От: Съвет за охладителната система на Нисан Терано 2.7 ТДИ?
Благодаря за съветите и на двама ви!
Вчера свалих корпуса на термостата и виското, нещата са доста по-добре, отколкото очаквах. Няма отлагания и гадории доколкото мога да видя. Лопатките на помпата са напълно чисти, блока на двигателя е с цвят на стари керемиди. Т.е. има някакъв ръждив оттенък, но както казах не виждам да има някакво наслояване, така че мисля да не предприемам друго освен хубав антифриз.
Дайте някаква идея за хубав антифриз и откъде. Последно сипвах масло Yacco и на прима виста смяна с техен антифриз ще бъде около 100 кинта, което ми се вижда доста. Така ли е или е нормално?
Друг важен въпрос е дали да мацна поне малко черен силикон на гарнитурите, просто ей така за сигурност или би трябвало да са напълно достатъчни сами по себе си?
И има ли някаква строго определена процедура по натягането на ремъците или на око се определя опъна горе-долу?
Благодаря за съветите и на двама ви!
Вчера свалих корпуса на термостата и виското, нещата са доста по-добре, отколкото очаквах. Няма отлагания и гадории доколкото мога да видя. Лопатките на помпата са напълно чисти, блока на двигателя е с цвят на стари керемиди. Т.е. има някакъв ръждив оттенък, но както казах не виждам да има някакво наслояване, така че мисля да не предприемам друго освен хубав антифриз.
Дайте някаква идея за хубав антифриз и откъде. Последно сипвах масло Yacco и на прима виста смяна с техен антифриз ще бъде около 100 кинта, което ми се вижда доста. Така ли е или е нормално?
Друг важен въпрос е дали да мацна поне малко черен силикон на гарнитурите, просто ей така за сигурност или би трябвало да са напълно достатъчни сами по себе си?
И има ли някаква строго определена процедура по натягането на ремъците или на око се определя опъна горе-долу?
Коментар