Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аре...и моя ред дойде...с чека...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

    Няма нищо от двете. Няма и много други работи.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

      Скоро правих една такава помпа с тази грешка. Има проблем в динамичния аванс. Най-често е от соленоида за аванса, поне при тази която правих беше от това.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #33
        От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

        Може да е наивно но да кажа и моето предположение: Реостата на педала за газта ако е изпълнен като бобинка по която се търка плъзгач и една или няколко от намотките са се прекъснали точно там, където най-често се търка плъзгача /а той сигурно е с пъпка за по-добър контакт/ ефекта ще е все едно се отнема подаването на газ. Ако някой знае как е изпълнен реостата на газта да каже. Аз съм имал такъв проблем с бензиномера на един фиат та оттам ми хрумна идеята.
        Terrano II R20 TD27Ti

        Коментар


        • #34
          От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

          ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!!

          Сега ще питате и какво му беше нали...?
          Благодаря на всички включили се с предположения.Това е показателно,че всички тук се стремим да си помагаме с каквото можем и ...понякога дори и при оскъдни данни,все пак да си дадем мнението,което би насочило все пак вниманието към проблема!
          И така...като стана дума за проверка на въздух в системата започнах да мисля по-нестандартно/ако мога да го нарека така де/.
          Ние се хващаме за чека и грешката която изписва компа,ама...компа в много случаи предполага какво се случва и набеждава някое от периферните си устройства за неработещо...така поне ми изглежда на мен!
          Та значи...замислих се аз,ама по обратната логика.Дали стига достатъчно гориво на първо място до помпата и до дюзите.Макар да съм сменял горивен филтър и съответно да съм чистил цедката на входа на помпата и то само преди 4месеца/в километри е около 1700-2000/ и макар,че първоначално отхвърлих версията за подпушване на системата/нали чека свети и компа казва,аванс,умна дюза и т.н./,все пак като размислих какво ще се получи при едно подпушване...ами крайния резултат и светването на чека с подобно инфо е много логичен/нали се сещате,че при влошена работа на умната дюза примерно компа ще сметне,че тя нещо не е в ред и ще изпише подобна грешка...нямам как да разпознае подпушване,което пък би могло да е причината за влошената работа на същата умна дюза.../.
          Та си казах...започвам от най-елементарното/обикновено доста от проблемите излизат в крайна сметка по-елементарни отколкото се задълбочаваме!/и след това към по-сложното.С проверката за въздух реших да сменя превантивно горивния филтър и да отворя и почистя цедката на входа на ГНП-то.
          Всичкото това добре,ама...докато натоварим багажите и тръгнем за морето,се замотахме,закъсняхме неимоверно много и...реших ,че ще отида на почивка ,а след завръщането ще се заема с плана.Идеята ми беше,че джипа до момента движейки се в границите на макс 2500об. не даваше грешка и чека не светеше!
          Дори включих и OBD буксата която имам,с идеята да изчиствам с телефона евентуално появила се грешка в движение.
          Тръгнахме и учудващо първите 150км. си минаха безпроблемно.Карах си като пич със 100-110 ,оборотомера си ковеше на 2500-2700об. и никакъв проблем,но изведнъж чека светна...
          Изчистих грешката,ама ...за 5мин. и отново светна и т.н. докато вече преди Бургас направо след 50 изчиствания на грешката и 50 появявания секунди след чистенето просто оставих нещата така.
