От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)
Благодаря за пояснението!
Има съществена разлика между колата на твоя приятел и този случай, тук говорим за дизелов двигател... на твоя приятел е бензинов.
При RD28T подаването на гориво има корекция по налягане на пълнене (т.нар. LDA модул на ГНПто) и когато двигателят работи на ниски обороти, в който "голямото турбо" още "не е тръгнало" хубаво, механичният компресор ще дава налягане (щото ако не дава няма смисъл да присъства изобщо) и понеже няма дроселова клапа това налягане ще активира LDA модула, добавяйки гориво, т.е. двигателят ще се самофорсира от момента в който го запалиш без значение дали има или няма "изравнителна клапа"..., значи трябва умишлено да му се усложни управлението... или механичният компресор да се задвижи през ел-магнител съединител...
Та за да се приложи тази схема като на твоя приятел ще трябва внимателно да се обмисли концепцията, разбира се и човек да знае какво прави, а още повече какво иска.
С една дума дизелите по-трудно се "разбират" с механичните компресори отколкото бензиновите и умишлено на четиритактови дизели се избягват механичи компресори, освен ако става дума за водоплаващи съдове, където двигателите задвижват винт.
Благодаря за пояснението!
Има съществена разлика между колата на твоя приятел и този случай, тук говорим за дизелов двигател... на твоя приятел е бензинов.
При RD28T подаването на гориво има корекция по налягане на пълнене (т.нар. LDA модул на ГНПто) и когато двигателят работи на ниски обороти, в който "голямото турбо" още "не е тръгнало" хубаво, механичният компресор ще дава налягане (щото ако не дава няма смисъл да присъства изобщо) и понеже няма дроселова клапа това налягане ще активира LDA модула, добавяйки гориво, т.е. двигателят ще се самофорсира от момента в който го запалиш без значение дали има или няма "изравнителна клапа"..., значи трябва умишлено да му се усложни управлението... или механичният компресор да се задвижи през ел-магнител съединител...
Та за да се приложи тази схема като на твоя приятел ще трябва внимателно да се обмисли концепцията, разбира се и човек да знае какво прави, а още повече какво иска.
С една дума дизелите по-трудно се "разбират" с механичните компресори отколкото бензиновите и умишлено на четиритактови дизели се избягват механичи компресори, освен ако става дума за водоплаващи съдове, където двигателите задвижват винт.
Коментар