Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

    Здравейте колеги, за всяко гориво си има почитатели и да спорим кое е по добро е ясно= тераното 2 дизел. Но на газ е по ефтино всеки може да си направи сметка: 100км - 12 литра газ х1,18лв. 14,16лв. на 100км. вместо 9л. по 2,55лв = 22,95лв. Аз си смятам според моя дзвер и дадох към 1200лв за ГИ и за сега го изплатих, но аз не карам много и затова за две години съм му навъртял 12000км.При мен километрите би трябвало да са реални(по обява от германия ми го купуваха) и съм на 350000км и си върви добре за тези километри. Аз не съм състезател и си върши работата машината за моите нужди според мен добре. Сега за тези километри ми се наложи верига и съединител - това са си консумативи все пак. На дизела тези неща са му чужди и затова няма изваждане на $ . Видях на колега в с. Антон монтирано на обикновенна газова устройство вързано за ланда сондата и му регулира дебита на газста монтирано в италия.

    Коментар


    • #17
      От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

      Газова уредба се избива за 10 000 км.Не един съфорумец се е убедил.И винаги ще има почитатели на дизел,газ,бензин,ракия,бира,големи цици,малки цици,спортни коли,жипове,хеликоптери..........
      Пичове........карайте си колите и се кефете наживота.........
      А иначе за мен лично газовия инжекцион е винаги за предпочитане.
      Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
      0888854582
      Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
      Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

      Коментар


      • #18
        От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

        Мии не знам конкретно терановския 2.4 двигател дали няма конструктивни недостатъци но ако няма би трябвало да е по издържлив от дизела. Най-малкото е по прост и по ненатоварен като няма турбо. Като цяло моите впечатления от дизелите от тия години е че са по кекави от бензините. Прегряват, пукат глави, гърмят турбини...все неща които при бензина ги няма.

        А иначе за разходите определено разликата не е няколко левчета около десетина лева на 100км. Така че газов инжекцион среден клас за около 800 лева се избива за окло 8000км. От там насетне на всяка смяна на масло си 1000 лева напред в сравнение с дизела. Горе долу такава е сметката.

        Коментар


        • #19
          От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

          По евтино, спор няма, но за в гората?
          Имам бензинов/газ и дизелов джип
          Винаги съм карал на газ, но напоследък се заглеждам и по дизелче за всекидневка, в един момент омръзва и на човек му се изка промяна, дори да противоречи на логиката.
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #20
            От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

            Първоначално публикуван от DAKAR Преглед на мнение
            Здравейте колеги ! - предстои ми купуване на TERANO II - 2.4 бензин 1997 - 98 г. и имам питане - какъв газов инжекцион и къде да монтирам - ако имате впечатления и мнения - моля да ме насочите.Чета ужасяващи неща по други форуми !!!
            Нов съм във форума и е възможно да дублирам темата, за което ме извинете
            Може да ми пишете тук или на e-mail - durk@abv.bg Благодаря предварително
            Насоката ти е точна (за бензина и газта, според мен), явно мислим по сходен начин. Приказки за фобос, за италиански ...... много. Това, за което трябва да внимаваш е дюзите и изпарителя. Всички ти предлагат какви ли не компютри с какви ли не предимства и накрая между другото (след като са те набутали с компютър и велики приказки за труд) ти предлагат евтини дюзи и изпарител, ама много качественни според тях(щото ако ти предложат качествени на вече заформенатата цена, може и да се откажеш).
            Аз съм на метан с тамона (сигурно си чел ужасяващи неща от няколко крескачи по форумите) и не мога да кажа, че съм недоволен.
            моите инжектори са валтек, 3 ома, и въпреки надписите, не са твърде подходящи за метан. Имат 3 и повече милисекунди за отваряне, което прави трудно настройването на времената спрямо бензиновите. Наложи се да намаля отвора на дюзите, за да се увеличи времето на отворена дюза и по този начин да се намали неопределеността от "мъртвото време". Искай дюзи с малки времена на отваряне - 1 ms.
            Изпарителите се предлагат по "мощност" - вземи си изпарител който да е за поне 1.5 пъти по-мощен двигател. И да осигуяват минимално изменение на налягането при висока консумация на газ. Ако по тези два компонента издишаш и най-добрия компютър ще издиша.
            Разбира се - цените са "ужасяващи" в сравнение с "хубавите" и затова почни от тях. Чак след това избирай компютър. Ако накаря цената се окаже значително над тази по обявите и началните приказки - му напомни на "майстора" за това. След като изслушаш приказките за сиренето, туй в онуй и душата в рая и тнт., срежи надценката на две и не отсъпвай повече. Ако не е съгласен - сервизи за газови уредби много (а тоя е ланкаджия).
            Ако "раздела" - изпарител - инжектори - дюзи е добре подбран, практически няма да имаш постоянни донастройки и "профилактики".
            От изпарители се интересувам едва напоследък (мисля да си подготвя резервен пропан-бутанов вариант заради ония идиоти в украйна, като нищо пак ще спрат газта, щом им влезе по-надълбоко) и не мога да кажа нищо конкретно. Харесал съм си един Ловато макс но докато не го видя предварително в действие няма да го купя щото цената клони към 300 лв.
            Не очаквай чудеса от газовия инжекцион в сравнение с обикновенните газови но все пак е по-добре. Човек, който си разбира от колата и от обикновенната газова уредба (главно такива пишат по форумите) може да я направи сравнима с лошо настроен инжекцион. Но пък такъв няма да настройва твоята(ако го послушаш за обикновенната газова).
            А за тия с дъртите турбодизели дето пак се обаждат, какво да кажа - далаверата свърши. Нафта на сметка вече няма, откак се появиха гпс тракерите. Те могат да изкарат какви ли не сметки, че на нафта е по-добре но няма да кажат откъде си вземат нафтата. То напоследък и източниците им попресъхнаха.
            Сега се ориентират към "нови енергийни източници" - чувам, че хита бил трансформаторното масло ама и то не е безкрайно. Колкото повече хора започнат да го наливат - толкова по-скъпо ще става.
            Истината е в метана, само трябва по-навреме да разритат разните майдановци, че да няма поразии.
            ОФБ ДБ X22SE
            Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

