Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Террано 2 - още едно попълнение
Свий
X
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Да се похваля,че си сложиш пружини +3 инча(TrailMaster) отзадСтана много добре и съответно ми окъсяха амовете.Та питането ми е има ли някой идея къде(сервиз,човек) и как да се удължат(с уши с и от двете страни). А не ми се сменяват защото са нови на 1 месец. И също как да се свали щангата която регулира моста надолу ?
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнениеДа се похваля,че си сложиш пружини +3 инча(TrailMaster) отзадСтана много добре и съответно ми окъсяха амовете.Та питането ми е има ли някой идея къде(сервиз,човек) и как да се удължат(с уши с и от двете страни). А не ми се сменяват защото са нови на 1 месец. И също как да се свали щангата която регулира моста надолу ?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЩангата не ти трябва да пипаш. А за удължаването - купи си правилните амове за тия пружини, иначе става лайноягодка.
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнениеДа де ама правилните амове са 450лв
Като ги удължиш и им свърши хода като друснеш хубаво задницата някъде, пак ще ги смениш, със все захватите я върху моста, я върху шасито. Или трябва да си свалиш ограничителните тампони надолу с 5см. Отделно дето "някакви" амортисьори не е ясно как ще работят с тия пружини.
Какви са новите амортисьори впрочем?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи, козата си сака пръч.
Като ги удължиш и им свърши хода като друснеш хубаво задницата някъде, пак ще ги смениш, със все захватите я върху моста, я върху шасито. Или трябва да си свалиш ограничителните тампони надолу с 5см. Отделно дето "някакви" амортисьори не е ясно как ще работят с тия пружини.
Какви са новите амортисьори впрочем?
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от andrew Преглед на мнениеДа се похваля,че си сложиш пружини +3 инча(TrailMaster) отзадСтана много добре и съответно ми окъсяха амовете.Та питането ми е има ли някой идея къде(сервиз,човек) и как да се удължат(с уши с и от двете страни). А не ми се сменяват защото са нови на 1 месец. И също как да се свали щангата която регулира моста надолу ?
Това е най-лесния начин , като паралелно с промяната си остава възможността да се използва и оригиналния захват!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеПринципно както е писал и Спарки, можеш и да не сваляш напречната щанга и да караш така.Наистина има известно изместване на моста в дясно, но то не е толкова фатално и ако няма промяна в пътното поведение/примерно да ти дърпа на някъде при пуснат волан/, си карай така.Мен лично малко ме дразнеше изместването и затова след монтаж на същите като марки и размер пружини , но в комбинация с правилните амове свалих щангата ето така...http://www.offroad-bulgaria.com/show...135997&page=50 /виж мисля беше пост 985/
Това е най-лесния начин , като паралелно с промяната си остава възможността да се използва и оригиналния захват!
Поздрави!
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Реших да не отварям нова тема, а да ползвам тази на колегата andrew, освен ако той изрази несъгласие. Та да ви се похваля и аз най-после и аз станах член на сектата на Терановъдите. Сдобих се с мечтаното возило на 12.09.2015г. от автокъща от гр. Русе. От около година разглеждам обявите в Мобилето, харесам нещо на картинка и като отида – шок и ужас!!! Ама то няма и какво да е друго като съм сложил лимит на парите 5000лв, случайно ако намеря чисто нов – 5500
, ама как да дам повече, като после ще го джасам по баири и шубраци на лов и риболов. Та въпросното Терано го гледах предната седмица и поне външно/вътрешно ми хареса. Началника на Щаба (жената) бе с мен и одобри избора. Наблегна на факта, че от година обикалям и нищо не харесвам и да не се мотам повече!!! На всичкото отгоре идва и ловния сезон и място за отстъпление няма. След няколко кратки консултации с Главния Терановъд Спарки решението бе взето.
