Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi '01

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

    Следващата смяна ще е след минимум 20000км. По-често не си струва. Моя последния път нямаше никаква утайка. Преди го сменях веднъж годишно - пак без никаква утайка. Като купих джипката обаче, вътре имаше 2 пръста тиня. Ако джипката ти е от Италия явно е нормално явление за там.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

      Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
      Понеже в магазина за части се оказаха така добри, да ми заменят филтъра с подходящия (coopers fiaam FP5661) повече от месец след покупката, независимо, че правилото е до една седмица, все пак, марката си остана същата.
      Колкото и да не е с върхово качество, е по-добре, отколкото стария, от който на финала успях да изкарам почти половин шепа оранжево-кафява утайка.
      Ще си намеря магазин, от който да си купя Mann и ще си го возя в багажника за следваща смяна.

      ПП. Понеже отворът за отвеждане на въздух към интеркуулера ми изглеждаше някак си странно "зейнал", си поиграх и му поставих тефлонова мрежа за прозорци, която да спира потока от насекоми и листа. Смятам, да повторя същата процедура и зад решетката на предния капак, с което да се предпазват от механично задръстване водния радиатор и този на климатика.
      Ник,принципно това с мрежата е добре,но...имай предвид,че всичко на пътя на въздуха/а още повече и мрежа за комари с тънки дупчици/,е пречка за въздуха малко или много.Това пък на свой ред си има и някакви отрицателни последствия...особено пред водния радиатор!
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #33
        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

        От години и на предишните си возила слагам /напъхвам как да е/ мрежа за комари - от тази найлоновата, пред радиатора на колата. Сега и на Тераното съм сложил и една ситна метална мрежа на радиатора на кулера/страх ме беше найлона да не се стопи там/. Със сигурност намаляват въздушния поток но набиването на мухи и друга хвъркаща гад в ламелите хем пак ще спира въздуха, хем почистването им е мъка. Та избирам по-малкото зло.
        Terrano II R20 TD27Ti

        Коментар


        • #34
          От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

          Ето - как се е получила мрежата на отвора за интеркуулер-а:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02100 (800x598).jpg
Прегледи:1
Размер:151.3 КБ
ID:5510075

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02101 (800x582).jpg
Прегледи:1
Размер:273.0 КБ
ID:5510076
          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #35
            От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

            Намери от накъде мрежа по-рехава мрежа от неръждавейка. Тази е прекалено гъста и ти спира въздуха.

            С интеркулера проблеми с листа и буби няма да имаш - и да влезе нещо се чисти лесно като отвориш капака. По-добър вариант би бил мрежа върху самия интеркулер - площта ще е значително по-голяма.

            Мрежа на моя ще сложа единствено като стигна до слагане на вентилатор. Вентилатора е набавен, чертежа на ламарините е готов, но все не стигам до него. Но пак - мрежата няма да е на капака, а върху корпуса на вентилатора. И ще е по-рехава и от неръждавейка. И датчици съм измислил къде да му сложа и всичко останало, ама "проекта" е замразен от сигурно година вече.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

              Здравей, що не пробваш да си прочетеш грешката сам. Аз имам(х) проблем с един датчик в помпата и докато чакам да дойде ОБД буксата не се страях и пробвах да прочета грешката по начина описан в Аутодата и О. чудо. Грешката излезе наяве ..
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Terano.JPG
Прегледи:1
Размер:92.7 КБ
ID:5510092
              - слагаш на контакт;
              - даваш въпросните пинове накъсо с един кламер и поне при мен като го държа там лампата чек енджин започва да мига ( в ръководството пише да се махне кламера след 2 сек, но ако ог махна спира да мига..) И започваш да броиш. В началото е "леко" объркващо докато свикнеш с миганията, НО като цяло не е сложна процедура. За да определиш номера на грешката броиш по следния начин:
              - дълго мигане = десетици;
              - кратко мигане = еденици;
              или ако мигне 2 пъти дълго и после 4 пъти кратко имаш грешка 24 и тнт.
              Пиши като прочетеш, че списъка с грешките не може да се събере на една станица

              Поздрави !

              Коментар


              • #37
                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                Ако буксата ти е 14 пинова като на снимката, OBD буксата няма да ти свърши никаква работа, защото това на снимката не е OBD, а NISSAN Consult букса. 14 пинова като на снимката имат Terrano 2 до 2000г. (с 4-те фара). След това става 16 пинова, за която "кабели" дал господ.

                Я кажи какво си си поръчал, та да ти кажа дали ще ти свърши работа.

                ПП: Списъка с грешките го има в сервизното ръководство, и не е твърде дълъг, поне за терано.

