Здравейте. Имам два въпроса, за които търсачката не ми помогна.
Първо: Не ми хареса течноста в охладителната система, беше силно кафява, като, че ли антифриза беше малка част от цялата система. Реших да сменя антифриза, като купих един розов на -60 градуса. При положение,че системата събира 10л. купих седем литра антифриз(концентрат). При смяната му, открихме в долния край на радиатора на изхода му, толкова много голямо стеснение от кафеникова на цвят смес, с гъстота на крем за бръснене, като отвора се беше стеснил толкова колкото да не може да се мушне малкия ми пръст
. Изчистехме отвора с подръчни средства. Промихме няколко пъти системата само с вода, като изчаквах да отвори термостата, да смеси всичко, да повърти, и отново източване и така четири пет пъти. Промихме няколко пъти и разширителния съд. До тук добре, но си мисля, че такава гнас сега има и вътре в двигателя, идеята ми е да промия и водната риза на двигателя, но не можах да намеря пробка от където да източа охладителната течност. Та първия ми въпрос е как да промия охладителната система на двигателя?По втория въпрос: След като смених антифриза установих, че нямам парно
. Почвам да обезвъздушавам, но откъде?! Играхме си с едни домашни майстори, маркучи разкачахме, кво ли не, двигателя в температурен режим, а от духалките духа ледена епоха, все едно съм с включен климатик, маркучите към радиатора на парното студени. Решихме, че след смяната на антифриза се е запушил малкия радиатор. Малките маркучи долу, (аз запушвача на двете дупки ), промивка на тях и на радиаторчето - изтече много малко гнас. Сглобяване - парно няма
. Пропуснах да кажа, че всички действия ги извършвахме на място, като колата не съм я местил и метър. Тръгнах по едни баири да сгрея машината, карах с двата включени моста, но стрелката повече от 9ч. не вдигна. В началото нямаше парно по равното, в града. Като почнах да качвам баира , и ооо чудеса парно, та парно, не знам как се оправи, обевъздуши ли се, какво, но това е факт. Минах така няколко километра, обърнах и тръгнах да се прибирам. Карах по инерция, наблюдавам стрелката на температурата, пускам вента, и шок - десетина секунди духа топло и почна да се охлажда струята от духалките, а температурата почти същата. Е? Включих на скорост, вента спрян, запалих си цигара и си псувам. Пак пробвам пускам вента парно има
. Почнах да мисля за причини, не ми идва идея
. Помислих сигурно има въздух, и надолу радиатора е в ниска точка, и прави тапа. Айде пак нагоре, но по асфалт с предавки до пета, нагоре парно , та парно. Пак спускам по инерция, с топлия двигател, след десетина секунди, айде трийсет да будат от духалките взе да изстива струята,температура на двигателя между 8 и 9ч., включвам на скорост, има парно (хубаво топло) след двайсетина секунди. Спрях на място, двигателя работи, а от духалките въздуха взе да изстива. Стигнах до извода, че парно имам само когато съм на скорост. Това правилно ли е ? Ако кажете, че не е така, тогава съм в мноого голям филм. Благодаря Ви предварително.
п.п. Става дума за Нисан Терано 2.7 ТДИ. Мислех, че се вижда в профила ми.
Първо: Не ми хареса течноста в охладителната система, беше силно кафява, като, че ли антифриза беше малка част от цялата система. Реших да сменя антифриза, като купих един розов на -60 градуса. При положение,че системата събира 10л. купих седем литра антифриз(концентрат). При смяната му, открихме в долния край на радиатора на изхода му, толкова много голямо стеснение от кафеникова на цвят смес, с гъстота на крем за бръснене, като отвора се беше стеснил толкова колкото да не може да се мушне малкия ми пръст





п.п. Става дума за Нисан Терано 2.7 ТДИ. Мислех, че се вижда в профила ми.
Коментар