Видях ръжди по рамата и ходовата част, ама нямаше уж изгнило. Нямаше къде да я огледам на канал и приех риска. То по рамата така и излезе после като я вкарах в гаража и влезнах в канала, ама по купето хич не беше така – задната част на праговете отвътре ги нямаше, ама пустите му стъпенки нали са завити нагоре та с гледане с надупване нищо не се вижда. По дъното на купето си имаше на обичайните места под задната седалка(вижда се и като се вдигне задната седалка, ама вижда който да знае). Има малко гнило и в задния край на предните калници отдолу. Всичко това в рамките на очакваното. Отделно има множество дребни кусурчета, например: не светят повечето лампички за осветление на таблото, при лостчетата за вентилация, не работят бутоните на вратите(плафона светва само като се гаси двигателя или ръчно), фаровете светят на пет метра и др.
За първи път купувам дизелов автомобил и нямам никакъв опит от експлоатацията на такова нещо. Първи впечатления: - динамика много добра, мощност – достатъчна, комфорт по асфалт и черен път - по-добре от очакваното. Доволен съм от колата като цяло. И нещо леко куриозно: проверявам маслото на сутринта след прехода от Русе, вадя пръчката, забърсвам я с парцалче и си мисля – защо ли са я боядисали с тази черна боя!?!? Обаче виждам чак горе до пластмасата, че е от бял метал, та като се почна едно триене с вестник – оказа се бяла но така наслоена с черен налеп, все едно е боядисана с блажна боя. На това чудо италианеца кой знае откога не е сменял маслото. Та за начало му смених маслото, масления и въздушния филтър. По съвет на Спарки сложих 5W40 за да се почисти двигателя от наслоенията и след 1000-1500км ще го сменя пак с ново и нов маслен филтър. След като налях новото и поработи двигателя 2.3 мин. Проверих нивото и УЖАССС!!!! Новото масло бе станало черно като катран!!!!
Днес ще го карам на с. Брегаре за малко шев и кройка на тенекетата. После предстои да се прави антикорозионна обработка от мен или някой който се занимава с това.
Следва смяна на маслата по трансмисията. Избора ми за това е следния:
1. за задния диф – „Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 - напълно синтетично масло за диференциали, които са LSD - Limited Slip”.
2. За скоростна кутия, раздатка и преден диф - TOTAL TRANSMISSION SYN FE 75W-90 - синтетично масло за механични скоростни кутии, валове и диференциали. Изключително високи противоизносни и EP (extreme pressure) качества. Отлична температурна устойчивост. Комфортна смяна на предавките. Икономия на гориво.
За ремонт (смяна) са предните външни маншони, отзад вляво липсва гумения тампон с форма на осмица – номера му май е 550600F600 herper spring rubber, отпред в ляво също липсва едно гумено тампонче, което го има в дясно – за носача става дума. Ясно ми е, че ще изскочат още доста проблеми, но ще ги оправям. Чак след това идва ред на гумите – за момента избора ми е Duratrac, но кой размер е тема на размисли, страсти и разговори.
Тепърва ми предстои да питам за много работи. Специални благодарности към Спарки - човека изтърпя многото телефонни позвънявания и питания, не му омръзна да дава консултации и съвети. Сега вече повечето въпроси ще задавам тук.Последно редактирано от ico_dok; 27-09-15, 09:34.
Коментар
-
От: Террано 2 - още едно попълнение
Първоначално публикуван от ico_dok Преглед на мнениеРеших да не отварям нова тема, а да ползвам тази на колегата andrew, освен ако той изрази несъгласие. Та да ви се похваля и аз най-после и аз станах член на сектата на Терановъдите. Сдобих се с мечтаното возило на 12.09.2015г. от автокъща от гр. Русе. От около година разглеждам обявите в Мобилето, харесам нещо на картинка и като отида – шок и ужас!!! Ама то няма и какво да е друго като съм сложил лимит на парите 5000лв, случайно ако намеря чисто нов – 5500
, ама как да дам повече, като после ще го джасам по баири и шубраци на лов и риболов. Та въпросното Терано го гледах предната седмица и поне външно/вътрешно ми хареса. Началника на Щаба (жената) бе с мен и одобри избора. Наблегна на факта, че от година обикалям и нищо не харесвам и да не се мотам повече!!! На всичкото отгоре идва и ловния сезон и място за отстъпление няма. След няколко кратки консултации с Главния Терановъд Спарки решението бе взето.
