Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi '01

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Мда...малко съм в грешка ,защото писах наизуст вместо да отида до джипа...
    Обърнал съм положенията/е не толкова фатално де/...Всъщност и при мен е точно така:
    в едното крайно положение свети постоянно
    в другото както съм го описал свързано с вратите и плавно гаснене
    в средата НЕ свети въобще.
    П.П.Само,че при мен, като си отворя вратата си светва и плафона в багажника...т.е. той не е отделен и да свети само когато отвориш багажната врата!
    За това съм сигурен,защото имах проблем с едната машинка на предна дясна врата и при завой не даваше добър контакт.В следствие на това в завоите ми светваха за момент плафоните,а аз го разбрах проблема след като в поредния завой забелязах в огледалото точно светването на плафона в багажното!!!
    Поздрави!
    И при мен светят и двата, независимо коя врата отварям . Също така като отключвам с дистанционното или ключа пак светват.
    ..."смяната на концепцията" от Cherokee към Terrano..
    - при мен ситуацията е същата и съм крайно очарован в доста отношения. Примерно кадърно направената ел. инсталация, проста и без конфликти помежду си. Няма ключ за фаровете, който да играе още 100 други роли като пускане на осветлението в купето, регулиране на осветлението на таблото и още куп други щоротии на един единствен ключ .
    * много е гот, когато си забравил ключа на таблото и пробваш да заключиш
    - аресва ми и пространството и готиния преден радиатор 1 кв.м и горница . А звукаа . . .
    След като приключих с минутите за реклама, да попитам аларма (фабрична или НЕ) имаш ли ?

    Поздрави !

    Коментар


    • #17
      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

      Здравейте колеги и аз да дам моите 5ст. Имах проблем с задната врата на моя "Гошо" и ходих до ключар да ми я оправи, но се оказа , че предишния собственик е пръскал с нещо и самата гума в дръжката се е разяла и не може да върне палчето. Та при мен се оказа проблемна гумата и замених цялата дръжка 2 ра ръка. Странно според мен решение да се слага гума да връща палеца , та имайте едно наум.

      Коментар


      • #18
        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

        А какво пречи да се замести с пружина?

        Иначе, в самата дръжка/ключалка ли е пръскал? Ако да, кой-знае каква гадост е била.

        За палчето, което натискаш с пръсти при отваряне ли иде реч?
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

          "За палчето, което натискаш с пръсти при отваряне ли иде реч?"
          Хи, проблема , че започна изведнъж дръжката да не се връща и се наложи да се разглоби. Иначе ключара ми беше казал ,че по лесно е да се търси читава 2 ра ръка отколкото да се търси начин за ремонт. Идея си нямам с каква химия е пръскано, но гумата беше разядена.

          Коментар


          • #20
            От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

            Както се каза по-рано, в адаптационния период (~1500 км. и малко над месец експлоатация) свикнах с някои от спецификите на Терано-то.
            Ползвайки идеята на I.Stoyanov, в плафона на багажника сложих диодна крушка, с която направих пробите само при затворени врати и със заключване. Всичко си дойде на мястото - няма отклонения от фабрично зададеното. Остава да си намеря и диодна крушка с по-голям размер, че централния плафон е с малко по-дълго място от този на багажника.

            Понеже в раздела напоследък на няколко пъти е дискутиран въпроса със светещия индикатор "check engine", да се включа и аз.
            Още при пробното стартиране на двигателя се появи този индикатор на таблото и си стои там неизменно и до ден-днешен. Няма никакви видими проблеми в работата на двигателя, пали без проблеми, независимо дали не е стартиран двигателя от преди час или от преди 3-4 дни, не пуши, няма колебания в оборотите. На по-ниските предавки увеличавам оборотите до 3000 без проблеми, по магистралата към Бургас в известен период си поддържаше 130 км./час без видими усилия (не обърнах внимание - при какви обороти), както си е с включен климатик. Правих си експеримент по ежедневния път по черно към плажа, като оставях двигателя да се справи сам, без да подавам газ, при изкачване на лек наклон на втора предавка - също без проблеми, пушене и т.н. От опита на колеги, изписан в другите теми, проверих за механично прекъсване на кабели от инсталацията в двигателния отсек, за изгорели предпазители и ... нищо.
            Когато първоначално след покупката смених маслото, масления и въздушния филтър, си купих от магазина и горивен такъв, даже си го носих в багажника за всеки случай. Добре, че не ми се наложи да опирам до него по път, както lubashki777. Вчера се оказа, че в магазина са ми дали друг модел - с широк отвор с място за датчик от долната страна, докато при мен е само малко пробка, която е затворена с пластмасова капачка на винт. Така и така бях свалил филтъра от стойката, отвих капачката и изтрих от нея оранжево-кафевите наслоения, с размер на лещено зърно и оставих малко гориво да протече от филтъра. След обратния монтаж, при новия старт индикаторът продължи да си свети както и преди. Сега си имам един непотребен новичък филтър, който надали ще мога да заменя в магазина с подходящия, поради многото изтекло време от закупуването му. Нищо, ще се намери подходяща машина и за него.
            Питах познати за сервиз, където биха могли да тестват на компютър Терано-то и да проверят за вида на грешката и евентуалната причина, но в този отпускарски сезон нещата явно стават по-бавно. Очаквам обаждане от колега в службата, който обеща да намери "правилното място", където да видим - кое-как. Когато имам резултат, ще пиша отново.
            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