          Джипа горе -долу вървеше,пък и оставаха малко километри.В Бургас се отбих да се запозная с едни колеги и...страшното дойде след потеглянето ми към Созопол.
          Джипа отказа да върви.......На 5-та едвам поддържах 60-70км. и макс. 1500 оборота.На баирите скоростта главоломно падаше на 30-40 и вече се чудех къде ли ще изгасна на цяло...
          Като претрисаше и придърпваше обаче забелязах,че отзад си пуши доволно бяло...
          Казах си...май моето предположение ще излезе вярно/всеки знае,че бялото отзад е знак за обеднена на дизел смес/.За мен проблема все по-настойчиво ми се набиваше като недостиг на гориво и...всичките логики на компа произтичащи от това!
          Едвам се дотътрих до Каваците и...още преди да разпъна лагера с Марин запретнахме ръце и започнахме разглобяване.
          Пръво долу горивния филтър-изтече много батак и не само от долу преди филтриращата част,ами и отгоре.Дори се наложи да продухваме тялото над филтъра,защото в изходящата тръбичка имаше парцали....
          След като констатирахме ,че реално филтъра е пропуснал боклуци и мръсотия,задължително разглобихме и цедката....Ами тя нямаше нищо общо със светещата почистена от мен преди 4месеца цедка...
          доволно задънена и...съответно НЕ пускаща гориво/как да върви джипа,как да не свети чека и да казва дюза и аванс!!!
          Каква дюза и какъв аванс бре...без нафта...
          Та така...след почистване и смяна на филтър/винаги си нося горивен филтър в багажника/,излязох от къмпинга за тест.Ами да ви кажа...на 3-та 120км/ч. и 4500 оборота...няма чекове,няма придърпване.мотора започна да работи по-равномерно и по-тихо/абе все едно нов двигател имах по капака/.
          Джипа върви като никога до сега...направо се притесних,че ще скъсам полуоска от тягата...
          Извода ми от цялата галимация :
          1. Правете си сметка с какви горива караме - карам винаги с качествен/в смисъл от бензиностанция /дизел.Умишлено си го сипвам в туби и си го наливам с фуния и допълнително филтриране/ако знаете от маркуча какви парцали боклучи вкарват в резервоарите ни...и вие ще се цапотите като мен!/
          Та горивото не е вкарвано с боклуци в резервоара ми,а просто явно поради ниско качество то образува само едни "парцали" и утайки и...факта е налице.Едно време сменях и то превантивно горивен филтър през смяна на масло,а сега...2000км.
          2.Внимавайте в кой сервиз ще си дадете колата.Напомням ви,че в първия сервиз ме накараха да сменям дебитомера и то след цъклене в устройства за прочитане на грешките и реплика..."абе сменяй дебитомера,то...нали той подава инфо за горивната смес".
          Най-вероятно ако бях продължил да "правя "джипа си там,щеше да последва и умна дюза и датчик положение кол. вал. и ....сметката щеше да набъбне неимоверно,заради "много добрия " майстор...
          Та затова внимавайте къде си оставяте колата,и...мислете за проблемите си първо като елиминирате елементарните неща,а след това ако все още не се оправя...минете към по-сложните.
          Не приемайте/като мен /нещо за даденост.Многократно в работата ми се е случвало примерно на някой клиент да му тропа по предницата и...поради факта ,че преди 2месеца човека си сменил левия шарнир ,дори не го и проверяват,а...проблема се оказва точно в новия сменен шарнир.Аз също допуснах тази грешка,защото съвсем скоро смених филтър и никога не ми се е случвало такова чудо с такова подпушване!
          Благодаря на всички отзовали се за съветите.Радвам се ,че ви има приятели!
          Поздрави на всички!
          Последно редактирано от lubashki777; 23-07-13, 19:43.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #35
            От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

