Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

    Здравейте,

    Вече доста време седя без джипка и жената успя да преглътне, че мерака ми за джип не угасва а само се множи )

    Та, категорично искам Нисан Патрул, много ми харесва визията и ми е детска мечта, та трябва да си начеша крастата но имам проблемче.

    Задължително ще е дълга база + климатик, заради багаж и семейни особености

    Двоумя се между Нисан Патрул ГР 2,8 ТД ръчни скорости година 1999-2000 и Патрол 3.0Дизел автоматик 2002-2003.

    Разликата в цената е както следва за ръчка 2.8ТД 1999 около 2.5-3,000 паунда и 3.0ТД 2002-3 година автоматик около 4-4,500 паунда.

    Проблема ми е следния, не съм сигурен кой от двата е по-удобен за предимно извънградско, скорост 100-110.

    Модела на Патрул 2002-2003 3.0ТД с 4 или 5 скоростен автоматик е? Това май ще е много важно за разхода...

    Разхода извън градско на двата модела, сравнен?

    Надежността и цените на съединител/лагери на 2.8ТД спрямо смяната на масло при 3.0ТД автоматика...?

    Чувал съм, че патрулите спират като стар руски камион(новите ТИРове си спират като леки коли, че и по-добре), интересува ме колко струва кит с по-големи дискове и по-хубави спирачни апарати и може би по-голяма спирачна помпа, читав ли е АБС при двата модела?

    НЕ мисля да лифтовам зверски, сигурно след време бих взел 2-2.5 инча окачване по-скоро за да понесе повечето тегло за преходи и да подобри возията и разбира се за да мога да пъхна поне 33ки, надали ще слагам по-големи гуми преди да "подобря спирачките".

    По старите джипари ще ме разберат, просто Патрул от много години ми е легнал на сърцето и мерака надделява малко над разума, иначе разума ми казва да си взема нещо по-ново на лизинг с уж хубав разход и по-малко ядове заради новите години и малкото КМ...

    1-2 пъти месечно излизат и патрули дълга база 4.2 бензин автоматик за около 1000 паунда, но са стари преди 1997, вярно са с кожи, климатици, АБС и т.н... но годините са си години и малко ме е страх за ръжда вече а и 4.2 бензин означава газ задължително, а ме е страх вече да карам бензинови коли с газ, лични съображения....

    Та ще съм благодарен, да цитирате конкретни неща, линкове, модели, цени и т.н.

    На първо време се сеща за това но сигурно ще допълня в движение.

    И само да вметна, знам за "пукащите глави" 2.8 и знам за проблемния 3.0 на Патрул, но силно вярвам, че ако уцеля здрав екземпляр аз лично ще го пазя и преди да тръгна на дълъг път ще го сервизирам и прегледам обстойно, та смятам да преживея тези "проблемни" неща споменати по-горе.

    Благодаря предварително!
    Последно редактирано от BatGeorgeone; 11-07-13, 11:27.
    Бъдете живи и здрави!

  • #2
    От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

    3.0 преди 2004 не
    С 33ки си излиза от завода
    Изобщо всичкото тва е дъвкано 230948734895734 пъти
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      3.0 преди 2004 не
      С 33ки си излиза от завода
      Изобщо всичкото тва е дъвкано 230948734895734 пъти
      Мерси за отговора.

      Би ли показал КЪДЕ точно е дъвкано кит за спирачки, цените и примерно колко се подобрява спирачния път???

      Сигурно си експерт и си ремонтирал 1000001 Нисана досега, но какво ли ще кажат хилядите шофиращи 3.0 преди 2004та година, надали само аз съм виждал такива на над 200 000 КМ БЕЗ да им е сменян и ремонтиран двигател.

      Не знам за теб но аз лично на 2.5 тонен джип с + 600-700 кг багаж не бих се качил ако спирачния му път е над 50 метра за 100 до 0 км/ч...

      Спирането ме притеснява, защото от опит знам, че с увеличаване на размера на гумите и теглото спирането рязко се влошава, страдал съм от това на всички мои предишни джипки на които съм слагал по-големи гуми и повече тегло...

