Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Жоро, това променя нещата. 2,8 ще се товари много и като говорим за 15 годишен двигател гаранция че няма да издържи дълго на такива натоварвания. Отделно Y61 е с електрическа помпа, а такъв джип за мен си губи смисъла. Според мен се насочи към Y60 4,2, бензин, или дизел. А въпреки, че и на мен Патрула ми е любимец, по добрия избор е ТЛК 80 1НZ, или 1HD.
    Андро е абсолютно прав за 2.8тд и тегленето на лодка.
    80 с 1hz, все едно Патрул 4.2д. Като изключим ТЛК 73 с 4.2д, на мен повече ми харесва патрол с 4.2д, отколкото 80тка с този мотор.
    За случая на Жоро и след като говорим за теглене (това го бях пропуснал) - аз бих заложил на патрол 4.2 бензин или 80тка 4.5.

    Коментар


    • #17
      От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

      Благодаря много за всички съвети и идеи до сега!

      Май сте прави, защото имам едни идеи за теглене на дълъг път и на тежки платформи(джип на платформата) та май ще скоча на стар 4.2 бензин автоматик ... има един сега за 1000, ще отида май утре да го видя ако не е заминал или не е партенка...

      Нека обаче не затваряме страницата, ще мисля още и ще видим
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #18
        От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        По мои наблюдения (но нека Сашо си каже) той постига разход около 12/100 с Y260 на 31-ци гуми и разход около 10-11/100 с Y60 4.2д с 33 гуми. И при двата с много спокойно каране. С такова каране аз успях да сваля ТЛК80 4.2тд с лифт и 32" гуми на 9.5 при последното ми пътуване. Но това значи до 90, никакви обороти над 2300, без рязко ускоряване/изпреварване, без рязко спиране. Излишно е да казвам, че от 100 нагоре картината с разхода се променя рязко, като минималната стойност е скоростта без нулата.
        Абе точно така е, правил съм такива разходи, но не е това средната стокност. Разход 12-13 с дълъг Y260 (този в който се е возил Жоро) съм правил на много дълъг път без никакво градско... обаче с палатка на покрива, много много багаж и по маршрут в Алпите избиран с пръст на картата по всички най-високи проходи. Патрула се натоварваше сериозно при тези условия, въпреки бавното каране, и логично харчеше толкова, колкото щеше да харчи 4.2 бензин на същия път... Иначе при еднакво и спокойно каране от София до морето 260 с 31" даде разход 9 а 60-тката 4.2 бензин с 33 около 13-14. Все пак 4.2 без да искаш го караш малко по-бързо колкото и да си спокоен. 4.2 дизел пак при нормални извънградски условия дава около 10-11 с 33" гуми. В града обаче разликата дизел/бензин отива твърдо над 30-40%.
        Жоро, всеки патрул има за какво да го харесаш, но за това което си написал като мераци - ако не ти се занимава вземи 3.0 след 2004 и няма да съжаляваш за похарченото. 4.2 бензин ще те впечатли като машина много, но ще се разочароваш от разхода. Не случайно галеното му е guzzler. 2.8 за теглене - забрави. 4.2 Д освен, че е добиче и ще те надживее се опитва да догони динамиката на 2.8 ако ме разбираш. А за ранните години на 3.0 аз нямам лични наблюдения, но явно не си чел достатъчно... вярно е че по форумите може да прочетеш за всеки от осанна до разпни го, но за някой неща може да се ориентираш и да повярваш на патилите.
        Та това е ако не ти се занимава - сега да ти кажа какво да направиш ако ти се занимава - свържи се с посредник на употребявани Японски автомобили в UK и си вземи Y61TD42T - същия 4.2 дизел но със заводски турбо и интеркулер. Това е верния път, еле пък като си там.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #19
          От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