            Кажи поне бензиностанцията, на която сипваш гориво, та да не сипват и други. Защото моя филтър го сменям на 2 години, и я има някое боклуче - я не. Сишвам предимно OMV, рядко Еко Petrol и Rompetrol. Никога Shell (от тия имам счупена помпа) и никога Lukoil, освен ако наистина няма от къде другаде.

            Филтъра го сменям с оригинален. Стигнах до извода - или MANN, или оригинални. За всичките. За купето само може Denso, даже препоръчвам - по-рехав е и се задръства по-бавно, което за нашите условия е супер.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Кажи поне бензиностанцията, на която сипваш гориво, та да не сипват и други. Защото моя филтър го сменям на 2 години, и я има някое боклуче - я не. Сишвам предимно OMV, рядко Еко Petrol и Rompetrol. Никога Shell (от тия имам счупена помпа) и никога Lukoil, освен ако наистина няма от къде другаде.

              Филтъра го сменям с оригинален. Стигнах до извода - или MANN, или оригинални. За всичките. За купето само може Denso, даже препоръчвам - по-рехав е и се задръства по-бавно, което за нашите условия е супер.
              Ами зареждам основно на ОМВ,и Петрол,а само от време на време в Лукойл.
              Това говоря с години назад.На Патрола след първоначалната смяна на всички филтри ,чак след 4-ри години му смених горивния филтър и то не защото имаше нужда,а ей така...превантивно.Дори тогава очаквах да започне да върви повече,ама ниц...явно просто и стария филтър си е бил достатъчно добър!
              Както казах...понеже веднъж с Патрола имах случай след зареждане директно от пистолета на Петрол,да се задъни точно на входа към филтъра в холендровия накрайник и ми отвори страшна кушия.та оттогава...отивам си с тубата,зареждам си в нея,оставям я поне няколко дни да се утаи и след това си наливам дизела през фуния с чорапогашник.Слагам и добавка през 1-2резервоара...
              След всичкото това описание,май всеки на моета място при сменен филтър преди 4месеца и чистена цедка не би се усъмнил...
              Както и да е...може и инцидентно да съм попаднал на лоша пратка гориво в някоя бензиностанция...
              За това и винаги си нося горивен филтър с мен!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #37
                От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                Сипал си някакъв ужасен боклук, или по някаква причина не се разбира с добавката, дето ползваш. Като сипваш на OMV си купи и литър минерално двутактово масло. После на всеки резервоар - 1/3 бутилка (или около 1:200 разреждане). От други добавки тераното няма нужда. Всичко свети при мен. Ако ти покажа 3 години работила подгревна свещ, няма да разбереш че е работила - няма и една саждичка върху нея. Чак се оцъклих като си мерих последно компресията.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                  Не вярвам да е от ОМВ, освен ако не е някоя, уж франчайз бензиностанция продаваща повече нелегална нафта, покрай и с документите на легалната!Постоянно карам с дизел на ОМВ, и по-рядко с такъв на Еко, като горивният филтър сменян на всяка смяна на маслото-на около 7-8 000 км. Понеже карам малко, при мен това е на около 2 години. Не е като да е без боклуци, но няма нищо общо с това което описваш, при това, само за 4 месеца.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                    Та нафтата... значи зареждам постоянно на ЛУК Ойл, рядко на петрол, никога на Shell... Миналата седмица бях задънил резервоара, събра точно 50 литра, ама от един познат...
                    Нафта в туби от минерална вода, ще питам от къде я точи. Джипа е неузнаваем. Сложих си редовните 250мл. полусинтетика двутактово. Колата набира като луда, определено утихна. Като гледам как се движи стрелката май и гори по-малко, това ще разбера на следващото пълнене, за сега след това зареждане съм и навъртял само 250 км, а миналата седмица я карах почти само по баири в планината, че бягаме с малкия от жегите. Нафтата няма оня тежък дизел дъх, мирише по-приятно от това на колонката.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                      Има и един друг вариант.В резервоара да ми е имало утайки и боклуци/ не знам Тераното има ли цедка в резервоара на сондата,но на Патрола нямаше/ и след друсането почти 100км. по Родопите,камъните в Пирин да са разбълникали съвсем и да е тръгнала утайката към филтъра...естествено с вече разказаната развръзка
                      Малко вероятно е,но...не и невъзможно!
                      П.П.Спарки...двутактово масло по около 300мл. на резервоар слагам от поне половин година!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        П.П.Спарки...двутактово масло по около 300мл. на резервоар слагам от поне половин година!
                        Значи друго не ти трябва. Евентуално само зимата против замръзване, ама аз и тогава нищо не слагам. И сипвам само "обикновена" нафта. Искам каквото слагам, да го слагам аз.

                        При първата смяна на филтъра при мен имаше 2 пръста тиня на дъното му, и пак беше проходим. След него обаче не беше пуснал нищичко. Не знам какъв филтър си ползвал, но аз бих имал едно на ум с тая марка, щом и цедката ана помпата е била запушена. Демек, пуснал е и след себе си нещо. Например Clean и Champion откровено избягвам например.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Значи друго не ти трябва. Евентуално само зимата против замръзване, ама аз и тогава нищо не слагам. И сипвам само "обикновена" нафта. Искам каквото слагам, да го слагам аз.

