Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с горивото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с горивото

    От известно време след няколко часа престой, като че ли горивото се връща в резервоара и за да запаля трябва да подкача на ръка от ръчната помпа, която е отгоре на горивния филтър. Добре се усеща как се натиска леко десетина пъти докато подкачи горивото. След това колата пали малко зорлем изглежда докато горивото стигне от филтъра до дюзите и от там насетне няма никакъв проблем. Ако загася тогава няма проблем- пали си от раз до следващия престой - например до другия ден или дори след 5-6 часа. Не знам къде да гледам- двете маркучета дето влизат във филтъра са затегнати. От никъде не избива нафта. Някъде клапан ли има що ли? Моля дайте акъл. За сега съм на далавера, че не могат да ми откраднат колата ама не си е работа, пък и ме е страх да не стане по-лошо та и аз да закъсам нейде. В профила май пише ама да повторя - колата е Терано 2, дизел, 2000г.
    Terrano II R20 TD27Ti

  • #2
    От: Проблем с горивото

    Що не погледнеш тези дето излизат от резервоара.На канал над задния мост в дясно-не се вижда много или в багажника под мокета пак в дясно има капаче-от там по добре.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с горивото

      Уви - проблема не е при резервоара. Явно не е по горивната магистрала защото от никъде няма теч. Не ми побира главата как е възможно нафтата да изчезва от филтъра ?? Но категорично той остава празен след няколко часа престой. Поне до толкова отбирам . Възможно ли е да е от самия горивен филтър? Има ли някъде по трасето клапан, който да се е скапал? Някой да е наясно с пътя на горивото от резервоара до двигателя?? А инак, слава богу колата си работи абсолютно нормално..
      Terrano II R20 TD27Ti

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с горивото

        Влиза отнякъде въздух. Проблемът е широко обсъждан из Форума, за няколко марки дизелови автомобили без подкачваща помпа. Разни майсторчЕта слагат възвратни клапани - споко, не помага.

        И влиза въздух или през някое уплътнение на помпата, или някъде между нея и филтъра. Не си личи къде е, защото като няма подкачваща помпа по цялата възходяща магистрала (от резервоара до двигателя) няма налягане, а вакуум. Оттам само смуче въздух и няма следи от теч, но на повечето коли си има характерно място - нисанците да кажат. Примерно някой семеринг на ГНП, гаден за сменяне.

        Интрига с резервоара и около него нямаш.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с горивото

          откачаш маркучите от резервоара един по един и с помоща на ръчна помпа надуваш много леко в единия и следиш от каде издиша после в другия ,дано си ме разбрал
          само бараки

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с горивото

            По-горе не се изразих май точно.Като казах ,,да погледнеш,,нямах предвид само това,а да смениш или претегнеш маркучите.Нали от някъде трябва да се започне.Няма как да видиш от къде смуче въздух.Аз поне бих трлъгнал от там.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с горивото

              А възможно ли е в горивния филтър да има клапън който да не задържа и нафтата да се връща обратно.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с горивото

                В помпата върху горивният филтър има две клапанчето с които става подкачването на горивото . Ако се е скапало смукателното клапанче и някъде по линията "краде" въздух , горивото от магистралата се връща обратно в резервоара при по продължителен престой . Клапанчето трудно може да се оправи , но можеш да смениш всички маркучи и да сложиш хубави скоби за да не краде въздух .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с горивото

                  Или да смени стойката на филтъра. По моргите има колкото щеш. Току виж си намери и такава с подгряване от обратната нафта, каквато аз си търсих и намерих съвсем нарочно.

                  ...ама, наистина не заради клапанчето връща нафтата - от някъде смуче въздух. Дори клапанчето да го няма, не би трябвало да прави тоя номер ако всичко друго е в ред. Хубави скоби, хубави маркучи, и хубави нови дифтунги на ушите на всички маркучи би трябвало да решат проблема.

                  Ако изпразва само филтъра, в началото ще запали за кратко и после ще изгасне. Ако изпразва и помпата и филтъра, тогава изобщо няма и да пали - може да се тресе опитвайки да пали, може и леко да мирише на нафта отзад докато въртиш, но няма да пали изобщо.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с горивото

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ако изпразва и помпата и филтъра, тогава изобщо няма и да пали - може да се тресе опитвайки да пали, може и леко да мирише на нафта отзад докато въртиш, но няма да пали изобщо.
                    - Точно така се държи гадината.
                    Последно редактирано от hr.zlatarev; 05-06-14, 05:55.
                    Terrano II R20 TD27Ti

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с горивото

                      Значи неплътността е в помпата

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с горивото

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Или да смени стойката на филтъра. По моргите има колкото щеш. Току виж си намери и такава с подгряване от обратната нафта, каквато аз си търсих и намерих съвсем нарочно.

                        .......
                        Спарки дай малко инфо за тази подкачваща помпа с подгряването, как е реализирана схемата. Дали на подкачващата помпа има 4 щуцера, или само 3. Ако можеш драсни една схема, че и аз искам такава за зимата. Да видим ако не се намери оригинална, от какво става или направо филтър с подгрев от обр.нафта. Нещо такова ми се иска да направя.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с горивото

                          4 щуцера има. Двата са ти както сега, и още два по-малки за обратната нафта. Обратната нафта от дюзите се връща във филтъра, докато филтъра не се загрее до 30 градуса. След това работи като обикновената стойка. В тоя режим от резервоара се черпи само това, което харчи двигателя. Има биметална пластина вътре, за което, както и поплавъче за обезвъздушаване и прочие полюции.

                          До сега зимата не съм имап проблеми с нафта - дали е заради това или просто такъв ми е късмета - нямам идея. Такава стойка се монтира на патрол и терано в северноевропейско изпълнение. Има я предимно на екземпляри преди 1996-та (с квадратните фарове), но мисля че съм я мяркал и на екземпляри след това. Търсиш по моргите терано/маверик преди 1996-та с обратен волан или внесено от скандинавска държава или околовръст.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с горивото

                            Благодаря ти за бързия отговор, ще потърся и аз да се уредя с такава!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с горивото

                              Относно проблема с нафтата. Благодаря на отзовалите се Оказа се, че маркучетата за обратната нафта са прегоряли и напукани. Нали са под кулъра та не се вижда, че сълзят и явно от там влиза и въздух. Днес ги подмених и струва ми се, че проблема е отстранен. Стискайте палци, че ме е страх да се боря с помпи, щуцери или други джаджи от които нищо не разбирам. Хубав ден на всички
                              Terrano II R20 TD27Ti

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X