Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Петъчна тема: Как да купя старо терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Петъчна тема: Как да купя старо терано

    Ами някой знаят че Тераното ми се оказа тотално ръждиво по пода и рамата - иначе отгоре няма ръжда.

    Та един от вариантите ми е да си купя друго (Исках нова джипка ама много пари да му се невиди, май няма да сколасам). Обаче искам да не тегля друга къса клечка на старо.

    Какво и къде и как бихте гледали на едно старо Терано?

    Явно за ръжда трябва да се гледа много. От нея оправия няма ако е в напреднал стадии. Надявам се да взема горе долу запазено и директно го карам да го разглобят изчистят от сякакви малки ръжди и да го наклепят със разни защитни неща - разход е ама по добре с тоя разход.

    По мотора? Компресия има ли кой да му измери? има ли смисъл? шуове разни? дали пуши? дали има мошност? как са оборотите като е студено,като загрее, друго? предполагам са му сипали добавки в маслото и горивото и нищо няма да разбера, нали?

    километрите има ли смисъл да ги гледам или да си знам че са над четвърт милион и да не му мисля много? (на горубляне всичките са 110 до 170 хиляди...нещо нерално ми седи...предвид че джипове на по 5 години върнати от лизинг често за над 200 хиляди, моята тойота от малка си я гледам и на 5 години е на 90 хиляди....

    Другото е колко е добра цена за старо терано? Дали да гледам най-ниските, най-високите или средата? Применро има едно за 10 хиляди 2005-а година..хубаво ама на мобиле.де 2005-а година са над 7 хиляди евро...защо тука е на 10 хиляди лева, какво може да е скрил продавача?

    Мисля, да го закарам за преглед до някой сервиз преди да го купя. В митвас се знаем горе долу с хората и са точни за окачвания, разни механики, съединители, уплътнения...ама те не разбират някой по тънки неща май... сега ходих и при едни от форумските сервизи за окачване и климатици - Момчетата са печени поне така изглеждат ама и те не ми се виждат спецове по мотори и скоростни кутии. Анро май е най-печен за мотори и подобни неща.

    Други идеи?


    А странен въпрос ама как е автоматика? Мен ми се чини глупаво кола с бавни автоматик ама..знам ли исках джип да взема пък те са само автомати...здрави ли са автоматиците на нисан терано? Те продават в САЩ и би трябвало да знаят как се прави автоматик ама тераното идва от Испания (горе долу като Ловеч)

    ПП Намерих няколко теми за тая цел ама не разбрах много освен какви са разликите между бензин и дизел...3.0 дизел мисля да е мойто терано.
    Последно редактирано от hotsnail; 03-05-13, 20:11. Причина: Допълнение

  • #2
    От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

    Хи, колега днес се видях с кума и той се оплака, че двигателя му е заминал. Автоджамбазите слагали добавка за да замаскирана положението и след втората смяна на масло нещата излезли наяве. А добавки за всичко има във всяка бензиностанция как да си си сигурен на колко хиляди е двигателя, като в немското мобиле виждаш годините и километрите и сравнени с тези в бг излиза, че колата не е карана или я карал дядо с бастуна. Гадно ама е така от италия са здрави ламарини а от германия двигатели. Всеки правило има изключения има хора, които се грижат за колите си и имаш шанс да намериш това, кое
    то търсиш

    Коментар


    • #3
      От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

      Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
      3.0 дизел мисля да е мойто терано.
      Като мислиш, търси възможно от най-късни години, най-добре 2004-та и нагоре. И при най-малкото съмнение в двигателя бягай далече. После пълна профилактика и т.н. Ако не искаш ръждиво,търси италианско.

      От скоростите (включително) назад, като изключим предавателните числа на дифовете, всичко им е еднакво с 2.7TDI.

      С Автоматика до колкото ми е известно проблеми няма.

