от sparkybg; 09-10-15, 09:26.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #98
                  От: Террано 2 - още едно попълнение

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  1. Ще започнат да сдават често биалетките.
                  2. ако ограничителните тампони не са си на мястото, ще сдадат и амортисьорите
                  3. Ако тампоните са си на мястото по някое време ще установиш че за оригиналния горен носач е вдигната много (трябва да имаш 1.5-2см между горния ограничителен тампон и горния носач при неутрално положение на окачването). Иначе при по-агресивно завиване хода на окачването на едното колело свършва и започва да се държи неадекватно.
                  4. Особено с оригинални или близки амортисьори, тъй като както е вдигната започва да удря често в горния ограничителен тампон (или шасито, яко няма тампон) При някоя смяна на горни шарнири ще установиш че имаш деформации и евентуално (твърде вероятно) пукнатинки около дупките за болтовете на шарнирите. При по-агресивно каране - също. Наклона, под който се тоаври носача се променя, пък той си е кекав - при шарнира ламарината е 2.5мм.
                  5. 80% от поведението на тая джипка зависи от предницата. А оригиналните или близки до тях амове дори с оригиналния размер гуми не са особено адекватни и водят до клатушкане, а с по-големите гуми и до зло пътно поведение, особено ако леко прекалиш с налягането. От 2 бара нагоре става направо страшно след определена скорост.
                  6. Ако и отпред сложиш фланци, хавата с опирането става още по-зловеща, а и без това кекавото кормилно управление ще започне да сдава често. Както коре написах - разумния офсет е до нула. От там нагоре негативите стават много, а позитиви няма, освен с кардинална преработка поне на кормилното управление. А пък с фланци+оригинални горни носачи мен лично ще ме е страх да карам.

                  В тая тема всичко е написано вече:
                  http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101930

                  Накратко, ако искаш да стане читаво се сменят носачи, биалети и амортисьори, и ако липсва някой ограничителен тампон се набавя и монтира. (patrol fen може да ви внесе тампони, или да си ги набавите от някоя морга, аз съм си набавил нови преди месец, нищо че старите са си по местата).

                  Ако искаш някой ден може да се разберем да ударим едно кръгче с моето. Сам ще усетиш за какво говоря. Тама ще видиш че и ползата от фланците е твърде спорна - моето в тоя си вид, с джанти +15 със сигурност е доста по-стабилно от твоето.
                  Биалетките са ми тръгнали още от миналата година и трябва да ги сменям в скоро време,за тези ограничителни тампони ли говориш :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00862.jpg
Прегледи:1
Размер:177.2 КБ
ID:5685817
                  Амовете са оригинални и те са сдали багажа и деиствително отпред се клати доста,ама ще им дойде времето и на тях скоро.Даже ако имаш представа за някакъв бюджетен вариант за предни амове може да го споделиш или такива за лифт,или удължаване?Щото и предни треилмастер ще ми дойдат в повече
                  Другата седмица може да направим тест драйв и да видя разликите

                  Коментар


                  • #99
                    От: Террано 2 - още едно попълнение

                    Тия тампони, да. И ако това на снимката ти е неутралното положение на окачването, категорично трябва да го смъкнеш с поне 2см. Между тампона и носача трябва поне един пръст разстояние, иначе на всеки завой носача е на тампон и сцеплението на едната гума никакво го няма.

                    Амове за под 200лв бройката не мога да препоръчам, за съжаление.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Террано 2 - още едно попълнение

                      Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнение
                      Биалетките са ми тръгнали още от миналата година и трябва да ги сменям ...
                      На първо време може да смениш само тампоните на биалетките и да сложиш по широки и по здрави шайби да не се разхождат биалетките нагоре надолу през носача . ..

                      Коментар


                      • От: Террано 2 - още едно попълнение

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ако си с оригинални джанти, опират само там ако е работил и чука. Има едно ръбче на ......................
                        Прав си, както винаги всъщност. Калобраните ги няма, и ръбчето отдавна е в историята.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X