Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

    Здравейте колеги, с моя кум умуваме начин за повишаване на мощността на въпросния двигател и освен натягане на турбото и пускане на повече гориво, както и поставяне на кулер, искаме да му сложим и "по-твърди" пружини на клапаните, както и замяната на хидравличните повдигачи с механични такива. Някъде съм чувал, че пружини стават от TDS двигател на БМВ, само че сравняваме двете пружини и тези от БМВ-то излизат по меки (при натоварване с еднаква тежест тази от бмв се смачква повече)
    Та въпросът е - някой чувал ли е и знае ли от каква машина (марка, модел, двигател) стават въпросните пружини?
    Благодаря.
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

  • #2
    От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

    Предполагам искате по-твърди пружини, за да въртите до по-високи обороти двигателя?!?
    Всмисъл подозирам, че идеята ви е че в момента с "меките" оригинални пружини повдигачите не могат да следват гърбицата на високи обороти и това пречи за постигането на по-висока мощност - бъркам ли в предположението си?
    Питам това, защото идеята ми е следната - заводският турбокомпресор, и по-специално турбинната част, е сравнително рестриктивна по отношение на това какво количество отработили газове пропуска при приемливо противоналягане (back-pressure), т.е. и да осигурите стабилна кинематика на газоразпределението при високи обороти (хипотетично с по-твърди пружини на клапаните), турбиннната част на турбокомпресора ще създава такова противоналягане, че реално дори да вдигнете налягането на пълнене 2 пъти (примерно 1,5 бара вместо 0,75 бара), мощността ще се повиши незадоволително. В този смисъл смяната на турбокомпресора с друг (условно наречено по-голям), който заради размерите си позволява позволява по-ниско противоналягане при високи обороти, ще даде много по-голям ефект отколкото по-твърдите пружини, който по мое лично мнение няма да окажат никакво измеримо с технически средства влияние. "По-големият" турбокомпресор разбира се ще убие двигателя в ниски обороти, но това си го знаете още отсега ...
    Все пак, ако имате идея каква крайна мощност бихте желали да получите, може би не би било лошо да се спомене.
    Успех!
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • #3
      От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

      По мои спомени въпросните пружини бяха от някакъв Фолксваген..... И пак по спомени бяха сменени и повдигачите на клапани.....
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

        Този предкамерен дизел в високите обороти с по-голямо турбо ще умре много бързо,според мен.

        поздрави

        Коментар


        • #5
          От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

          Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
          Предполагам искате по-твърди пружини, за да въртите до по-високи обороти двигателя?!?
          Всмисъл подозирам, че идеята ви е че в момента с "меките" оригинални пружини повдигачите не могат да следват гърбицата на високи обороти и това пречи за постигането на по-висока мощност - бъркам ли в предположението си?
          Питам това, защото идеята ми е следната - заводският турбокомпресор, и по-специално турбинната част, е сравнително рестриктивна по отношение на това какво количество отработили газове пропуска при приемливо противоналягане (back-pressure), т.е. и да осигурите стабилна кинематика на газоразпределението при високи обороти (хипотетично с по-твърди пружини на клапаните), турбиннната част на турбокомпресора ще създава такова противоналягане, че реално дори да вдигнете налягането на пълнене 2 пъти (примерно 1,5 бара вместо 0,75 бара), мощността ще се повиши незадоволително. В този смисъл смяната на турбокомпресора с друг (условно наречено по-голям), който заради размерите си позволява позволява по-ниско противоналягане при високи обороти, ще даде много по-голям ефект отколкото по-твърдите пружини, който по мое лично мнение няма да окажат никакво измеримо с технически средства влияние. "По-големият" турбокомпресор разбира се ще убие двигателя в ниски обороти, но това си го знаете още отсега ...
          Все пак, ако имате идея каква крайна мощност бихте желали да получите, може би не би било лошо да се спомене.
          Успех!
          Напълно съм съгласен.Правил съм доста експерименти с този двигател.Основния проблем при този двигател остава охлаждането му, след като го надуеш, но имам идея която ще разреши този проблем- поне така си мисля!
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #6
            От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

            по принцип загубата на мощност в ниските обороти от голяма турбина най-добре се лекува с механичен компресор,но тогава филма си има продължения и финансите си нарастват,а за тоя двигател не съм запознат и незнам дали си заслужава
            според мен по етино ще ви излезе да пъхнете друг двигател който си е с по голяма мощност и естествено носи на допълнително натоварване без много инвестиции

            Коментар


            • #7
              От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

              Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
              Напълно съм съгласен.Правил съм доста експерименти с този двигател.Основния проблем при този двигател остава охлаждането му, след като го надуеш, но имам идея която ще разреши този проблем- поне така си мисля!
              Охлаждането не чак такъв проблем - с подходящия радиатор даже и "надут" мотор който по принцип грее заради по високата температура при изгарянето , охлаждането е в нормалния диапазон . Проблема е че не можеш да "изстискаш" повече от 20 к.с. от мотора без интервенции и без да го прецакаш .
              P.S. Има начин да повишиш мощността до 150 к.с. на заводския RD28T без да сменяш нищо по двигателя , но това е предмет на обсъждане за друга тема .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #8
                От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                Здравейте колеги, с моя кум умуваме начин за повишаване на мощността на въпросния двигател и освен .... искаме да му сложим и "по-твърди" пружини на клапаните, както и замяната на хидравличните повдигачи с механични такива...
                Значи, смяташ, че с по "твърди" пружини и с "механични повдигачи" ще вдигнеш мощноста? Обаче, на БМВ-ето пружините били "по меки" и не ставали. Не стават и "повдигачите" щото са хидравлични.
                Не си ли зададе въпроса - "как тогава това БМВ, с тия меки и хидравлични работи върви повече?" Много повече!. Отгоре на това е и 2,5.

