Здравейте,
Вече доста време седя без джипка и жената успя да преглътне, че мерака ми за джип не угасва а само се множи
)
Та, категорично искам Нисан Патрул, много ми харесва визията и ми е детска мечта, та трябва да си начеша крастата но имам проблемче.
Задължително ще е дълга база + климатик, заради багаж и семейни особености
Двоумя се между Нисан Патрул ГР 2,8 ТД ръчни скорости година 1999-2000 и Патрол 3.0Дизел автоматик 2002-2003.
Разликата в цената е както следва за ръчка 2.8ТД 1999 около 2.5-3,000 паунда и 3.0ТД 2002-3 година автоматик около 4-4,500 паунда.
Проблема ми е следния, не съм сигурен кой от двата е по-удобен за предимно извънградско, скорост 100-110.
Модела на Патрул 2002-2003 3.0ТД с 4 или 5 скоростен автоматик е? Това май ще е много важно за разхода...
Разхода извън градско на двата модела, сравнен?
Надежността и цените на съединител/лагери на 2.8ТД спрямо смяната на масло при 3.0ТД автоматика...?
Чувал съм, че патрулите спират като стар руски камион(новите ТИРове си спират като леки коли, че и по-добре), интересува ме колко струва кит с по-големи дискове и по-хубави спирачни апарати и може би по-голяма спирачна помпа, читав ли е АБС при двата модела?
НЕ мисля да лифтовам зверски, сигурно след време бих взел 2-2.5 инча окачване по-скоро за да понесе повечето тегло за преходи и да подобри возията и разбира се за да мога да пъхна поне 33ки, надали ще слагам по-големи гуми преди да "подобря спирачките".
По старите джипари ще ме разберат, просто Патрул от много години ми е легнал на сърцето и мерака надделява малко над разума, иначе разума ми казва да си взема нещо по-ново на лизинг с уж хубав разход и по-малко ядове заради новите години и малкото КМ...
1-2 пъти месечно излизат и патрули дълга база 4.2 бензин автоматик за около 1000 паунда, но са стари преди 1997, вярно са с кожи, климатици, АБС и т.н... но годините са си години и малко ме е страх за ръжда вече а и 4.2 бензин означава газ задължително, а ме е страх вече да карам бензинови коли с газ, лични съображения....
Та ще съм благодарен, да цитирате конкретни неща, линкове, модели, цени и т.н.
На първо време се сеща за това но сигурно ще допълня в движение.
И само да вметна, знам за "пукащите глави" 2.8 и знам за проблемния 3.0 на Патрул, но силно вярвам, че ако уцеля здрав екземпляр аз лично ще го пазя и преди да тръгна на дълъг път ще го сервизирам и прегледам обстойно, та смятам да преживея тези "проблемни" неща споменати по-горе.
Благодаря предварително!
Вече доста време седя без джипка и жената успя да преглътне, че мерака ми за джип не угасва а само се множи

Та, категорично искам Нисан Патрул, много ми харесва визията и ми е детска мечта, та трябва да си начеша крастата но имам проблемче.
Задължително ще е дълга база + климатик, заради багаж и семейни особености

Двоумя се между Нисан Патрул ГР 2,8 ТД ръчни скорости година 1999-2000 и Патрол 3.0Дизел автоматик 2002-2003.
Разликата в цената е както следва за ръчка 2.8ТД 1999 около 2.5-3,000 паунда и 3.0ТД 2002-3 година автоматик около 4-4,500 паунда.
Проблема ми е следния, не съм сигурен кой от двата е по-удобен за предимно извънградско, скорост 100-110.
Модела на Патрул 2002-2003 3.0ТД с 4 или 5 скоростен автоматик е? Това май ще е много важно за разхода...
Разхода извън градско на двата модела, сравнен?
Надежността и цените на съединител/лагери на 2.8ТД спрямо смяната на масло при 3.0ТД автоматика...?
Чувал съм, че патрулите спират като стар руски камион(новите ТИРове си спират като леки коли, че и по-добре), интересува ме колко струва кит с по-големи дискове и по-хубави спирачни апарати и може би по-голяма спирачна помпа, читав ли е АБС при двата модела?
НЕ мисля да лифтовам зверски, сигурно след време бих взел 2-2.5 инча окачване по-скоро за да понесе повечето тегло за преходи и да подобри возията и разбира се за да мога да пъхна поне 33ки, надали ще слагам по-големи гуми преди да "подобря спирачките".
По старите джипари ще ме разберат, просто Патрул от много години ми е легнал на сърцето и мерака надделява малко над разума, иначе разума ми казва да си взема нещо по-ново на лизинг с уж хубав разход и по-малко ядове заради новите години и малкото КМ...
1-2 пъти месечно излизат и патрули дълга база 4.2 бензин автоматик за около 1000 паунда, но са стари преди 1997, вярно са с кожи, климатици, АБС и т.н... но годините са си години и малко ме е страх за ръжда вече а и 4.2 бензин означава газ задължително, а ме е страх вече да карам бензинови коли с газ, лични съображения....
Та ще съм благодарен, да цитирате конкретни неща, линкове, модели, цени и т.н.
На първо време се сеща за това но сигурно ще допълня в движение.
И само да вметна, знам за "пукащите глави" 2.8 и знам за проблемния 3.0 на Патрул, но силно вярвам, че ако уцеля здрав екземпляр аз лично ще го пазя и преди да тръгна на дълъг път ще го сервизирам и прегледам обстойно, та смятам да преживея тези "проблемни" неща споменати по-горе.
Благодаря предварително!
Коментар