Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с горивото

    Първоначално публикуван от hr.zlatarev Преглед на мнение
    Относно проблема с нафтата. Благодаря на отзовалите се Оказа се, че маркучетата за обратната нафта са прегоряли и напукани. Нали са под кулъра та не се вижда, че сълзят и явно от там влиза и въздух. Днес ги подмених и струва ми се, че проблема е отстранен. Стискайте палци, че ме е страх да се боря с помпи, щуцери или други джаджи от които нищо не разбирам. Хубав ден на всички
    От тях пък що да ти се изпразва горивния филтър??????????

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с горивото

      Първоначално публикуван от hr.zlatarev Преглед на мнение
      Относно проблема с нафтата. Благодаря на отзовалите се Оказа се, че маркучетата за обратната нафта са прегоряли и напукани. Нали са под кулъра та не се вижда, че сълзят и явно от там влиза и въздух. Днес ги подмених и струва ми се, че проблема е отстранен. Стискайте палци, че ме е страх да се боря с помпи, щуцери или други джаджи от които нищо не разбирам. Хубав ден на всички
      Надали е от това. Преди време и моите бяха напукани и сълзяха, но никога не съм имал проблем с паленето.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с горивото

        При мен крайно инцидентно текнаха 2 от маркучлетата за обратното гориво, направо локва под колата, е проблеми с паленето никакви.

        Прегледайте всички маркучи

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с горивото

          Ако беше казал какъв ти е двигателя и колата, щях да ти кажа че са маркучетата веднага. Отделих 10 минути да търся каква кола имаш - и някрая не си написах мнението защото не си заслужава аз да си губя времето заради мързел на друг.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с горивото

            Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
            Ако беше казал какъв ти е двигателя и колата, щях да ти кажа че са маркучетата веднага. Отделих 10 минути да търся каква кола имаш - и някрая не си написах мнението защото не си заслужава аз да си губя времето заради мързел на друг.
            Не са само маркучетата. Има и друга неизправност. Няма как през обратната нафта да изпразва помпата, ако всичко е в ред - на изхода на помпата към дюзите има клапанчета, които отварят на около 10 бара.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с горивото

              През горивопроводите за високо налягане нищо не минава, не е до клапанчетата само - рябва да премине и през хлабината на иглата на разпръсквача. А тя е няколко микрона, оригинално.
              Има неплътности по пътя на горивото в помпата, но с тази не съм детайлно запознат и няма смисъл да гадая повече.

              По-горе като казах че съм знаел за маркучетата, това щеше да е предположение, разбира се - то и сега не сме 100% изяснили повредите, тогава пък хич... но липсата на инфо за двигателя води до изтрели в мъглата.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с горивото

                Обикновена архаична VE помпа. С електронен авансатор и електрическо управление на контролната муфа. Даже е по-проста от класическата VE помпа с жило.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с горивото

                  100% не от точно тези маркучи.И колегата е писал,,Колата е Терано дизел 2000 г-при това с маркучи за обратната нафта-това говори доста за кой мотор става дума
                  Последно редактирано от milchev74; 07-06-14, 21:52.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с горивото

                    Хора! Пали бе - като пушка си запали от раз днес след повече от денонощие изчакване! Значи смених първо този маркуч, от който видях, че църцори нафта с един шлаух, който имах подръка /той е за високо налягане и е по-плътен та се надявам да нямам проблеми - да омекне например./ На снимката се вижда омазненото от нафта следващо маркуче. Та тогава свалих кулера, изтърчах да си купя маркуч и смених всичките нагорели и напукани стари маркучета. А може би/ според това, което чета от вас/ най-важното- подрязах малко маркучите, които излизат от горивния филтър, въпреки че си бяха сухи но ми се сториха понапукани от скобите към филтъра. Всъщност от там/ от този отпред-към радиатора който е/ като надух с уста установих, че от някъде излиза въздуха.. Да не би този маркуч, който замених с шлаух да е не е за обратна нафта и там да е бил проблема?.. Не зная но факт, че сега като пробвах колата си запали от раз без въртене и мъка. Така или иначе проблема изчезна и съм благодарен на всички включили се
                    Terrano II R20 TD27Ti

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X