Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аре...и моя ред дойде...с чека...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    За луфт в ангренажните колела, дето да шашка мотора, просто забрави. Ключове на скоростите няма.

    Провери ли си жиците, както говорихме?
    Проверих...голямо разпъване падна,ама не намерих скъсано или протрито,което дори малко ме отчая,защото си мислех,че така ще се реши проблема бързо и безболезнено...
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

      Виж горе какво ти казах за грешката. Виж за въздух в горивото, сложете другата дюза (не е голяма разправия), намери от накъде датчик колянов вал и го сложете и него. Ако продължава, остава да е авансатор, макар че не ми се вярва, или нещо по самия компютър, което също не ми се вярва.

      ПП: Или просто следвайте процедурата в сервизното.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Виж горе какво ти казах за грешката. Виж за въздух в горивото, сложете другата дюза (не е голяма разправия), намери от накъде датчик колянов вал и го сложете и него. Ако продължава, остава да е авансатор, макар че не ми се вярва, или нещо по самия компютър, което също не ми се вярва.

        ПП: Или просто следвайте процедурата в сервизното.
        Благодаря за помоща!
        Ще гледам след отпуската да го правя...явно ще си иска време.Мисля ,че мога да набавя за пробата и умна дюза и датчик,ама...последния къде стои?
        Виждам един датчик на блока зад ГНП-то/в близост до ангренажа/,той ли е...и ако да...как се бърка ,за да се демонтира,на мен ми се струва,че трябва помпата да се свали..
        П.П.Да използвам случая е да попитам....точно между помпата и мотора на блока има нещо издадено ,като че ли захванато за блока с 3 болта.стои някъде зад тръбичките за високото налягане излизащи от ГНП-то.какво е това...днес при оглед установих,че е омазнено...
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

          обогатяване с метан???? да не е това причината?
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #20
            От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

            E това е елементарно, трябва ли питане. С метан и без дозиране на метана като нищо ще дава грешка, но предлопагам, че проблемът е налице без метана?

            Коментар


            • #21
              От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
              E това е елементарно, трябва ли питане. С метан и без дозиране на метана като нищо ще дава грешка, но предлопагам, че проблемът е налице без метана?
              Ами...то вече година и 4месеца и почти 10 000км. си е на метан и проблем до сега не е имало.
              И да...откакто се появи проблема съм изключил метана и проблема си го има.Не е причината в него...
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                Ама отворете го това ръководство бре! И картинки има.

                На блока или главата стои в задната част. Чете зъбите на маховика. Не се сещам как да го обясня по друг начин. Има картинка в ръководството.

                Преди отпуската провери поне за въздух в горивото ако можеш. Това поне не е трудно.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                  При моята навара 2000г-2.5д-104 кс прекъсваше също към 2-3000об.Като напомпя на инжектора над горивния филтър и се оправя но за малко и пак същата работа.Оказа се гнп.Свалих а занесох я на стенд нещо я чистили но реших проблема.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01012013(001).jpg
Прегледи:4
Размер:165.3 КБ
ID:5503149

                  Коментар


                  • #24
                    От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ама отворете го това ръководство бре! И картинки има.

                    На блока или главата стои в задната част. Чете зъбите на маховика. Не се сещам как да го обясня по друг начин. Има картинка в ръководството.

                    Преди отпуската провери поне за въздух в горивото ако можеш. Това поне не е трудно.
                    За въздуха ще го проверя още утре или вдруги ден...останалото след отпуската...

                    П.П.След каране по едни камъни в Пирин/и то 4-5км. в едната посока и после още толкова в другата/ и супер тресене е твърде вероятно да засмуква въздух отнякъде!
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                      Първоначално публикуван от slavchovt Преглед на мнение
                      При моята навара 2000г-2.5д-104 кс прекъсваше също към 2-3000об.Като напомпя на инжектора над горивния филтър и се оправя но за малко и пак същата работа.Оказа се гнп.Свалих а занесох я на стенд нещо я чистили но реших проблема.
                      Двигателя на наварата няма нищо общо с терановия. До колкото знам и помпата също е различна (VP, a при терано 2.7 e VE), с нейните си специфични и различни проблеми. Предполагам проблема ти е бил в ниското налягане - помпата е 2 помпи в едно - на входа си има помпа за ниско налягане, от която зависи работата на всичко останало, понеже например авансатора се управлява от това ниско налягане през клапан. При терано 2.7 помпата обикновено е последния заподозрян - в нея няма електроника а само електрически управляващи механизми - клапани и електромагнити и няколко датчика (един температурен, един резистивен и един електромагнитен ако помня добре). Механично е същата като на класическите дърти дизели без компютър. Само е с електрическо управление.
                      Последно редактирано от sparkybg; 21-07-13, 21:14.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение

                        П.П.След каране по едни камъни в Пирин/и то 4-5км. в едната посока и после още толкова в другата/ и супер тресене е твърде вероятно да засмуква въздух отнякъде!
                        Поздрави!
                        Да не си катетил към х.Демяница :skock:
                        В прочем що не се обади че ще идваш по нашия край да те разведа насам натам ....
                        Поздрави и успех с проблема

                        Коментар


                        • #27
                          От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                          Любо, успех и чакам пътеписа за Пирин.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                            Любо, успех и чакам пътеписа за Пирин.
                            Ооо...той започва от Родопите...ама няма да издам повече подробности..
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                              Да не си катетил към х.Демяница :skock:
                              В прочем що не се обади че ще идваш по нашия край да те разведа насам натам ....
                              Поздрави и успех с проблема
                              Не...ама ще кажа къде по-късно с едно пътеписче,ама ще е до седмица,че имам 2000 снимки за разглеждане,избиране и обработка .Бързахме и затова не се обадих.Иначе...винаги...
                              Ще го преборим пустия му проблем...въпроса е колко нерви и колко левове ще се потрошат
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Аре...и моя ред дойде...с чека...

                                Прочетох темата като се рових в Нисан под форума и попаднах на същия проблем като с моя голф 5 бензин. Странно е, но и при мен светва чека след като дам газ и после задържа около 2500 3000 оборота. Според запознати при мен е датчик за температура на изгорели газове. Или датчика се е прецакал, или катализатора ми е запушен и загрява повече от нормалното или ЕГР-а се е задънил с мръсотия. Сега сменях масло, изчистих грешката и не се появи, но я чакам скоро. Не знам дали тераното има катализатор и дали има такъв датчик, но при мен проблема е там и то в тия изгорели газове.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X