          Батджоржоне ,бе ти фърли ората Ф уаз-в ужас. Тръгаш с лодка и всъдеходка през -от острова до сканди(за цъкане) и питаш за разходи , или се бъзикаш.Ми както го описа прехода-кви ти са проблемите по разхода в гориво? Иначе Нисан Y61 е машината .Добър път!
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #20
            От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            Батджоржоне ,бе ти фърли ората Ф уаз-в ужас. Тръгаш с лодка и всъдеходка през -от острова до сканди(за цъкане) и питаш за разходи , или се бъзикаш.Ми както го описа прехода-кви ти са проблемите по разхода в гориво? Иначе Нисан Y61 е машината .Добър път!
            Братле, щом карам Пежо 406 дизел от три години сети се дали парите са ми като вестници натрупани у нас на купища ))
            Имал съм Чероки 4 литра бензин и за едно море ваканция от Видин до Каварна и обратно ми изяде 800 лева... в гориво за по малко от 1500 км...
            За 7-8000 км плюс ядене плюс спане цифрата става значителна...
            Вече мисля да поканя 2-3 ентусиасти за да споделим щастието и горивото )

            Огромно благодаря на отзовалите се със съвети, супер сте, мерси много!
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

              Ми у дома съм си вече. Иначе не бъркаше едно пътуване.
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #22
                От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                Патрола с 2.8 двигател е тромав. Ако му закачиш нещо ставаш бетер от камион испреварващ на баир.
                Аз все още имам комплекси от това как една мацка със Smart ме изпревари на баира след мотела на магистрала Хемус

                Колкото и да е удобен Патрола за дълъг път и всичките си други плюсове, просто с 2.8 двигател не става
                Иначе разхода му на дълъг път в Гърция беше около 11/100 но примерно до Загреб беше 13-15 при скорости около 120-130.

                С 265/75/16 не съм сигурен колко инча се водят точно
                Последно редактирано от hackman; 12-07-13, 00:38.
                One Planet, One Internet!
                We Are All Connected!

                Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                Коментар


                • #23
                  От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                  Имам Патрол на 230-240 хиляди. 2002г. Даже не съм гледал дали е сменян мотора. Разказите за строшени мотори от началния период всички сме ги слушали, но още не съм чул някой да се похвали, че лично е ремонтирал такъв мотор. Майстори ремонтирали 2.8 знам много.
                  Андро ти лично колко издумкали 3.0 мотора си правил? А колко 2,8?
                  Ако джипа се кара на състезание е много вероятно да не издържи. Като всеки сериен курник. За Y61 2.8 мотора е определено слаб. Y61 е доста по-тежка от y60ката. Разхода на 3.0 е под 10/100 ако се кара до 110 км/ч. Над 110 е дори повече от това което каза Яро. Като вътрешен обем няма нищо общо с Y60. За преходи без състезателен характер серийното изпълнение е напълно пригодно. Аз до сега съм сменял един съединител, амортисьори и накладки.
                  Карам с 275/70/16 АТ. Визуално му малеят.
                  Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                  Към модераторите-А изтрийте го сега.
                  Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    Имам Патрол на 230-240 хиляди. 2002г. Даже не съм гледал дали е сменян мотора. Разказите за строшени мотори от началния период всички сме ги слушали, но още не съм чул някой да се похвали, че лично е ремонтирал такъв мотор. Майстори ремонтирали 2.8 знам много.
                    Андро ти лично колко издумкали 3.0 мотора си правил? А колко 2,8?
                    Ако джипа се кара на състезание е много вероятно да не издържи. Като всеки сериен курник. За Y61 2.8 мотора е определено слаб. Y61 е доста по-тежка от y60ката. Разхода на 3.0 е под 10/100 ако се кара до 110 км/ч. Над 110 е дори повече от това което каза Яро. Като вътрешен обем няма нищо общо с Y60. За преходи без състезателен характер серийното изпълнение е напълно пригодно. Аз до сега съм сменял един съединител, амортисьори и накладки.
                    Карам с 275/70/16 АТ. Визуално му малеят.
                    Вальо, трилитровия като думне не подлежи на читав ремонт. Кой да го прави и как? Ремонтни бутала и сегменти няма. Има само базов размер. А се поврежда бах така - думва бутало, надира цилиндър, понякога стопява и горивната камера и вътре става пълна салата. Ако го хванеш навреме и само е пукнал бутало без други последствия, може и да го поправиш. В останалите случаи трявба да се отива на вариант набиване на цилиндрови втулки, шлайфане до оригинален размер, купуване на оригинални бутала и сегменти стандартен размер, и събиране. Евентуално и смяна на дюзи и прочие. Ама това излиза такива кинти, че всеки гледа да го закрепи и да го разкара. Пук и не съм убеден тоя точно мотор колко ще издаяни с набивани втулки, нито дали има кой да го направи качествено.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                      ...Та се е случвало от "стара риза" да се правят сухи..Но ако тръгне защо става и как-направо е за друга тема.Ма утре.Лека и спокийна!
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        ...
                        Андро ти лично колко издумкали 3.0 мотора си правил? А колко 2,8?...
                        Вальо, такива сравнения са неуместни. 2.8 може да бъде от 89 до 99г. 3.0 от 2000г. нагоре, като тия които знам са със сменени мотори. Как да сравнявам двигател 98г., с двигател сменен 2004!? Делят ги 6-7г. Ами 92г. да сравнявам с 2002!? Та това си един живот на двигателя! Иначе 3.0 не съм ремонтирал основно. Сменявал съм верига и ми стига да видя колко му е надеждноста. Веригата му е като на велосипед, помпата не стига че е електрическа, ами и комп има вътре, на всеки педал и по цялата периферия има всевъзможни датчици. Мерси, както казах (мое мнение), това ми обезмисля идеята за джип. Като ще е кола бъкана с лаптопи, датчици ,и ел. хуйни, по добре добре някой голям и съвременен отвсякъде СУВ.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                          Я се замисли кои СУВ след 2000 година има по-малко лаптопи вътре. Патрола поне колелата са сложени както трябва, не като МЛ-а или 120-та.
                          Пак казвам Y60 е последното достъпно здраво возило в Европа ...ъъъъ и Гелендията, ама там вече ти тре'а системен администратор.


                          И що риташ толко по тая ел. помпа. С обикновенна дали на тоя гигантски кокошарник ще докараш 10/100 разход при същата динамика?
                          Не беше ли същата паника кога се появиха инжекционите.
                          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                          Към модераторите-А изтрийте го сега.
                          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                            Имат лаптопи, че даже и повече, ама са от правилните. Имаме си тема във форума за VP44. Май държи рекорди за писане и четене на проблеми. Накратко, това е последната проба на Бош да истиска с ел. изпълнителни механизми и електроника старата и изпитана изцяло механична разпределителна помпа. Оказа се дърво. След това недоразумение тая система отиде в историята.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              ....................................... Разказите за строшени мотори от началния период всички сме ги слушали, но още не съм чул някой да се похвали, че лично е ремонтирал такъв мотор.
                              Еми да се похваля ,аз лично съм ремонтирал такъв двигател 3 бр.Ремонтирал съм и 2.8 доста пъти и 4.2 един път.
                              По мое мнение 2.8 е слабичък за Патрол. Трилитровия е добър мотор ако се експлоатира правилно.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                                Привет!
                                Щото много от тези до 2004 г. са със сменени двигатели...
                                Чисто финансови причини...пък и ние Българите както казва Чавдар си умираме да правим от пръдня боя...
                                Извинявам се, но си изтрих поста...както и да е...ако може някой модератор да го върне...ако не здраве...
                                Успех...
                                Последно редактирано от hun_ter; 12-07-13, 10:20. Причина: Допълнение...
                                Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                                .................................................................................................
                                Е. Абу

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X