                ППП: На nickbochev буксата НЕ Е като това на снимката, а 16 пинова. Как се четат грешки от нея без четец пише във въпросното сервизно. Пак се дават крачета на късо, но са други крачета. На страница EC-323 е описано с картинки.
                Последно редактирано от sparkybg; 12-08-13, 00:16.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                  Да ви кажа аз досега проблем с боклуци и на двете места нямам.Не,че няма някакви 10-12 годишни боклуци по радиатора,но в интерес на истината изглежда направо идеално за такъв период.
                  С интеркулера пък съвсем нямам проблем.Там в ламелите не се е загнездвало нищо/може и чисто технически струята да е по-слаба или пък да е по-въртелив потока на постъпващия въздух и да не набива боклуците.Като отворя капака в редки случаи ми се налага да махна по някое и друго листо...
                  Та за мен процедура е малко излишна...
                  П.П.Ник...наистина мрежата е много ситна и така ще спреш една голяма част от притока.Помисли за нещо доста по-рехаво,иначе...няма да има листа,ама няма да има добро охлаждане на интеркулера!
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                    Ясна е работата, ще се сменя мрежичката, жалко само за "човъркането" и пипкавата работа докато комарите се опитваха да смучат от мен.
                    Ще докладвам за втория опит.
                    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                    Коментар


                    • #40
                      От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                      Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                      Ясна е работата, ще се сменя мрежичката, жалко само за "човъркането" и пипкавата работа докато комарите се опитваха да смучат от мен.
                      Ще докладвам за втория опит.
                      Ник,продават мрежа за тунинговане.Има с различни по големина отвори.Предлага се и във вариант алиминиева/лесно се напасва/.Огледай се по магазините за авто-аксесоари или тунинг магазините
                      Успех и...ако искаш снимай преди да решиш с каква големина ще е следващия опит,за да не стане по схемата проба/грешка...
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                        ППП: На nickbochev буксата НЕ Е като това на снимката, а 16 пинова. Как се четат грешки от нея без четец пише във въпросното сервизно. Пак се дават крачета на късо, но са други крачета. На страница EC-323 е описано с картинки.
                        Оп.. Не съм разбрал, че Теранчо е след 2000 -та. В момента не съм вкъщи за да дам инфо за 16 пиновата.

                        Поздрави!

                        Коментар


                        • #42
                          От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          ...Моето Терано 2,7 тди 125к.с. 2001г. на равен асфалтов път при 100км. е на около 2500оборота,а 3000оборота минава при скорост от 120км/ч.
                          Сега...аз лично карам с два размера гуми по-големи от стандарта /31" а заводския размер е 29"/.Това влияе на моментната скорост ,както и на отчитането на пробега и то е различно от като съм със стандартни гуми,но...дали влияе толкова на оборотите на мотора...
                          Вчера, на път към София, се сетих да направя снимки с показанията на моето Терано. Данните са като при Любо.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2500_100.JPG
Прегледи:2
Размер:127.0 КБ
ID:5543981

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3000_120.JPG
Прегледи:2
Размер:147.8 КБ
ID:5543982

                          В момента съм с руски зимни гуми с голям грайфер (доста са шумни и тежки) в размер 235/75/15.
                          Последно редактирано от nickbochev; 08-12-13, 13:56.
                          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                          Коментар


                          • #43
                            От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

                            Ник...а защо свети чека...
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #44
                              От: високи обороти на Terrano II 2.7 TDI

                              И аз още не знам, но радостното е, че не пречи нито на работата на двигателя, нито на оборотите, нито на разхода...
                              Сменил съм всички филтри с нови, проверил съм за разкачени кабели от датчици и т.н., без резултат.
                              И със Спарки го коментирахме това, но явно ще бъде, след като му се направи компютърна диагностика, защото с "окъсяването" не ми се занимава да броя примигвания, че едно да пропусна, ще си направя грешен извод. Един познат ми препоръча в Плевен някакъв сервиз, в който правели диагностика на Нисан, но се оказа, че човекът е "емигрирал" в Англия. Интересното е, че още не мога да си намеря кабел с 16-пинова букса, навсякъде все 14-пинови предлагат, иначе Consult II имам.
                              Ама, май е най-добре да прехвърля тази дискусия в другата тема, че да не спамим настоящата.
                              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                              Коментар


                              • #45
                                От: Коментари и решения по наблюдавани проблеми на нашия NissanTerrano II R20 2.7 TDi

                                Да няма някое спукано маркучле или нещо подобно, някой датчик?

                                Аз да питам по моя въпрос. Някой знае ли къде се намира бушона за люка? Търсих нещо от сорта на "sunroof" но не намирам такова наименование?
                                Nissan Terrano 2.7 TDi
                                ----------------------------
                                Нещо което работи - не се пипа!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X