Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за помощ Nissan Patrol GR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

    Благодаря за пореден път. Върнах си старата оригинална капачка на радиатора и утре ще си сменя капачката и маркучите на разширителния съд че е счупена на едно място и ще стискам палци да се окаже че е това
    Желая успех на всички и ако ви познавах щях да черпя по бира

    Коментар


    • #32
      До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

      Светът е малък :Ти оправи машината пък черпенето все някога ще стане.
      FORD MAVERIK 2.7TD
      Тел.0898662817
      LZ1IID

      Коментар


      • #33
        До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

        Първоначално публикуван от bojinzaikov Преглед на мнение
        Извинявам се предварително, ако темата не е на подходящото място.
        Имам от няколко месеца Patrol GR, като го купих смених освен консумативите и водна помпа и радиатор-бяха спукани. В града карам без да имам проблеми със загряването, обаче на дълъг път като покарам няколко часа на 2500 3000 оборота антифриза ми изчезва през маркуча, когато отворя капачката на радиатора виждам, че няма антифриз, а в разширителният съд има-радиатора не си взима обратно антифризът. Вчера за 300 км. ми изчезнаха 3 литра антифриз. Правих проба с една течност дето требвало да остане синя ако двигателя е наред и тя показа, че няма проблеми. Когато отворя капачката на радиатора и запаля колата виждам как антифриза балбука и излизат мехурчета въздух, когато карам дълго време 2500 3000 оборота в маркучите които излизат от радиатора се усеща че има въздух (преди да тръгна съм ги обезвъздушил )
        Видял съм се в чудо - моля помогнете ако сте имали същия проблем
        захващам се с първия пост от темата.
        купуваш нова капачка, ако не стане сменяш главата.
        ако някой то каже че със заварка могат да се оправят искай рентген, дай снимката и имаш 100% диагноза дали ще се завари иначе си се сблъскал с шарлатанин. защо ли?
        главите на гр-а са доста тънкостенни и на разрез се вижда че има бая места които са недостъпни за заваряване а правят бели. говоря от опит (4-ри мои и 5 чужди). по евтино и безглавоболно е да си вземеш нова, ако старата има проблем, а старата да я дадеш за едни пари на някой от тънката лаистна.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #34
          До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

          Смених капачката на радиатора, отремонтирах перката, и сега няма проблем със загряването. Карал съм го на дълъг път няколко пъти със скорост 110 до 120(повече непосмях да вдига) и стрелката мереща температурата не качва повече от средата.
          Благодарен съм на всички за съветите и ви желая весели празници

          Коментар


          • #35
            До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

            колкото за систематика - едно мое предположение, вече ненужно -
            помислих си, че може да е изпускан да замръзне - тогава не е излишно да се погледне и радиаторчето на парното в купето.
            (личен опит с МБ 124)
            Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

            Коментар


            • #36
              До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
              Няма Патрол 2,8 дизел с здрава глава !!!!
              Цепят се като презрели дини ....

              Знам няколко със здрави .... ама те са на колеги тук от форума ... и са здрави, защото ги смениха ...

              Не се заварят !!!! Сменят се !!!
              Използвай ТЪРСАЧКАТА и ще намериш още доста по темата ....
              А как се държат главите на 3.3 TD ?

              Коментар


              • #37
                До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

                Първоначално публикуван от bojinzaikov Преглед на мнение
                Смених капачката на радиатора, отремонтирах перката, и сега няма проблем със загряването. Карал съм го на дълъг път няколко пъти със скорост 110 до 120(повече непосмях да вдига) и стрелката мереща температурата не качва повече от средата.
                Благодарен съм на всички за съветите и ви желая весели празници
                Здравеите! Колко струва ремонта на перката и как се тества дали работи нормално? Колко струва нова вискозитетна муфа?

                Коментар


                • #38
                  До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

                  Слагай ел. перка с датчик + бутон на таблото за принудително включване.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

                    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                    Слагай ел. перка с датчик + бутон на таблото за принудително включване.
                    Имам допалнителен ел.вентилатор за климатика които вклучвам принодително с ключ на таблото,но искам да знам дали ми работи нормално вискозитетната перка. Как да е тествам?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Молба за помощ Nissan Patrol GR

                      Първоначално публикуван от Краси Марков Преглед на мнение
                      Здравеите! Колко струва ремонта на перката и как се тества дали работи нормално? Колко струва нова вискозитетна муфа?
                      Общо взето, по-добре да не се ремонтира, а да се смени вискомуфата. Цени - от 200 лв нагоре.

                      При студен двигател трябва да можеш да спреш перката с навит вестник.
                      При загрят - не.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X