Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi '01

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

    Пак ти казвам - вземи оригинални само семерингите. Лагерите си вземи отделно според вкуса.

    160лв не е лоша цена за читав комплект. Тия евтинките дато взех бяха на Delphi мисля. Поне лагерите са читави със сигурност. Луфта им е нула откак съм ги сложил.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #62
      От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

      Като гледам, май на първо време ще минат само с почистване, прясно гресиране и плътно затваряне с добавяне на мъничко силикон на капачките, по съвета на Андро.
      И на дневен ред ще дойде... издирването на ръчни хъбове.
      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

      Коментар


      • #63
        От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

        Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
        Като гледам, май на първо време ще минат само с почистване, прясно гресиране и плътно затваряне с добавяне на мъничко силикон на капачките, по съвета на Андро.
        И на дневен ред ще дойде... издирването на ръчни хъбове.
        Издирването се състои в един телефонен разговор до Вромоса да провериш дали има налични. На мен китайските повече ми харесват. По-ниската цена е допълнителен бонус. Ако няма наличност, можем да поръчаме от едни гърци. Идват за 2 дни максимум.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #64
          От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

          И на мен "китайците" повече ми допадат на външен вид, а и чета, че се държат достатъчно добре.
          Тези дни, като намеря малко свободно време, ще звънна (пиша) на Явор, за да си поръчам, пък като дойдат, ще се ориентирам към процедурата 2в1 (почистване и смазване+монтаж на хъбове).
          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #65
            От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

            Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
            И на мен "китайците" повече ми допадат на външен вид, а и чета, че се държат достатъчно добре.
            Тези дни, като намеря малко свободно време, ще звънна (пиша) на Явор, за да си поръчам, пък като дойдат, ще се ориентирам към процедурата 2в1 (почистване и смазване+монтаж на хъбове).
            - AVM-а се саморазхлабват, иитайците - не.
            - AVM-а дрънкат, китайците почти не.
            - AVM-а още на първия месец отчупват 2 парченца вътре, дето могат да направят беля, китайците нямат тоя проблем.
            - Китайците пропускат и в пъти по-малко боклуци.

            Не мога да спекулирам кое е по-здраво, но според мен и по тоя параметър може китайците да са по-добри. Копие като конструкция са на оригиналните ръчни хъбове. Комплект оригинални обаще струва към 2 бинки.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #66
              От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

              Аз съм с AVM...ама китайски ...
              Тоест чисто китайска реплика на AVM.За сега близо година и половина проблем нямам освен , че се олющи хромчето и стана все едно отвън са го хапали кучета.
              По мое мнение това ще е ефект от лугата...явно тя разяжда ментерлявата хромирана повърхност.Иначе са здрави и безпроблемни за сега!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #67
                Здравейте колеги,
                при мен светнаха едновременно a/t oil temp и датчика за вода в горивото, Терано 2 2.7tdi, 2002.
                Ако имате идея накъде да се насоча ще бъда благодарен.. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201005_063510.jpg
Прегледи:191
Размер:205.7 КБ
ID:6653016

                Коментар


                • #68
                  Може да е съвпадение, може и да не е. Като за начало източи водата от горивния филтър и кажи дали ще загасне лампата.
                  Беше ли загрял автомобила когато светнаха двете лампи ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #69
                    Филтъра е сменен преди 500км, а лампите светнаха при загрят автомобил. Снимката е от сутринта на студено и чека за малото си стои. Видях, че има постове за светещи темп масло и акумулатор където причината е алтернатора. Това ме кара да мисля, че има друга причина извън тези чекове..

                    Коментар


                    • #70
                      Не знам дали е възможно , ако си случил на кофти нафта (пълна с вода) и за това да е светнала лампата за вода във филтъра и от там вече пък да има нещо свързано по някакъв начин с лампата за температурата на кутията .
                      Развий за всеки случай филтъра отдолу и виж дали няма вода .
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • #71
                        Източих филтъра и нямаше грам вода, чиста нафта. Незнам ако се изтрият грешките дали ще се оправи и все пак ми е чудно откъде се взе..

                        Коментар


                        • #72
                          Проверих и зареждането, нормално е. Тъй като няма друга информация и нямам друга идея, моля само да споделите къде в София има капацитет за това.
                          Благодаря предварително

                          Коментар


                          • #73
                            Изключи датчика за вода в нафтата - буксата е на ламарината на горивния филтър. Ако след това лампата за вода в горивото продължи да свети, значи някаквъ общ електрически проблем, например кофти маса някъде.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #74
                              Благодаря Спарки,
                              тъй като съм в командировка, ще пиша когато се прибера и пробвам това.
                              Приятна вечер

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X