            Коментар


            • #21
              От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

              Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
              Както се каза по-рано, в адаптационния период (~1500 км. и малко над месец експлоатация) свикнах с някои от спецификите на Терано-то.
              Ползвайки идеята на I.Stoyanov, в плафона на багажника сложих диодна крушка, с която направих пробите само при затворени врати и със заключване. Всичко си дойде на мястото - няма отклонения от фабрично зададеното. Остава да си намеря и диодна крушка с по-голям размер, че централния плафон е с малко по-дълго място от този на багажника.

              Понеже в раздела напоследък на няколко пъти е дискутиран въпроса със светещия индикатор "check engine", да се включа и аз.
              Още при пробното стартиране на двигателя се появи този индикатор на таблото и си стои там неизменно и до ден-днешен. Няма никакви видими проблеми в работата на двигателя, пали без проблеми, независимо дали не е стартиран двигателя от преди час или от преди 3-4 дни, не пуши, няма колебания в оборотите. На по-ниските предавки увеличавам оборотите до 3000 без проблеми, по магистралата към Бургас в известен период си поддържаше 130 км./час без видими усилия (не обърнах внимание - при какви обороти), както си е с включен климатик. Правих си експеримент по ежедневния път по черно към плажа, като оставях двигателя да се справи сам, без да подавам газ, при изкачване на лек наклон на втора предавка - също без проблеми, пушене и т.н. От опита на колеги, изписан в другите теми, проверих за механично прекъсване на кабели от инсталацията в двигателния отсек, за изгорели предпазители и ... нищо.
              Когато първоначално след покупката смених маслото, масления и въздушния филтър, си купих от магазина и горивен такъв, даже си го носих в багажника за всеки случай. Добре, че не ми се наложи да опирам до него по път, както lubashki777. Вчера се оказа, че в магазина са ми дали друг модел - с широк отвор с място за датчик от долната страна, докато при мен е само малко пробка, която е затворена с пластмасова капачка на винт. Така и така бях свалил филтъра от стойката, отвих капачката и изтрих от нея оранжево-кафевите наслоения, с размер на лещено зърно и оставих малко гориво да протече от филтъра. След обратния монтаж, при новия старт индикаторът продължи да си свети както и преди. Сега си имам един непотребен новичък филтър, който надали ще мога да заменя в магазина с подходящия, поради многото изтекло време от закупуването му. Нищо, ще се намери подходяща машина и за него.
              Питах познати за сервиз, където биха могли да тестват на компютър Терано-то и да проверят за вида на грешката и евентуалната причина, но в този отпускарски сезон нещата явно стават по-бавно. Очаквам обаждане от колега в службата, който обеща да намери "правилното място", където да видим - кое-как. Когато имам резултат, ще пиша отново.
              Принципно си мисля,че горивния филтър на Терано 2/особено за модела след 96г. нагоре/2.7тди 125к.с. е еднакъв и то е точно такъв какъвто са ти дали!
              Да не би някой някога да е подменил цялата стойка и да си получил филтър от Опел...???
              Огледай добре...вероятно ще намериш около горивния филтър висяща някъде буксата на датчика за вода в горивото.
              При мен на бившия Патрол ми беше сменено точно така и все още той си върви с горивен филтър от Опел...
              По отношение на чек лампата...има положения при които чека свети,но това не се отразява на поведението на джипа.Примерно ако не ти е наред някой температурен датчик,чека ще свети,но компа ще си работи в нормален,а не в авариен режим!
              Намерете къде да го прочетат...така всичко ще стане поне отчасти ясно!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                Принципно си мисля,че горивния филтър на Терано 2/особено за модела след 96г. нагоре/2.7тди 125к.с. е еднакъв и то е точно такъв какъвто са ти дали!
                Да не би някой някога да е подменил цялата стойка и да си получил филтър от Опел...???
                Огледай добре...вероятно ще намериш около горивния филтър висяща някъде буксата на датчика за вода в горивото.
                Експресен, както винаги.
                Като го гледах, целият филтър беше "изографисан" с йероглифи... не съм му обръщал внимание за марка и модел, за да го търся в каталозите и да установя - за какъв автомобил е.
                Ще го поогледам отново и ще се разбере (ще щракна и някоя снимка).
                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                Коментар


                • #23
                  От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                  Не е еднакъв. Има такъв с място за датчик и такъв без място за датчик. Съответно има джипки с датчик и такива без.