            Коментар


            • #21
              От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

              Първоначално публикуван от traun Преглед на мнение
              Газова уредба се избива за 10 000 км.Не един съфорумец се е убедил.И винаги ще има почитатели на дизел,газ,бензин,ракия,бира,големи цици,малки цици,спортни коли,жипове,хеликоптери..........
              Пичове........карайте си колите и се кефете наживота.........
              А иначе за мен лично газовия инжекцион е винаги за предпочитане.

              Ако гоним икономия до последната стотинка, но Терано или каквато и да било джипка не влиза в списъка...
              Аз съм върл фен на дизелите, но дойде един момент в който дизеловото Терано ми идва понагорно и вместо да го заменя за витара или друг бензинов курник с цел газифициране си взех малолитражката... Кеф ти разход, кеф ти евтини чаркове. Пък когато имам време и реша да се разходя я по планината, я до гръцко винаги имам надеждна и изправна машина под ръка. Събира бол багаж и народ, кефи с комфорт и динамика, дава увереност на 4x4. Е харчи двойно, но пък не се натискаш като гномв хралупа и не се чудиш къде ще е следващаа газ станция...

              Тъй чче не го смятайте много, а се радвайте на живота

              Коментар


              • #22
                От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                ...100км - 12 литра газ...
                Ако си карам дизела като бензиново, дето харчи 12/100 газ, вероятно моя разход ще е около 7. Като си го купих в началото бях приятно изненадан от разход 8 извънградско, и то без да го карам умишлено икономично. Ама още не го познавах нито като поведение, нито като размери и карах мазно и внимателно и със скорости далеч под 140, със заводска комплектация и гуми. Тогава не можех и да си представям да карам тоя кютук със 140 - беше си ме откровенно страх. Сега - педала до метала, вдигнато и целогодишно с кални 31-ци - стигало е до 14 разход извънградско, като нормалния му е около 12-12.5. От 90-100км/ч нагоре разхода започва да се вдига в геометрична прогресия, а аз карам с колкото може, тоест на път, позволяващ такива скорости, винаги съм там някъде - 120 и нагоре.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                  Абе май почваме основния спор и в други теми , а именно: всеки си хвали неговото гардже (гориво).В края на краищата тва е индивидуално решение.Аз например не бих си взел дизел втора употреба (за нов няма кинти) въпреки че съм международен шафиор-имам си служебен камион БЕЗ ДжиПиЕс!!!!!!!!!!!!!И в началото като бях питал в тоз форум за помощ къв Жип да си взема,имаше саркастични забележки от колеги колко съм откачен да си купя кола на бензин.