      Не знам колко обръщат внимание но на всички нови модели СУВ, спирачните дискове отпред са колкото на моето Пежо 406... образно казано, а задните им дискове са направо от Опел Корса... просто ужаст, те сигурно и за това карат с гуми 27 инча...

      Ако патрула тежи 2.5 тона + 100 кг гориво + 200-250 КГ багаж + 4 човека по около 100 кила + окачване, гуми, джанти + оборудване и т,н, като нищо джипа ще се натовари с едни допълнителни 700-800 кг и при по-големите гуми какво правим, ами ако трябва да спускам дълго време стръмен наклон, ами ако дърпам и каравана/лодка/платформа...което и планувам да правя, та НЕ случайно питам за спирачките и китове за тях.

      Надявам се да се получи конструктивна дискусия, и двусрични отговори НЕ ми помагат и нямат добавена стойност и за форума
      Последно редактирано от BatGeorgeone; 11-07-13, 10:59.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

        Ако наистина говорим за скорости до 100-110, аз бих избрал Y60 2.8td
        Разликата в разхода между дизел ръчка и дизел автомат за тези години и модели е съществена, според моя опит до момента. Иначе дали автомата е 4 или 5 степенен при тази кола не е съществено, но мисля, че е 4. Ако държиш да е автоматик, 100% мисли само за бензин 4.2, често излизат добри оферти в Швейцария, при които опцията за 4.2 с десен волан тотално се обезмисля. Относно спирачките, ако всичко е в порядък няма проблем със спирането, но все пак трявба да съзнаваш, че си с камионче и големи гуми... 33" на Патрула направо му малеят и натоварен ще опират отзад в акрите, ако окачването (стандартно, не лифт) не е във форма. Това е.

        Ако мислиш за 3.0тд и можеш да си позволиш, купи си такъв след 2005та година. Според мен возията там е много по-добра от при Y60.

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Ако наистина говорим за скорости до 100-110, аз бих избрал Y60 2.8td
          Разликата в разхода между дизел ръчка и дизел автомат за тези години и модели е съществена, според моя опит до момента. Иначе дали автомата е 4 или 5 степенен при тази кола не е съществено, но мисля, че е 4. Ако държиш да е автоматик, 100% мисли само за бензин 4.2, често излизат добри оферти в Швейцария, при които опцията за 4.2 с десен волан тотално се обезмисля. Относно спирачките, ако всичко е в порядък няма проблем със спирането, но все пак трявба да съзнаваш, че си с камионче и големи гуми... 33" на Патрула направо му малеят и натоварен ще опират отзад в акрите, ако окачването (стандартно, не лифт) не е във форма. Това е.

          Ако мислиш за 3.0тд и можеш да си позволиш, купи си такъв след 2005та година. Според мен возията там е много по-добра от при Y60.
          Мерси Яро,

          Идеята ми освен да ходя семейно из Англия(за това цените са ми в паунди) е да направя дълъг преход из Скандинавия, дори мисля ако мога да навестя Витас(Химик) в Калининград... а това са около 7-8 000 КМ минимум та бензина 4.2 автоматик като разход съм чувал, че не може да падне под 20 дори на дълъг път... а и лично ме е страх вече да карам бензинови коли, заради безопасност...

          Ако правилно съм те разбрал, по-скоро препоръчваш за взема У60 2.8ТД, което за сега е ми моята идея но все пак искам да взема информирано решение сравнявайки и анализирайки плюсовите и минусите на двата варианта...

          Сега се сещам за, още един много важен проблем, Патрула май е над 5 метра дължина(лимита е 6 метра дължина и 3 метра височина за 4х4, проверено току що), мисля Фериботите слагат дългите коли в друга по-скъпа категория но ще трябва да проверя това, защото стойността примерно за Фери за кола от Англия до Норвегия е цената на един У60 4.2 бензин автомат )
          Последно редактирано от BatGeorgeone; 11-07-13, 11:20.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Мерси Яро,

            Идеята ми освен да ходя семейно из Англия(за това цените са ми в паунди) е да направя дълъг преход из Скандинавия, дори мисля ако мога да навестя Витас(Химик) в Калининград... а това са около 7-8 000 КМ минимум та бензина 4.2 автоматик като разход съм чувал, че не може да падне под 20 дори на дълъг път...
            Не си мисли, че там където бензина ще е 20/100, то дизела ще е 10/100... С 2.8 дизел, с лифт и 33 гуми и натоварен, прецени...А и цените на горивата в Русия са доста по-ниски, отколкото в европа. Аз съм имал само 2.8тд, не ми харесва този мотор, но бих го избрал пред 3.0тд преди 2004г. от това, което чувам и виждам.

