Ами някой знаят че Тераното ми се оказа тотално ръждиво по пода и рамата - иначе отгоре няма ръжда.
Та един от вариантите ми е да си купя друго (Исках нова джипка ама много пари да му се невиди, май няма да сколасам). Обаче искам да не тегля друга къса клечка на старо.
Какво и къде и как бихте гледали на едно старо Терано?
Явно за ръжда трябва да се гледа много. От нея оправия няма ако е в напреднал стадии. Надявам се да взема горе долу запазено и директно го карам да го разглобят изчистят от сякакви малки ръжди и да го наклепят със разни защитни неща - разход е ама по добре с тоя разход.
По мотора? Компресия има ли кой да му измери? има ли смисъл? шуове разни? дали пуши? дали има мошност? как са оборотите като е студено,като загрее, друго? предполагам са му сипали добавки в маслото и горивото и нищо няма да разбера, нали?
километрите има ли смисъл да ги гледам или да си знам че са над четвърт милион и да не му мисля много? (на горубляне всичките са 110 до 170 хиляди...нещо нерално ми седи...предвид че джипове на по 5 години върнати от лизинг често за над 200 хиляди, моята тойота от малка си я гледам и на 5 години е на 90 хиляди....
Другото е колко е добра цена за старо терано? Дали да гледам най-ниските, най-високите или средата? Применро има едно за 10 хиляди 2005-а година..хубаво ама на мобиле.де 2005-а година са над 7 хиляди евро...защо тука е на 10 хиляди лева, какво може да е скрил продавача?
Мисля, да го закарам за преглед до някой сервиз преди да го купя. В митвас се знаем горе долу с хората и са точни за окачвания, разни механики, съединители, уплътнения...ама те не разбират някой по тънки неща май... сега ходих и при едни от форумските сервизи за окачване и климатици - Момчетата са печени поне така изглеждат ама и те не ми се виждат спецове по мотори и скоростни кутии. Анро май е най-печен за мотори и подобни неща.
Други идеи?
А странен въпрос ама как е автоматика? Мен ми се чини глупаво кола с бавни автоматик ама..знам ли исках джип да взема пък те са само автомати...здрави ли са автоматиците на нисан терано? Те продават в САЩ и би трябвало да знаят как се прави автоматик ама тераното идва от Испания (горе долу като Ловеч)
ПП Намерих няколко теми за тая цел ама не разбрах много освен какви са разликите между бензин и дизел...3.0 дизел мисля да е мойто терано.
Та един от вариантите ми е да си купя друго (Исках нова джипка ама много пари да му се невиди, май няма да сколасам). Обаче искам да не тегля друга къса клечка на старо.
Какво и къде и как бихте гледали на едно старо Терано?
Явно за ръжда трябва да се гледа много. От нея оправия няма ако е в напреднал стадии. Надявам се да взема горе долу запазено и директно го карам да го разглобят изчистят от сякакви малки ръжди и да го наклепят със разни защитни неща - разход е ама по добре с тоя разход.
По мотора? Компресия има ли кой да му измери? има ли смисъл? шуове разни? дали пуши? дали има мошност? как са оборотите като е студено,като загрее, друго? предполагам са му сипали добавки в маслото и горивото и нищо няма да разбера, нали?
километрите има ли смисъл да ги гледам или да си знам че са над четвърт милион и да не му мисля много? (на горубляне всичките са 110 до 170 хиляди...нещо нерално ми седи...предвид че джипове на по 5 години върнати от лизинг често за над 200 хиляди, моята тойота от малка си я гледам и на 5 години е на 90 хиляди....
Другото е колко е добра цена за старо терано? Дали да гледам най-ниските, най-високите или средата? Применро има едно за 10 хиляди 2005-а година..хубаво ама на мобиле.де 2005-а година са над 7 хиляди евро...защо тука е на 10 хиляди лева, какво може да е скрил продавача?
Мисля, да го закарам за преглед до някой сервиз преди да го купя. В митвас се знаем горе долу с хората и са точни за окачвания, разни механики, съединители, уплътнения...ама те не разбират някой по тънки неща май... сега ходих и при едни от форумските сервизи за окачване и климатици - Момчетата са печени поне така изглеждат ама и те не ми се виждат спецове по мотори и скоростни кутии. Анро май е най-печен за мотори и подобни неща.
Други идеи?
А странен въпрос ама как е автоматика? Мен ми се чини глупаво кола с бавни автоматик ама..знам ли исках джип да взема пък те са само автомати...здрави ли са автоматиците на нисан терано? Те продават в САЩ и би трябвало да знаят как се прави автоматик ама тераното идва от Испания (горе долу като Ловеч)
ПП Намерих няколко теми за тая цел ама не разбрах много освен какви са разликите между бензин и дизел...3.0 дизел мисля да е мойто терано.
Коментар