Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

    Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
    Всъщност, не е ли по-важен стартовия ток...
    Ами не

    Такава хубава тема за акумулатори има - и половината нови потребители зимно време питат какъв акумулатор да си вземат.

    Коментар


    • #32
      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

      Може и да има, ама не мога да я намеря с търсачката....

      А, намерих я с друга комбинация от думи, защото само с "акумулатор" излизаха 2111124104 теми.

      Това е, нали?
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...EB%E0%F2%EE%F0

      Коментар


      • #33
        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

        Това е. Чети, чети.

        Коментар


        • #34
          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

          За 2.5 l дизел нещо по-голямо като капацитет вземи , този е 74 амп. часа и е за дизел 1.9- 2.0 л.

          Коментар


          • #35
            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

            Добре де, различните производители на акумулатори защо дават такива за този джип - 70Ah,74Ah...?

            Сега гледам един на 88ah с точните размери, който ще влезе в пространството.

            Коментар


            • #36
              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

              Този вземи ако ще влезе на мястото , марка, модел , гаранция има ли и колко е , и като идеш да го купиш вземи един мултицет и го замери още там колко показва , полюсите да са светли , не тъмни , да не е седял по складовете .Обслужваем ли е или капсулован . А и после като го купиш искат да отидеш в сервиз , посочен от тях да ти го замерят , иначе гаранцията не важи.

              Коментар


              • #37
                От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                Сега гледам един на 88ah с точните размери, който ще влезе в пространството.
                Още може. Виж пак измери.

                Различните производители си имат свои съображения, различни от твоите. Колата ще пали и с 44 Ач (поне в началото).

                Коментар


                • #38
                  От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                  Утре взимам 100ah...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                    Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                    Утре взимам 100ah...
                    Първа смислена приказка.

                    А все пак установи ли дали е от акумулатора, със сигурност?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                      Да, подавах ток и си пали много леко.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                        Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                        Да, подавах ток и си пали много леко.
                        А колата, прави ли си дистатъчно ток и до колко зарежда?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                          Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                          Здравейте,
                          от около месец колата започна да пали кофти, когато е нощувала на открито и температурата навън е била под 5 градуса.
                          Врътвам ключа и колата развърта затруднено и като запали тресе и пуска дим от ауспуха.
                          След около 20 секунди работа заработва спокойно и равномерно.
                          Когато нощува в гараж този проблем липсва. Каква може да е причината?

                          *Акумулатора е на 2 години - Banner.
                          Aкумулатора ти е бил един от проблемите.
                          Хабер си нямам от дизели ама след като запали веднъж на двг му е се тая дали е добре акумулатора- при тебе не е така.
                          Sent from my Nokia s fenerche

                          Коментар


                          • #43
                            От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                            Виж и дюзите и свещите щом претриса след като запали.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                              Зарежда нормално.
                              Колкото до претрисането, аз си го обяснявам с това, че като е кофти акумулатора, свещите не могат да подгреят хубаво.
                              Иначе няма логика с подаване на ток да си пали нормално и да работи нормално при студено време.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Затруднено палене при ниски температури - Pathfinder 2.5Dci 2007г

                                Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
                                Зарежда нормално.
                                Колкото до претрисането, аз си го обяснявам с това, че като е кофти акумулатора, свещите не могат да подгреят хубаво.
                                Иначе няма логика с подаване на ток да си пали нормално и да работи нормално при студено време.
                                Отново споменавам че съм зле с дизелите, ама би трябвало свещите да играят роля само при първите 1-2 оборота на коляновия вал докато във всеки цилиндър не пламне поне по веднъж гориво. Веднъж запали ли горивна смес, температурата на свещите е нещо като майтап спрямо горенето.
                                От друга страна пък ако свещите продължават да работят и след запалването то те вече черпят от алтернатора.
                                Sent from my Nokia s fenerche

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X