Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Петъчна тема: Как да купя старо терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

    Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
    ...
    Мотора на Wrnagler 2.8 CRD се оказа доста добър докато не се счупи. След малко разузнаване по сервизите се оказа че всичко му е хубаво докато се счупи. Когато се наложи да се отварят главите (да на всеки цилиндър отделни) забрави да се оправи това нещо някога...
    Тоя е нова генерация VM и е с една глава за всички цилиндри.

    Коментар


    • #77
      От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

      А защо не се замислиш да минеш на вариант една джипка за асфалта/нещо по-ново ,с екстри,с удобства и т.н/ ,и втора джипка за горски приключения/нещо по-старо,по-евтино,по-лесно за тунинговане и...нещо което ще прежалиш без да се замислиш по драките и коловозите извън пътя/???
      На мен лично нещо не ми звучи да вложиш една камара пари,да си закупиш нов/или почти нов /джип и след това да вложиш още една камара/е...по-малка камарка де / с пари да го тунинговаш и да го вкараш в гората да го трошиш....е може ама трябва да докарваш един сериозен доход на месец...,ама пак ми звучи налудничаво в тази криза!
      Практиката показва,че по-новите автомобили/респективно и джипове/са доста по-пикливи и проблемни от старото поколение дЖелеза...
      Та помисли по въпроса,защото наистина универсална джипка няма...или ще и куца комфорта и удобството на асфалта,или пък няма да е дотам проходима и ще се троши много при експоатация в гората!
      Аз лично след продажбата на стария ми Патрол/който си беше с насоченост 80% за гори и планини-т.е. за експоатация по черно/,бях пред подобна дилема...какъв джип да избера,който да е удобен за дълги асфалтови преходи,но същевременно да става и за над-средна трудност пътища в гората.Разбира се...трябваше и да е относително здрава машина и с евтина подръжка!
      Дълго гледах и обмислях...и...ами спрях се на Тераното...и то отговаря според мен почти на 100% от изискванията!
      П.П.Имай предвид,че лафа да "става за гората",хората го разбират може би малко по-различно от теб.Става въпрос за експоатация далеч по-сложна и натоварваща машината от въпросните мижави локвички от по-горните снимки.Еспоатацията в гората включва доста голям риск от удари,чупене и т.н. дори и в софт раздела си/за хард преходи въобще да не говорим с това с което искаш да се закичиш като типове джипки/.
      Само за пример давам...вземи и провери примерно ако си купиш една намазана джипка,какво би струвало примерно смяната на някой фар или пък радиатор,калник и т.н. ,което може да се наложи при експоатация в гората....
      Аз за обикновеното Терано съм проверявал и направо не ми се мисли/е...ти може и да докарваш доста по-голям месечен бюджет от мен разбира се/,а не знам как ще е с джип дори и да не е нов...примерно 2010г....
      Така,че...пак ще кажа.Обмисли варианта за лъскавина с някакви добри възможности за гората/това обаче само ако си тръгнал за морето примерно и ти се НАЛОЖИ да минеш от някъде по-така напряко да го кажем/ и една обикновена ,стара,изпитана,евтина за тунинг и подръжка,без да се налага да я пастираш и водиш на тенекеджия след всяка разходка в гората джипка/примерно ТЛК 70,Нисан Патрол,Сузуки Витара или Самурай,Jeep..../
      Само когато не се притесняваш,че ще надереш или удариш джипа в гората,можеш да усетиш истински преживяването да се движиш по безпътицата...другото е мъчение и много прединфарктни състояния
      Поздрави и успех в начинанието!
      Последно редактирано от lubashki777; 11-05-13, 07:40.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #78
        От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

        Lubashki точно това гледам - ТЛК 90 (70 рядко виждам и май са доста стари), терано и патрули. Като харесам нещо и завърша сагата с кърпенето или не на моя, ще се похваля. Много вероятно да е пак терано. Дълга 90-ка или терано май са сходни компромиси. Тераното може би е една голяма идея по-евтино и по-лесно се намира в моргите - точно фарове калници и т,н. - 60 лева е калника. Тойотите доколкото четох са им доста скъпи някой неща дето смених на тераното и не бяха подарък ама и суми от 3-4 хиляди не съм давал за ремонт - по окачването по 100-200, по-спомен в началото към 1000 отиде за почти цялото стандартно окачване в митвас - всички гумени неща, амортисьори, шарнири, балетки абе един лист а4 с части и сигурно 200-300 лева труд. Пък нещо ги няма толкоз много по моргите тойотите май.

        Коментар


        • #79
          От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

          За 90-ка и 120 ако те кефи не се колебай въобще.

          Читави калници за тераното няма и по моргите, вЕрвай ми, търсил съм. А няма и нови - към 500-700лв струва нов оригинален калник ако си го внесеш. Тераното наистина е по-евтино за поддръжка, но специално ламарини на вменяеми цени няма.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

            Хи, в 2 морги питах за цените на калниците и ми обявиха цени от 100лв за бр. В последната морга от която купих гайките за джантите имаше Терано и единия калник беше ожулен видимо беше без ръжди, но другия беше ок. Все пак аз ги гледах и не съм специалист и случайно минавах от там и разпитвах за цените между другото.

            Коментар


            • #81
              От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

              Мдаа, и като махнеш пластмасовата вежда, отдолу лъсва квото лъсва. Купувъл съм "идеален калник" от морга, че и със същия цвят кято моя - то това беше и идеята - да сменя без боядисване. Само че под пластмасовата вежда от калника не беше останало нищо.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                ами аз лесно намерих от обявите за продажба на терано на части от една морга врата и калник. За цената може и да са ми дали отстъпка за количество :-) Не бяха лоши италианска джипка, много запазена от към ръжди.

                Иначе тия пластмасови раздувки са си бедствие. Може би е важен параметър на търсения джип - да няма пластмасови раздувки.

                Коментар


                • #83
                  От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                  Моята си има. Ама ръжда покрай тях няма. Терано 2 след 1996-та без пластмаси на веждите май няма. В два варианта са - широки (като моето и твоето) и тесни (има вежди само на калниците, няма пластмаси на вратите).

                  И в двата случая - все тая. Гният отвътре навън. Тоест по ръба между подкалника и калника.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X