Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

    Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
    Пробвах и оня номер с малолитражката. Взех си един Нисан Алмера и го карах около 6 месеца или над 15К км. Е не можах да свикна да съм на една педя от асфалта и това си е. И съвсем не излезе много по-евтино предвид ремонтите по ходовата част. И т.н.
    Сори за спама, за последно, но и аз все още не мога да ссе примиря с това да стоя буквално на педа от асфалта, да намалям на легнали полицай и да търся място за паркиране при наличие на хиляди свободни бурдюри, тротоари и канафки

    Ма нямам друг избор...

    Коментар


    • #32
      От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.
      • Та...бензиновото Терано това с тия 12/100 /имам наблюдения на няколко бензинови и то с обикновени газови и с ГО/ е в идеалния вариант - т.е. 1-2 човека, малко багаж, заводски гуми и без климатик. Като го натовариш като моето и му сложиш два размера гуми отгоре, и пуснех студеното...ами разхода си отива на около 15/100.Не забравяй, че само обема на покривната палатката /размери около 130/130 и висока в сгънато положение 30-40см./

      Тук не съм съгласен с тоя разход дето си го писал.....15 може да е в градски условия.Извън градско и ремарке да теглиш няма да е толкова.

      Коментар


      • #33
        От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

        Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
        Извън градско и ремарке да теглиш няма да е толкова.
        Ахъм, и с колко км/ч го теглиш това ремарке?

        Тераното го тормози най-много аеродинамиката. Тоест, при високи скорости може да се окаже че 2 каси бира на тавана го тормозят повече от 1 тон ремарке отзад.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

          Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
          • Та...бензиновото Терано това с тия 12/100 /имам наблюдения на няколко бензинови и то с обикновени газови и с ГО/ е в идеалния вариант - т.е. 1-2 човека, малко багаж, заводски гуми и без климатик. Като го натовариш като моето и му сложиш два размера гуми отгоре, и пуснех студеното...ами разхода си отива на около 15/100.Не забравяй, че само обема на покривната палатката /размери около 130/130 и висока в сгънато положение 30-40см./

          Тук не съм съгласен с тоя разход дето си го писал.....15 може да е в градски условия.Извън градско и ремарке да теглиш няма да е толкова.
          Имаш си правото на свое мнение, но...аз не си го измислям, а е от наблюдения...
          Колко според теб ще се вдигне на гас разхода с една покривна палатка отгоре и скорости не по-ниски от 100км/ч ?
          Колко още ще се вдигне разхода ако пуснеш и климатика?
          Колко още ще се вдигне разхода, ако не караш със заводските 29" гуми, а си го натоварил с 31" ?
          Колко още ще се вдигне разхода от въпросните 12/100, ако сте и 4-ри човека с багаж до тавана за къмпинг една седмица ?
          На мен тия 3л. гас ми се струват съвсем нормален преразход в тия условия.
          Да не говорим, че масово разхода се смята по километраж, а заводски той лъже в реалното разстояние поне с едни 7-8км., и при изминати 100км. по километраж, реално си изминал 92-93км.
          моя разход който писах по-горе обаче съм си го засичал без да приравнявам разликата в отчитането на километража защото съм с по-големи гуми. Видях , че данните по gPS-а са с 2 километра разлика/говорим за 225км. разстояние/ от това което показва километража с по-големите гуми и сега знам, че горе долу той показва верните километри. Ако прибавя обаче въпросните 7-8км. на всеки 100 и накрая разделя на изгореното...ами то разхода ми тогава в тия условия ще падне под 9/100.Обратното...ако на едно бензиново Терано му махнеш от километража въпросните 7-8км./за да стане реално изминатото, а не да ни лъже километража/, то тогава разхода му веднага ще скочи поне с половин литър.
          Да не говорим, че при гаста е малко трудно да се докаже точен разход, заради разликите в различните гастанции в налягането на компресорите, а дори и на една и съща...пак има разлика/това е също доказано, защото имам и бензинова кола на гас
          И още нещо...не забравяй, че при натоварен автомобил ако е с дизелов агрегат преразхода му ще е по-малък, защото той си прави тягата на ниските обороти и реално имаш нужната мощност без да натискаш педала до край. в другия случай същия автомобил натоварен по същия начин, но с бензинов агрегат и особено на гас, където винаги маааалко са по-скопени нещата/колкото и всеки да говори как вървяла колата без разлика на гас и на бензин/ще се налага натискане, за да върви с товара и съпротивлението...и това ще е равно на по-голям преразход от аналогичния с дизелов агрегат!
          Та така...
          Поздрави!
          Последно редактирано от lubashki777; 18-05-14, 18:37.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #35
            От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

            Здравейте, малко офтопик, но да не пускаме нова тема - някой кара ли 3-литрово терано моно-инжекция на газ/бензин ?