      ИМХО, завода в Ловеч няма нищо общо със завода на NISSAN в Испания. Бая хлебец има да изядат додето ги стигнат.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        при най-малкото съмнение в двигателя бягай далече. После пълна профилактика и т.н. Ако не искаш ръждиво,търси италианско.
        Да добър съвет! Лошото е, че не знам, как да се осъмня. Ще разпитам малко специалисти.

        Има и вариант да търся 2.7 добро купе и да си присадя моя мотор ако стане фира някоя. Той дими малко ама върви добре

        Коментар


        • #5
          От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

          Тераното има и плюсове и минуси. Един от големите му плюсове е безпроблемния от към механика двигател 2,7. Не знам защо искаш Терано, но вече с проблемен двигател!?
          Ако искаш повече динамика се насочвай към друга марка/модел.

          Коментар


          • #6
            От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

            Аndro 160 здравей,

            чудя се как да разбера дали е читав мотора. Ти занимаваш ли се с подобни неща прегледи преди покупка? Могат ли да се разконспирират разни добавки ако са му набутани и по-задълбочено е чистено и замазвано (нов антифриз с измит съд, ауспуха)

            Другото е с ръждата....то моето се разпада и нямам полезен ход в общи линии.

            2.8 Патрул гледам също. Има един дълъг за 14 хиляди 2000-а година и един къс за около 9 бона. Това много ме привлича. Изглежда ми супер солиден и проходим. Товаря повечко хора и си мисля че трябва да е дълъг.

            Каква друга джипка би ми препоръчал? Тойотка (тия са доста скъпички)? Гранд Чероки?

            ПП Ето едно листче с неща за гледане http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=47079
            Последно редактирано от hotsnail; 04-05-13, 09:13. Причина: Допълнение

            Коментар


            • #7
              От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

              Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
              ...Той дими малко...
              Значи освен че ламарините ти са пред разпад, и двигателя не е много далеч от това състояние. Поне дюзите със сигурност не са в цветущо състояние. Тоя двигател когато е в ред НЕ ДИМИ никак!
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
                ...

                Каква друга джипка би ми препоръчал ...
                За Тераното ти казах какво мисля, или същото каквото си имаш, или не.
                Ако решиш да минаваш на друга марка-модел:
                jeep grand cherokee 2.7crd
                land rover discovery 2.5 td5
                TLK 95 1kz
                nissan patrol y61 2.8td
                Тия горе долу вървят еднакво на пазара като пари.
                Ако ти се дават повече пари, може да включиш ТЛК 120 и Паджеро 4.
                Понеже става въпрос за джипове произведени около 2000г., преди всичко е важно състоянието. Като качество и надеждност ТЛК, Патрула и Диското превъзхождат Гранда. Като за извън пътя Патрула е най здрав, а Гранда има повече за да е най добър, ама е кекав.
                Знам какво да гледам на стар автомобил и мога с голяма сигурност да кажа става, или не става. Но, с уговорката, че колкото и щателни огледи да се правят, винаги остава малък процент риск.
                Мисли, гледай и като решиш ще помагам.

                Коментар


                • #9
                  От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  jeep grand cherokee 2.7crd
                  land rover discovery 2.5 td5
                  TLK 95 1kz
                  nissan patrol y61 2.8td
                  ТЛК 120 и
                  Паджеро 4.

                  Понеже става въпрос за джипове произведени около 2000г., преди всичко е важно състоянието. Като качество и надеждност ТЛК, Патрула и Диското превъзхождат Гранда. Като за извън пътя Патрула е най здрав, а Гранда има повече за да е най добър, ама е кекав.
                  Знам какво да гледам на стар автомобил и мога с голяма сигурност да кажа става, или не става. Но, с уговорката, че колкото и щателни огледи да се правят, винаги остава малък процент риск.
                  Мисли, гледай и като решиш ще помагам.
                  Ок по-скоро ще гледам тези отколкото Терано. Днес зяпах най-скъпото терано дето се продава в София и много ме тормози, че нещо не е съвсем наред. Ще ти звънна вторник да питам туй онуй и ще гледам....