                  Та колегата пита за газ на Нисан.Аз кат зех Жипа и отидох при Деди да се запознаем и пием кафе!Още беше на бензин.И от дума на дума той ми даде съвет къде да ида за газова.Е,аз го послушах и отидох.Монтираха ми долуподписаната газова (всичко-даже и болтчетата са и ловато което според мен има значение) и до сега - 10000 км ядове нямам.Вярно че не са много но до сега и при най големите натоварвания например не ми е прехвърляло на бензин.И по мое мнение няма разлика във вървежа.Може и да има някаква но аз не съм я хванал.И да дам един , за някой може да е субективен-за мен обективен пример:преди имах Нисан Примера GT.Карах си я на бензин.100 км в Софето ми излизаха около 30 лв.Сега с тоз Гранд същите км ми излизат.................30-32 лв.Ами фактора кеф!?!?!?А до вилата и с двете коли около 40-45 лв.И пак да кажа-ами фактора кеф!?!?!
                  Та така-без лоши чувства към никого и Поздрави на всички!!!
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                  0888854582
                  Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                  Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                    Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
                    Мии не знам конкретно терановския 2.4 двигател дали няма конструктивни недостатъци но ако няма би трябвало да е по издържлив от дизела. Най-малкото е по прост и по ненатоварен като няма турбо. Като цяло моите впечатления от дизелите от тия години е че са по кекави от бензините. Прегряват, пукат глави, гърмят турбини...все неща които при бензина ги няма.

                    А иначе за разходите определено разликата не е няколко левчета около десетина лева на 100км. Така че газов инжекцион среден клас за около 800 лева се избива за окло 8000км. От там насетне на всяка смяна на масло си 1000 лева напред в сравнение с дизела. Горе долу такава е сметката.
                    И пак тцъ...
                    Дизеловото Терано не е от..."тия години" и това е хубавото на комбинацията да караш джип 2002г. но комбиниран с мотор от старо поколение.Мотора на дизеловото Терано е от началото на 90-те/май започва да се произвежда в близък до този си вид 1990-1991г./
                    За който разбира от двигатели - чугунен блок, чугунена глава, долен разпределителен вал, без ангренаж/т.е. с ангренажни колелета и там нито нещо се сменя, нито нещо се троши /, с две думи обобщено нуебиваем мотор!!!
                    Та...нито пукат глави дизелите на Тераното/говорим си за масовия 2,7тди мотор/, нито гърмят турбини, нито прегряват/дори и да прегрее от немарливост при експоатацията да пукне глава е голяма рядкост/
                    За сметка на това обаче, на бензиновото му е доста по кекав мотора/ако се поразгледаш колко теми има за правен основен ремонт на 2.4 бензин, спрямо нито една за правен такъв на дизел /, сменява се ангренажна верига, като веднъж като смениш оригиналния комплект после доста често има проблем с износването на пластмасовите водачи на веригата/, и т.н.
                    Другото което е...моето дизелово Терано с багаж за една седмица къмпинг, 4-ри човека, покривна палатка на тавана, гуми 31"/при 29" заводски размер/, пуснат климатик и скорости от порядъка на 100-120км. равен участък ми е давало разход от порядъка на 9.3/100км.
                    Та...бензиновото Терано това с тия 12/100 /имам наблюдения на няколко бензинови и то с обикновени газови и с ГО/ е в идеалния вариант - т.е. 1-2 човека, малко багаж, заводски гуми и без климатик. Като го натовариш като моето и му сложиш два размера гуми отгоре, и пуснех студеното...ами разхода си отива на около 15/100.Не забравяй, че само обема на покривната палатката /размери около 130/130 и висока в сгънато положение 30-40см./ дава добър преразход нагоре!
                    Та както казах...тцъ...и за ненадежността на дизела и тцъ...за разликата от 10лв. на 100км.
                    За каране пък офроуд да не говорим.Тогава поради спецификата на бензина/т.е. по-ниския му въртящ момент особено на ниските обороти/ и постоянното подаване на повечко гас с педала, разликата в горенето направо се стапя, а джип обикновено не се купува да си караш по асфалт и по магистралите/за там си има бегачки и лимузини-доста по-удобни и по-комфортни/, а все пак да се кара и по предназначение!