                Коментар


                • #9
                  От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                  Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                  по принцип загубата на мощност в ниските обороти от голяма турбина най-добре се лекува с механичен компресор...
                  Това е интересна идея, която тук там я има реализирана, но как е по-добре да ги подредим - първо турбото, после механичния, или обратното? И колко интеркулера да има?
                  V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Значи, смяташ, че с по "твърди" пружини и с "механични повдигачи" ще вдигнеш мощноста? Обаче, на БМВ-ето пружините били "по меки" и не ставали. Не стават и "повдигачите" щото са хидравлични.
                    Не си ли зададе въпроса - "как тогава това БМВ, с тия меки и хидравлични работи върви повече?" Много повече!. Отгоре на това е и 2,5.
                    Все си мисля, че ако на това БМВ му забодем едни SILVERSTONE MT117 XTREME 35" и то ще спре да върви.... Ти какво ще кажеш?
                    Механичните повдигачи в някои отношения имат предимство пред хидравличните. Пиша "по-твърди и по- меки пружини" защото и да споделя стойностите които сме замерили едва ли ще има голямо значение за темата.
                    Вече има един такъв двигател правен по този начин, лошото е, че не помнят пружини от какво са сложили. Установен е и ефекта от цялата тази дивотия (кулер, помпа, пружини и повдигачи) Е може и да не е +50кс , но е задоволителен за парите които струва.
                    Може и да убиеме доста по- бързо мотора по този начин, но по тази логика не трябва и по големи гуми да се слагат (щото товарят скорости, дифове и тн) И завирането по калта и лашкането и буксуването съкращават живота на съединителя - и то какво излезе направо да го продаваме и да си взимаме по една корсичка да си джиткаме в града и толкоз....
                    Та молбата ми е, ако някой има информация от какво може да ползваме пружини и въобще ако е запознат със другия джип който е правен така преди повече от година две - ще се радвам да сподели мнения и съвети.
                    Благодаря
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                      Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                      Това е интересна идея, която тук там я има реализирана, но как е по-добре да ги подредим - първо турбото, после механичния, или обратното? И колко интеркулера да има?
                      М току се пръкне някоя гениална тема у форума и ти да я оакаш с тия копресори и кулери
                      Ма питай Ланча бе
                      А шом и фалве успяха да пуснат таков мотор надали е атомна физика
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                        Извинявай, няма да питам повече въпроси извън поставената рамка . За съжаление не мога да помогна с информация по основния въпрос в темата...
                        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                          Няма лошо да се пита но все пак се търси отговор на дадения въпрос
                          ето и какво открих : "Да не забравя: Два дена покарах жипката с новите мех. повдигачи .Преди колата се ,,режеше'' много здраво , но над 3500-3600 о/м явно повдигачите се препълваха и колата започваше полека да ,,забива'' и не искаше (много трудно) минаваше над 4000 о/м. С мех. повдигачи колата се развърта здраво и няма предишните проблеми със забавянето над 3600 о/м. Отива си на 5000 о/м и ако не си махна крака от газта ще отиде и още.Ясно ми е какви рискове има в това , но резултата си заслужава." това е отhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=17598 тази тема. Явно все пак има един два нисана правени по този начин, сега чакам и собствениците им да се намесят (ще съм им много благодарен).
                          Иначе си прав, че замяната на турбото ще даде по- голям резултат, но там отиваме на едни други пари (да не говорим пък за смяна на мотора с по - "правилен"), но нещо последно време хилядарките за тунинговане на джипката ни убягват, та за това се опитваме да таковаме дявола във въздуха.

                          Поздрави.
                          Последно редактирано от mmtrance; 29-03-13, 21:36. Причина: промяна линк
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                            Хайде и аз да се включа не подготвен,не съм се занимавал със патрол,но по принцип,хидравличните повдигачи и стандартните пружини сработват до към 6500-7000об/мин,от там нагоре стават неадекватни,а не вярвам да търсите точно това...,явно ви трябва друго газоразпределение и голям охлюв.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пружини за клапани на нисан патрол 2.8 (RD28T)

                              Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                              Това е интересна идея, която тук там я има реализирана, но как е по-добре да ги подредим - първо турбото, после механичния, или обратното? И колко интеркулера да има?
                              от преките ми наблюдения от експериментите на приятел най-добре се сработиха когато се вързаха успоредно.като на компресора се слага изравнителен клапан за налягането м/у него и кулера,а турбината си се вързва както си му е реда.тънкоста обаче е компресора в най-лошия случай да е с изравнено налягане като на турбото,а в най-добрия компресора да се центрова една идея повече от турбото,за да може да сработва изравнителния клапан

                              накратко това е положението,но в детайли си има още доста
                              от това което са писали колегите това не е за твоя двигател,просто не е оправдано
                              сори за спама,но поиска отговор

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X