                  ПП Христос Воскересе
                  Последно редактирано от hotsnail; 04-05-13, 23:22. Причина: Допълнение

                  Коментар


                  • #10
                    От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                    предполагам са му сипали добавки в маслото и горивото и нищо няма да разбера, нали?
                    Автоджамбазите слагали добавка за да замаскирана положението
                    Добре де, чак толкова ли са "вълшебни" тези добавки? На Гранд-а ми имаше теч на масло (3.1) и с нищо не се спираше. За пушека на дърт дизел също съм сипвал какви ли не добавки за нафта и пак ефект нулев. Мит ли са добавките? И ако не е тайна някой който е по-навътре в нещата може ли да сподели конкретно какви добавки за какво ползват джамбазите? Въобще какви "магарии" с кратковременен ефект правят по колите и как да се разберат преди да е станало прекалено късно?
                    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                      Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
                      (Исках нова джипка ама много пари да му се невиди, май няма да сколасам). Обаче искам да не тегля друга къса клечка на старо.
                      Добре си се насочил към новото, но след като пак ще взимаш старо - гледай първо продавача! Успех и най-вече късмет. То и при новото пак е добре късмет да имаш.
                      Последно редактирано от Жоро; 05-05-13, 00:24.
                      По-добре късно, отколкото по-късно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                        Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                        Добре си се насочил към новото, но след като пак ще взимаш старо - гледай първо продавача! Успех и най-вече късмет. То и при новото пак е добре късмет да имаш.
                        Новото след 3-4 години става като тия, дето ги има по къщите за 1/3 - 1/4 от цената на ново. Не че е лшо да се взима ново - напротив, но при условие че парите не са фактор. Щом има дилема "май няма да сколасам", значи че и да сколасаш, след посочения период от време ще имаш едно човъркащо те човече "що дадох толкова пари".
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                          Да, така е спарки! Особенно като знам как клоните взаимодействат с боята....новото става малко трудно за преглъщане.

                          Това с продавача е вярно. Май ще гледам Български колички от лизинг или човек. Е

                          Сега рових мобиле то за 120-ки и Паджеро след 2006-а (това препоръча Андро). Единствено БГ колите са на различни от 130 до 170 хиляди км....по добре да пише 190 или 230 хиляди и да знам, че е близо до истината. Отколкото да ме сапунисват за кола произведена 2003-а, че е на 130к. Има интересни предложения. Цените падат на 1/2-а до 1/3-а при ТЛК-то и между 1/3 и 1/4 при паджеро. Така де паджеро има от 25 до 35 бона, ТЛК 25-40 (тойотите са по евтини нови).

                          Паджеро май има повече блокажи ама е митсубиши. ТЛК-то си е Тойота ама 120-ката май е от доста модерен вид джип или поне тия в БГ дето са продавани - разчита май на АБС-а и софтуера да я вадят от калта.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                            Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
                            разчита май на АБС-а и софтуера да я вадят от калта.
                            Има достатъчно хора от форума дето могат много точно да те светнат кое-що. Има изпълнения и с Torsen-и и прочие, до колкото ми е известно. Съвсем истинска Toyota си е. Пък на фона на 25-40, още 2-3 за истински блокажи не вярвам да те спрат, макар че съвсем не съм сигурен че точно на 120-ка и трябват.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Петъчна тема: Как да купя старо терано

                              Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
                              ...
                              120-ката май е от доста модерен вид джип или поне тия в БГ дето са продавани - разчита май на АБС-а и софтуера да я вадят от калта.
                              Има различни изпълнения - междуосов диф с 100% принудителна блокировка и заден диф с 100% принудителна блокировка, заден диф с повишено триене, и напълно отворен заден диф.
                              Но виж какво, ти трябва да кажеш какво ще я правиш тая кола за да ти се даде правилен съвет. Блокировките на диференциалите не ги правят тези коли "джип" и обратното - някои особенности на конструкцията им са съществен компромис от към поведение на пътя.
                              Та да не стане така, тук да ти набутваме някакви коли, пък после да се окаже пак "къса клечка" от към предназначение!?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X