                    П.П. Въпросните 8-10 000км. обаче много хора ги навъртат не за 1 , а за две години, и като прибавиш и ремонтчетата на бензина, и по-скъпото му обслужване/имам предвид, че почти на всяко бензиново като го вземеш и съвсем скоро се налага да му се подменя ангренажната верига с останалите неща около нея/, ами то се получават едни 2-3 години каране за да си на нула..., а после можеш и да решиш да го продадеш и всъщност къде ти е кяра...

                    П.П.П. Аз не съм заклет дизелджия...когато си търсех Терано исках и аз обзет от заблудата в голямата разлика в харченето да си купя бензиново.За съжаление или пък за щастие, тогава не излезна читав бензинов екземпляр и като поразпитах относно едно и друго около неговите проблеми, обслужване и разход...заложих на дизела и не сбърках.

                    П.П.П.П. И да...темата е за друго, да не я разводняваме повече.Който има опит да помага на колегата!
                    Поздрави!
                    Последно редактирано от lubashki777; 18-05-14, 09:05.
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                      Е определено ако колегата ще кара по 4000км на година то няма смисъл от газова дори и бензинова да е колата. За дизела вече се каза какъв му е разхода сега и за бензина ако каже някой колегата ще може да с направи сметката точно.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                        Първоначално публикуван от traun Преглед на мнение
                        Абе май почваме основния спор и в други теми , а именно: всеки си хвали неговото гардже (гориво).В края на краищата тва е индивидуално решение.Аз например не бих си взел дизел втора употреба (за нов няма кинти) въпреки че съм международен шафиор-имам си служебен камион БЕЗ ДжиПиЕс!!!!!!!!!!!!!И в началото като бях питал в тоз форум за помощ къв Жип да си взема,имаше саркастични забележки от колеги колко съм откачен да си купя кола на бензин.

                        Та колегата пита за газ на Нисан.Аз кат зех Жипа и отидох при Деди да се запознаем и пием кафе!Още беше на бензин.И от дума на дума той ми даде съвет къде да ида за газова.Е,аз го послушах и отидох.Монтираха ми долуподписаната газова (всичко-даже и болтчетата са и ловато което според мен има значение) и до сега - 10000 км ядове нямам.Вярно че не са много но до сега и при най големите натоварвания например не ми е прехвърляло на бензин.И по мое мнение няма разлика във вървежа.Може и да има някаква но аз не съм я хванал.И да дам един , за някой може да е субективен-за мен обективен пример:преди имах Нисан Примера GT.Карах си я на бензин.100 км в Софето ми излизаха около 30 лв.Сега с тоз Гранд същите км ми излизат.................30-32 лв.Ами фактора кеф!?!?!?А до вилата и с двете коли около 40-45 лв.И пак да кажа-ами фактора кеф!?!?!
                        Та така-без лоши чувства към никого и Поздрави на всички!!!
                        Да де, ама темата не е за Jeep, а за Nissan Terrano. При Jeep да купиш дизел без съмнение е глупост - таралеж в гащите. Практически нямат читав мотор.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                          Не коментирам марки а смисъл от вид гориво и вид газова!И колегата пита за газ!Не сравнява дизел-бензин!Опитвам се да му помогна с това ,което аз съм придобил като впечатления!
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                          0888854582
                          Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                          Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                            Първоначално публикуван от traun Преглед на мнение
                            Не коментирам марки
                            Я трябва. Най-малкото темата е за конкретна марка. Разликата между 4 литорви и нагоре мотори и 2.4 е доста съществена.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                              Е да де ама останах с впечатление че колегата е решил за марката и сега събира мнения за газовите уредби!О.К. спирам.
                              Поздрави!
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                              0888854582
                              Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                              Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Газов инжекцион за TERANO II - 1997 г.

                                Монтирах най-евтината газова на пазара ( някаква турска) на 2.4 мотор. Струваше малко под 300лв. От Октомври 2013 до сега съм минал около 22-23000км. Среден разход оклоло 13.5л/100км, но...за тези километри съм изразходил и минимум 3 резервоара бензин, а на бензин съм минал не повече от 200-250км. Дали ми се е избила газовата????? Джип + икономия = заблуда! Изобщо не смятам да му слагам екстри като газов инжекцион. Изненадан съм колко идиото устойчив автомобил се оказа. Пробвах и оня номер с малолитражката. Взех си един Нисан Алмера и го карах около 6 месеца или над 15К км. Е не можах да свикна да съм на една педя от асфалта и това си е. И съвсем не излезе много по-евтино предвид ремонтите по ходовата част. И т.н.
                                Последно редактирано от goshko-loshko; 18-05-14, 13:14.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X