От: Гуми за Патрол 33" ???
Според мен 0-лево ЕТ е малко...
Компромисно може да се търси -15...на моя беше -20 и с 6см. разширители си заспиваше!
То за калянето...пак ще се каля и +-сово да сложи,все пак колелата се случва и да завиват,а тогава...и на тавана ще има,ако си в кереча!
Само да вметна...при различни широчини на джантите и ефекта от отрицателното ЕТ е различен.Тоест при джанти широки 7"...ет -20 ,ще е по вкарано навътре от същото ет-20 на джанта примерно широка 10".
За колегата/понеже вероятно останалите пишещи тук знаят/,...ЕТ-то всъщност е разположението на частта където се захващат болтовете на главината спрямо средата на джантата.Тоест когато централната планка на джантата с дупките за болтовете е точно на средата спрямо външните ръбове имаме 0-лево ЕТ,ако същата е по-назад от центъра в посока към главината вече става -,а съответно ако е след центъра навън става +.Та ще имаме и различно отстояние от главината на джантата.
Понеже колегата го гледам,че търси тесни гуми и съответно заглежда джанти 7"...затова и по-горе си позволих да дам мнение,че е добре ЕТ-то му да е между -20 и -30.
Ако сложи 8" джанти съответно бих казал -15 до -20,ако сложи пък 10"/което няма да стане/ и аз бих казал 0-лево ЕТ.
При мен с 2.5" на Трел мастер и 4см. допълнителни подложки отзад и бодилифт 4.5см./ако го сметнем от стандарта излиза повдигане близо 15см./,при гума 33х12.5"х15" широка ми опираше като се усуче моста в зоната на болтовете за коланите.Джантите бяха 8" и ЕТ-20.След това с 10.5" нямам спомен да ми е опирало,но...разликата в повдигането при мен е някъде Х 2 спрямо зададеното!!!
При неговите 7см. и плитки джанти това ще се случва и с по тесни гуми като 10.5".За това според мен е добре да се изнесат малко повечко встрани гумите.Ако тогава пък има риск или съмнение,че може да опират в арките...следва или още малко повдигане...,след това пък RD28T няма да има сулук пък на старта и ще трябва да се обогати малко горивото от ГНП-то и...т.н. по каналния ред,до смяната с RB25...То излезе ли се от заводските параметри с нещо...филма става многосериен!
Принципно...малко по-широко според мен винаги е по-добре,от малко по-тясно,а ако не иска да му хвърлят гумите...ами да стои само на асфалта и там няма да има проблем
Който вкарва джипа си в гората и в калотията...ами няма начин да не се поизцапа,ама то в това и му е чара...да не можеш да виждаш през прозорците...
Извинете ...май ме налегнаха спомени по по-хард изпълненията
Поздрави!
Според мен 0-лево ЕТ е малко...
Компромисно може да се търси -15...на моя беше -20 и с 6см. разширители си заспиваше!
То за калянето...пак ще се каля и +-сово да сложи,все пак колелата се случва и да завиват,а тогава...и на тавана ще има,ако си в кереча!
Само да вметна...при различни широчини на джантите и ефекта от отрицателното ЕТ е различен.Тоест при джанти широки 7"...ет -20 ,ще е по вкарано навътре от същото ет-20 на джанта примерно широка 10".
За колегата/понеже вероятно останалите пишещи тук знаят/,...ЕТ-то всъщност е разположението на частта където се захващат болтовете на главината спрямо средата на джантата.Тоест когато централната планка на джантата с дупките за болтовете е точно на средата спрямо външните ръбове имаме 0-лево ЕТ,ако същата е по-назад от центъра в посока към главината вече става -,а съответно ако е след центъра навън става +.Та ще имаме и различно отстояние от главината на джантата.
Понеже колегата го гледам,че търси тесни гуми и съответно заглежда джанти 7"...затова и по-горе си позволих да дам мнение,че е добре ЕТ-то му да е между -20 и -30.
Ако сложи 8" джанти съответно бих казал -15 до -20,ако сложи пък 10"/което няма да стане/ и аз бих казал 0-лево ЕТ.
При мен с 2.5" на Трел мастер и 4см. допълнителни подложки отзад и бодилифт 4.5см./ако го сметнем от стандарта излиза повдигане близо 15см./,при гума 33х12.5"х15" широка ми опираше като се усуче моста в зоната на болтовете за коланите.Джантите бяха 8" и ЕТ-20.След това с 10.5" нямам спомен да ми е опирало,но...разликата в повдигането при мен е някъде Х 2 спрямо зададеното!!!
При неговите 7см. и плитки джанти това ще се случва и с по тесни гуми като 10.5".За това според мен е добре да се изнесат малко повечко встрани гумите.Ако тогава пък има риск или съмнение,че може да опират в арките...следва или още малко повдигане...,след това пък RD28T няма да има сулук пък на старта и ще трябва да се обогати малко горивото от ГНП-то и...т.н. по каналния ред,до смяната с RB25...То излезе ли се от заводските параметри с нещо...филма става многосериен!
Принципно...малко по-широко според мен винаги е по-добре,от малко по-тясно,а ако не иска да му хвърлят гумите...ами да стои само на асфалта и там няма да има проблем
Който вкарва джипа си в гората и в калотията...ами няма начин да не се поизцапа,ама то в това и му е чара...да не можеш да виждаш през прозорците...
Извинете ...май ме налегнаха спомени по по-хард изпълненията
Поздрави!



Коментар