                  Ник, купувай филтри само оригинални или MANN. Има защо, особено масления.
                  Тоя в купето може да е всякакъв, но съм особено доволен от DENSO - по-рехав е и по-бавно се запушва, което за нащите условия е супер.

                  За грешката - прочетете я и ще го мислим. Може да е някой термодатчик или някоя друга дреболия нямаща връзка с двигателя.

                  По магистралата трябва и 150 да може да поддържа, освен по няй-големите баири. Височки са му оборотите там вече, и на мен с над 130-140 не ми е комфортно, но си ги поддържа, особено с оригиналния размер гуми. Реално при показание 130 си карал сигурно някъде със 120. Сравни с GPS някой път, за да се ориентираш.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                    Къде би трябвало да седи този датчик за вода в горивото, огледах горивния филтър и няма датчик на него, но точно под кутията с релета имам 2 свободни женски букси и винаги съм се питал за какво са... 2.7TDI 97г.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                      На филтъра отдолу. Буксата му е на ламарината на стойката на филтъра.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                        Няма букса или място за букса по стойката за филтъра....

                        Коментар


                        • #27
                          От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Не е еднакъв. Има такъв с място за датчик и такъв без място за датчик. Съответно има джипки с датчик и такива без.

                          Ник, купувай филтри само оригинални или MANN. Има защо, особено масления.
                          Тоя в купето може да е всякакъв, но съм особено доволен от DENSO - по-рехав е и по-бавно се запушва, което за нащите условия е супер.

                          За грешката - прочетете я и ще го мислим. Може да е някой термодатчик или някоя друга дреболия нямаща връзка с двигателя.

                          По магистралата трябва и 150 да може да поддържа, освен по няй-големите баири. Височки са му оборотите там вече, и на мен с над 130-140 не ми е комфортно, но си ги поддържа, особено с оригиналния размер гуми. Реално при показание 130 си карал сигурно някъде със 120. Сравни с GPS някой път, за да се ориентираш.
                          Прав си..днес проверих и наистина е така...Два модела са...
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                            Ето - как изглежда при мен мястото на филтъра в коша (извинявам се за лошото качество, но под ръка ми беше само телефона с най-ниска разделителна способност на камерата):

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0001.jpg
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:5509064

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0002.jpg
Прегледи:1
Размер:37.5 КБ
ID:5509065

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-00003.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5509066

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0004.jpg
Прегледи:1
Размер:64.3 КБ
ID:5509067



                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0006.jpg
Прегледи:1
Размер:91.9 КБ
ID:5509068

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0007.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5509069

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0008.jpg
Прегледи:1
Размер:80.0 КБ
ID:5509070

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-0009.jpg
Прегледи:1
Размер:78.0 КБ
ID:5509071

                            Няма никъде висящи празни накрайници, датчици и т.н.
                            Филтърът, който съм купил е coopers fiaam fp5376 и схематично изглежда така:



                            А "моят" модел от същата марка е този: coopers fiaam FP5661, който изглежда така:



                            След препоръката, ще видя, от къде да си намеря MANN-FILTER, но явно ще бъде - да се гледа и размера по поставения в момента.
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #29
                              От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                              Както изглежда на всяко терано. Просто тия с датчик не са отдолу с капачка ами с... датчик, със все прилежащите му жици, 2 броя, и куплунг, та да може да се изключи като сменяш филтъра. То е една гривничка по-лека от водата и по-тежка от горивото, вътре с магнитче, което като се вдигне нагоре задейства предполагам ампулка (няма как да се види без да се строши датчика). Бидейки по-тежка от нафтата и по-лека от водата, тая гривничка седи на греницата между гориво и вода, ако има такава натрупана.


                              ...само че аз до сега значимо количество (да не кажа никаква) събрала се вода и в двете ми дизелови возила не съм установявал. Та няма място за кахърене че няма датчик.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                                Понеже в магазина за части се оказаха така добри, да ми заменят филтъра с подходящия (coopers fiaam FP5661) повече от месец след покупката, независимо, че правилото е до една седмица, все пак, марката си остана същата.
                                Колкото и да не е с върхово качество, е по-добре, отколкото стария, от който на финала успях да изкарам почти половин шепа оранжево-кафява утайка.
                                Ще си намеря магазин, от който да си купя Mann и ще си го возя в багажника за следваща смяна.

                                ПП. Понеже отворът за отвеждане на въздух към интеркуулера ми изглеждаше някак си странно "зейнал", си поиграх и му поставих тефлонова мрежа за прозорци, която да спира потока от насекоми и листа. Смятам, да повторя същата процедура и зад решетката на предния капак, с което да се предпазват от механично задръстване водния радиатор и този на климатика.
                                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X