                          При първата смяна на филтъра при мен имаше 2 пръста тиня на дъното му, и пак беше проходим. След него обаче не беше пуснал нищичко. Не знам какъв филтър си ползвал, но аз бих имал едно на ум с тая марка, щом и цедката ана помпата е била запушена. Демек, пуснал е и след себе си нещо. Например Clean и Champion откровено избягвам например.
                          Аи филтъра беше на Niparts...откровено е евтина марка,но каквото и да съм сложил от нея за сега не показва да е съвсем боклук.Сега запасния ми филтър е Blu Print...уж английска фирма,ама си е откровено китайче.Ще видим колко ще изкара
                          Вече умувам дали да не си поставя и един груб филтър...колкото и да е,ще спира подобни атаки от тиня и боклук...
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            ...Ние се хващаме за чека и грешката която изписва компа,ама...компа в много случаи предполага какво се случва и набеждава някое от периферните си устройства за неработещо...така поне ми изглежда на мен!...
                            Не, че ти изглежда, ами си е точно така. Все пак софтуера е с доста ограничения и няма как да познае абсолютно всичко. преди време си говорихме с Илиян (сещаш се кой) и каза една много точна приказка: "Търся си човек за сервиза, който не само да прочете грешките от компа, а и да разгадае какво означават"
                            Единственото, което ме изненада в цялата сага е, че не си започнал най-напред от проверка на горивната система. Предполагам, че скорошното чистене те е подвело, че там всичко е наред.
                            Успех и безаварийни!
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                              Еми компа за да познае, трябва да му наслагат датчици за всичко. Ама практиката показва че като му наслагат датчици за всичко, започва да "познава" туй-онуй дори и когато няма проблем.

                              В случая установява нещатна работа на обратната връзка за времето на впръскване, но не установява прекъснал или извън строя датчик. Значи може да е всичко по веригата, което участва в определенято на времето на впръскване - умна дюза, датчик колянов вал, авансатор. Авансатора се ръководи от ниското налягане в помпата. Ниското налягане може да е по-ниско при запушване, дърпане на въздух, или неизправна помпа за ниско налягане. Компютъра няма датчик за ниското налягане в помпата и съответно няма как направо да ни каже че е ниско налягането. Затова и в сервизното ръководство за всеки код на грешка има процедура по проверка и отстраняване на проблема. В случая хората са си го казали - преди да търсите под вола теле, проверете да не дърпа въздух.

                              Лошото идва когато процедурата в сервизното не сработи. Тогава вече усилено се търси под вола теле.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Не, че ти изглежда, ами си е точно така. Все пак софтуера е с доста ограничения и няма как да познае абсолютно всичко. преди време си говорихме с Илиян (сещаш се кой) и каза една много точна приказка: "Търся си човек за сервиза, който не само да прочете грешките от компа, а и да разгадае какво означават"
                                Единственото, което ме изненада в цялата сага е, че не си започнал най-напред от проверка на горивната система. Предполагам, че скорошното чистене те е подвело, че там всичко е наред.
                                Успех и безаварийни!
                                Точно така...както споменах и по-горе,горивен филтър съм сменял в годините назад на 20-30 хил. км. и то повече превантивно,отколкото поради необходимост.Филтъра е сменен преди 4...нека да со дори 5месеца и джипа е минал едва 1700-1800км. за това време.Същевременно тогава почистих превантивно и цедката...
                                Според мен на който и да се беше случило,щеше да приеме задръстването като малко вероятно ...
                                Тъй като времето ми беше ограничено/връщах се от експедиция в Родопите и след два дни отивах по морето/,реших да се заема с джипа след като се завърна.Тогава мислейки си с обратната логика ,реших и да сменя отново горивен филтър и да почистя цедката превантивно,дори и да няма нужда/почти бях сигурен ,че няма да има нужда/,за да отхвърля вероятността едно подпушване да лъже компа,че някое устройство от периферията не работи коректно.Събитията обаче ме поизпревариха и...въпреки аварийно-преминалите последни 30км. ,аз бях до известна степен обнадежден по признаците на колата,че май логиката ми ще излезе вярна...Така на Каваците "поправихме" джипа и сега вече лети...
                                Поздрави!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X