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            ... защото стойността примерно за Фери за кола от Англия до Норвегия е цената на един У60 4.2 бензин автомат )
            Колко наистина е цената на това фери? Просто от интерес. Дългия Нисан макар и много дълъг би трябвало да се числи към леките коли, а не в по-висока категория. Все пак има и комбита на тази дължина.

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Не си мисли, че там където бензина ще е 20/100, то дизела ще е 10/100... С 2.8 дизел, с лифт и 33 гуми и натоварен, прецени...А и цените на горивата в Русия са доста по-ниски, отколкото в европа. Аз съм имал само 2.8тд, не ми харесва този мотор, но бих го избрал пред 3.0тд преди 2004г. от това, което чувам и виждам.

              Колко наистина е цената на това фери? Просто от интерес. Дългия Нисан макар и много дълъг би трябвало да се числи към леките коли, а не в по-висока категория. Все пак има и комбита на тази дължина.
              За пежо 406 комби с 2ма човека и 1 дете излезе около 1000 паунда в двете посоки... Англия - Норвегия... спестява около 3000 км от моя маршрут...

              Сашо (Айсрънър) преди караше един дълъг Патрул 2.8, спомням си той ходеше доста с него, и се засякохме дори на Болата веднъж, с 33ки, с жена, дете, багажи и май имаха и други пасажери по спомени говореше за около 12 литра на 100 КМ, вярно е, че Сашо май кара 80-90 което не е 100-110 км/ч но все пак...

              https://www.dropbox.com/s/3l2yvt7ain...EL-Economy.PDF Това е линк към таблицата с разходите от там се ориентирам също...

              Ето за размерите на Бритиш Ферис:

              Car with Roofload MPV or 4x4 Motorhome or Minibus Van
              Up to 6m long
              Up to 2.6m high

              Up to 6m long
              Up to 3m high

              Up to 9m long
              Up to 4m high

              Up to 6.5m long
              Up to 3m high

              Examples include:
              As standard car with a roofload e.g. a top box

              Examples include:
              Ford Galaxy, Vauxhall Zafira, Range Rover, Mitsubishi Shogun

              Examples include:
              Mercedes Hymer, Fiat Ducato

              Examples include:
              Ford Transit, VW Transporter, Renault Trafic
              Последно редактирано от BatGeorgeone; 11-07-13, 13:01.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                ... Сашо (Айсрънър) преди караше един дълъг Патрул 2.8, спомням си той ходеше доста с него, и се засякохме дори на Болата веднъж, с 33ки, с жена, дете, багажи и май имаха и други пасажери по спомени говореше за около 12 литра на 100 КМ, вярно е, че Сашо май кара 80-90 което не е 100-110 км/ч но все пак...
                По мои наблюдения (но нека Сашо си каже) той постига разход около 12/100 с Y260 на 31-ци гуми и разход около 10-11/100 с Y60 4.2д с 33 гуми. И при двата с много спокойно каране. С такова каране аз успях да сваля ТЛК80 4.2тд с лифт и 32" гуми на 9.5 при последното ми пътуване. Но това значи до 90, никакви обороти над 2300, без рязко ускоряване/изпреварване, без рязко спиране. Излишно е да казвам, че от 100 нагоре картината с разхода се променя рязко, като минималната стойност е скоростта без нулата.