Видях ръжди по рамата и ходовата част, ама нямаше уж изгнило. Нямаше къде да я огледам на канал и приех риска. То по рамата така и излезе после като я вкарах в гаража и влезнах в канала, ама по купето хич не беше така – задната част на праговете отвътре ги нямаше, ама пустите му стъпенки нали са завити нагоре та с гледане с надупване нищо не се вижда. По дъното на купето си имаше на обичайните места под задната седалка(вижда се и като се вдигне задната седалка, ама вижда който да знае). Има малко гнило и в задния край на предните калници отдолу. Всичко това в рамките на очакваното. Отделно има множество дребни кусурчета, например: не светят повечето лампички за осветление на таблото, при лостчетата за вентилация, не работят бутоните на вратите(плафона светва само като се гаси двигателя или ръчно), фаровете светят на пет метра и др.
За първи път купувам дизелов автомобил и нямам никакъв опит от експлоатацията на такова нещо. Първи впечатления: - динамика много добра, мощност – достатъчна, комфорт по асфалт и черен път - по-добре от очакваното. Доволен съм от колата като цяло. И нещо леко куриозно: проверявам маслото на сутринта след прехода от Русе, вадя пръчката, забърсвам я с парцалче и си мисля – защо ли са я боядисали с тази черна боя!?!? Обаче виждам чак горе до пластмасата, че е от бял метал, та като се почна едно триене с вестник – оказа се бяла но така наслоена с черен налеп, все едно е боядисана с блажна боя. На това чудо италианеца кой знае откога не е сменял маслото. Та за начало му смених маслото, масления и въздушния филтър. По съвет на Спарки сложих 5W40 за да се почисти двигателя от наслоенията и след 1000-1500км ще го сменя пак с ново и нов маслен филтър. След като налях новото и поработи двигателя 2.3 мин. Проверих нивото и УЖАССС!!!! Новото масло бе станало черно като катран!!!!
Днес ще го карам на с. Брегаре за малко шев и кройка на тенекетата. После предстои да се прави антикорозионна обработка от мен или някой който се занимава с това.
Следва смяна на маслата по трансмисията. Избора ми за това е следния:
1. за задния диф – „Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 - напълно синтетично масло за диференциали, които са LSD - Limited Slip”.
2. За скоростна кутия, раздатка и преден диф - TOTAL TRANSMISSION SYN FE 75W-90 - синтетично масло за механични скоростни кутии, валове и диференциали. Изключително високи противоизносни и EP (extreme pressure) качества. Отлична температурна устойчивост. Комфортна смяна на предавките. Икономия на гориво.
За ремонт (смяна) са предните външни маншони, отзад вляво липсва гумения тампон с форма на осмица – номера му май е 550600F600 herper spring rubber, отпред в ляво също липсва едно гумено тампонче, което го има в дясно – за носача става дума. Ясно ми е, че ще изскочат още доста проблеми, но ще ги оправям. Чак след това идва ред на гумите – за момента избора ми е Duratrac, но кой размер е тема на размисли, страсти и разговори.
Тепърва ми предстои да питам за много работи. Специални благодарности към Спарки - човека изтърпя многото телефонни позвънявания и питания, не му омръзна да дава консултации и съвети. Сега вече повечето въпроси ще задавам тук.
По въпроса за маслото,на всички дизели им става черно маслото така че не се притеснявай.
Виждал съм,че продават промивно масло на Приста ама нямам идея дали върши работа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар