Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

    Благодаря за пояснението!
    Има съществена разлика между колата на твоя приятел и този случай, тук говорим за дизелов двигател... на твоя приятел е бензинов.
    При RD28T подаването на гориво има корекция по налягане на пълнене (т.нар. LDA модул на ГНПто) и когато двигателят работи на ниски обороти, в който "голямото турбо" още "не е тръгнало" хубаво, механичният компресор ще дава налягане (щото ако не дава няма смисъл да присъства изобщо) и понеже няма дроселова клапа това налягане ще активира LDA модула, добавяйки гориво, т.е. двигателят ще се самофорсира от момента в който го запалиш без значение дали има или няма "изравнителна клапа"..., значи трябва умишлено да му се усложни управлението... или механичният компресор да се задвижи през ел-магнител съединител...
    Та за да се приложи тази схема като на твоя приятел ще трябва внимателно да се обмисли концепцията, разбира се и човек да знае какво прави, а още повече какво иска.
    С една дума дизелите по-трудно се "разбират" с механичните компресори отколкото бензиновите и умишлено на четиритактови дизели се избягват механичи компресори, освен ако става дума за водоплаващи съдове, където двигателите задвижват винт.
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • #17
      От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

      Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
      ... Ти какво ще кажеш...
      Ще ти кажа да махнеш тия гуми, лебедки, и прочие железа след двигателя. Нали говориш за мощност на двигателя!? Всеки двигател си има технически данни!
      Ето наи общото от тоя двигател на БМВ:
      143 кс/4600 об.
      280 нм/2200 об.
      Това с меките и хидравлични работи.
      Ето и на Y61, който за разлика от Y60 е с кулер, и механични повдигачи (които според теб са истината). Не знам само пружините как са му (меки, или твърди) :
      129/4000
      252/2000

      Нещо май и с "механични повдигачи" и с кулер не става работата.

      В грешна посока си тръгнал. Пружини, повдигачи и прочие, е последното което трябва да се мисли при дизела. По горе и човека ти е казал при какви обороти се мисли по тоя въпрос.
      Основното е повече гориво, за по кратко време и да изгори пълноценно.
      За да влезе повече гориво, дюзата (разпръсквача) трябва да може да го пропусне. Като намериш по големи разпръсквачи, ше падне налягането в системата. За да възтановиш налягането и вдигнеш количеството гориво, трябва по голям помпен елемент. Като вкараш повече гориво в камерата, ще трябва и повече кислород (по мощна турбина и кулер). И т.н. и т.н. Дълга и широка. Но, това е правилния път.
      Ако ти се занимава ми се обади, ще ти дам да четеш.
      Забравих да отбележа:
      С "по твърдите" пружини, освен всичко друго, ще се натовари и агренажния ремък, и двигателя ще стане на салата!
      Последно редактирано от Аndro 160; 30-03-13, 07:57.

      Коментар


      • #18
        От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

        Основната режимна разлика между нисанския и БМВ двигателя е налягането на пълнене - при БМВ е с около 0,25-0,30 бара по-високо. Освен това при БМВ интеркулерът е 2 пъти по-малък отколкото при Range Rover P38 със същия БМВ двигател, където за капак мощността е намалена от 143 до 136 к.с.
        Тези факти ако не за друго може чисто информативно да ги обмислите паралелно с търсенето на по-твърди пружини.
        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

        Коментар


        • #19
          От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

          Механични повдигачи се ползват от форд 1.8 дизел поставян на който модел се сетиш.Проблемае че при форд са 8,демек ти трябват 2 форда.После идва момента с регулирането.Имам и снимки от процеса и описание в тема за мойта 260 ка с РД28Т.Лично според мен с механика,повишено налягане и корекция на помпата мотора потръгва доста добре и това с 315/75/16 МТР.Има и реализирани проекти на този мотор с около 200 к.с ,но с множество преработки.
          Борис 0888 999 едно едно9
          PATROL Y260 RB30S

          Коментар


          • #20
            От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

            Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение
            Механични повдигачи се ползват от форд 1.8 дизел поставян на който модел се сетиш.Проблемае че при форд са 8,демек ти трябват 2 форда.После идва момента с регулирането.Имам и снимки от процеса и описание в тема за мойта 260 ка с РД28Т.Лично според мен с механика,повишено налягане и корекция на помпата мотора потръгва доста добре и това с 315/75/16 МТР.Има и реализирани проекти на този мотор с около 200 к.с ,но с множество преработки.
            И не само...На бившия Патрол Y60 тази интервенция я направих с повдигачи от Рено 1.7моно/мисля че без значение на какво е Рено е монтиран този мотор/
            Най-големия зор при мен поне беше набавянето на подходящите пулове....
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X