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  ...
                  Ето за размерите на Бритиш Ферис:

                  Car with Roofload MPV or 4x4 Motorhome or Minibus Van
                  Up to 6m long
                  Up to 2.6m high

                  Up to 6m long
                  Up to 3m high

                  Up to 9m long
                  Up to 4m high

                  Up to 6.5m long
                  Up to 3m high

                  Examples include:
                  As standard car with a roofload e.g. a top box

                  Examples include:
                  Ford Galaxy, Vauxhall Zafira, Range Rover, Mitsubishi Shogun

                  Examples include:
                  Mercedes Hymer, Fiat Ducato

                  Examples include:
                  Ford Transit, VW Transporter, Renault Trafic
                  Безкрайно некоректно бих казал...
                  Навсякъде из европа бусчета, примерно на VW (както е на картинката) минават в категорията лека кола. Тук са навряни при кемперите, които са точно два пъти по-дълги, по-тежки и т.н.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                    Без да претендирам за меродавност, след зяпане в немското мобиле на тея Нисани, лъснаха данните за разхода дадени по обявите: комбинирано каране 10-11/100, градско 14-15/100, извън градско 8-9/100. Интересното е, че обикновенно тези данни идват директно след като се въведат данните на продаваната машина в обявата и комуницират директно със заводските такива. Демек пишейки, че продаваш Нисан Патрол, тоя и тоя модел и двигател, то от обявата автоматично се зима базата данни за модела и ти ги слага по полетата.
                    Склонен съм обаче да вярвам на хората с опит и карали лично такива машини относно разхода. Иначе има интересни неща за между 5-8000 евро и от 2та варианта с 2,8 и 3,0 двигател.
                    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                      По отношение на разхода - късо терано с 2.7, карано София - Бургас 140, харчи 13-14/100 нафта. Вярно, с кални гуми и вдигнато, но пък със същите кални гуми и каране с до 90-100 разхода е под 9.

                      А тежи 1800 кила и е доста "по-компактно" от Патрол, тоест с по-добра аеродинамика. Трилитров Patrol Y61 със същата скорост не вярвам да харчи по-малко от това. Двугателя му е по-икономичен, но аеродинамиката му на тухла четворка така или иначе си казва своето.

                      Та, слушайте Яро. С колкото карате, махате нулата, и това ви е разхода при оптимистичен сценарий. При песимистичен - колкото дойде.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                        То и няма как да е друго яче. Както колегата спомена като се натовари с над половин тон и веднага ще се намести горивото нагоре. + особеностите на пътя, като изхождаме от това, че няма да е само равна магистрала.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                          Товара не влияе чак толкова пряко на дълъг път, колкото скоростта. Поне не и по равен път. Машинките ни ги мори предимно аеродинамиката. Аналогична като тегло кола с моя двигател ще върви като самолет и сигурно ще харчи наполовина. Просто от 90-100км/ч нагоре чувствително започват да увяхват като динамика, а разхода отива в небесата. И това независимо от конете под капака. Ако са повече, просто ще може да се кара на по-висока скорост със съответната допълнителна цена като спреш да заредиш на бензиностанцията.

                          Жоре, търси Y61-ца по-добре. Възможно най-нов, независимо какъв двигател ще избереш. Неръждясала Y60-ка лично аз много, ама много отдавна не съм виждал.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                            Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                            Без да претендирам за меродавност, след зяпане в немското мобиле на тея Нисани, лъснаха данните за разхода дадени по обявите: комбинирано каране 10-11/100, градско 14-15/100, извън градско 8-9/100. Интересното е, че обикновенно тези данни идват директно след като се въведат данните на продаваната машина в обявата и комуницират директно със заводските такива. Демек пишейки, че продаваш Нисан Патрол, тоя и тоя модел и двигател, то от обявата автоматично се зима базата данни за модела и ти ги слага по полетата...
                            Това единствено може да е силно пожелателно да бъде представително за чист нов автомобил, излязъл от шоурума вчера. Тук говорим за 20г. машини купени втора ръка, и модифицирани преди или след това. Иначе на всички ни се иска дядо Мраз да е истински.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нисан Патрол 1999 2,8ТД срещу 2002-3 3,0Д - моля за съвет и конкретни отговори?

                              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                              ...ами ако дърпам и каравана/лодка/платформа...което и планувам да правя...
                              Жоро, това променя нещата. 2,8 ще се товари много и като говорим за 15 годишен двигател гаранция че няма да издържи дълго на такива натоварвания. Отделно Y61 е с електрическа помпа, а такъв джип за мен си губи смисъла. Според мен се насочи към Y60 4,2, бензин, или дизел. А въпреки, че и на мен Патрула ми е любимец, по добрия избор е ТЛК 80 1НZ, или 1HD.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X