            Коментар


            • #36
              От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

              Сега съм с пълна инж...Но преди това имах и ,като твоя.
              Последно редактирано от Руди; 17-12-14, 12:49.

              Коментар


              • #37
                От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                Значи ти си идеалния човек, който може да ми помогне. Понеже в момента карам на метан(щото така го купих) и няма особена динамика извънградско. От каккто сложих и 33ките няма никаква динамика замислям да мина на газ, която в момента даже е левче за литър... Та интересува ме каква е динамиката/вървежа на газ при моното, разход-градско/горско/извънградско и т.н. Като цяло мога да си намеря изпарител и бутилка за малко пари, но не ми се губи няколко дена време за монтаж и накрая да се окаже, че или ще има голям разход или няма да има разлика във вървежа и т.н. и спрямо пълната инжекция как е вървежа според наблюденията ти? Имам някакви сведения че метановия инжекцион има доста добър вървеж - почти колкото на бензин, но инжекцията със все дюзи и колектори и комп. сигурно ще удари стабилна цифра пари и нз дали ще ги избия някога ...

                Коментар


                • #38
                  От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                  А защо не пробваш да увеличиш предварението на запалването на метан първо? Това ще ти подобри вървежа. Ако тая кола е с електронно запалване ще дадеш 100 пари за ТАП, ако не само с настройка на делкото ще минеш.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                    Ами аз като я взех миналата година си играхме малко с делкото, но тогава имаше и друг проблем, че този който е слагал метана не изолирал дюзите и когато работеше на метан си смучеше и по малко бензин и ставаше прекалено богата смес и пак не вървеше а гореше и доста бензин. След като оправихме този проблем не съм се сещал пак да пипаме делкото, поради причината че си работеше добре, най-вече на бензин. Аз не съм карал друга автомобил на метан и нямам представа как трябва да се държи, но според мен на 3-та скорост при ~3000 об/мин. този голям двигател трябва да върви доста по-добре и да си прави нормално набиране от 70-до към 100км/h примерно, а той се държи сякаш съм на 5та предавка. Иначе в ниските обороти си е добре. Но ще си поиграя малко с предверението през почивните дни, надявам се да се оправи.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                      Като разход,колкото и странно.Моното ми харчеше по малко.Точна сметка едва ли,но около 1-2л на газ.И двата с обикновенни газови на БРЦ.Напълно непретенциозни към газта.Пълната инжекция се кара почти,като лека кола.Лично съм я карал със 150-160 смятам че може още.Нормално извън града карам 100-120 и разхода е 13-15,на автопилот със 100 13л.В града относително 15-20не съм прехвърлял.При жена ми 15 не минава.Но моното има по голяма мощ в ниските и се кара по мазно,аха като дизел.При теб евентулни дребни проблеми след газифициране,някое вакумче.Имаш много маркучета и повечето предполагам напукани остарели..Това бе при мен.Ако трябва да избирам между двата,и карам повече по черно бих предпочел твоя.
                      Последно редактирано от Руди; 18-12-14, 11:18.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                        Щом няма да прескача 20/100 градско май напролет ще минавам и аз на газ. Аз забелязах, че и моя в ниските има доста сила дори на метан,иначе при достатъно дълъг и равен участък 140 си ги поддържа, но ако има някакъв по-продължителен байр мотора направо умира. Иначе при плавно натискане на педала няма проблем, но при рязко натискане на педала до долу се дави - дали влиза много въздух и малко гориво или обратното не мога да преценя...
                        Та аз ще си пойграя пак с изпарителя и с предверението на делкото надявам се да получа някаква мощност в средните обороти

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X