Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

    Това за обогатяването с метан е абсолютно вярно....казвам го от личен опит!
    При напълно изправен автомобил/включително за проба и с чисто нов деитомер/,в момента в който изключа от копчето метана и...усещането е,че все едно нещо му има на джипа.Сякаш куц кон става...
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #32
      От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

      Първоначално публикуван от gavril Преглед на мнение
      ... Ще мога да си навържа системка да изключва горивото при спускане на скорост , но това като се постопли.
      Taка ще счупиш помпата! Като не си дал газ, не отива гориво. Нищо не изключвай.

      Коментар


      • #33
        От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

        Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
        Taка ще счупиш помпата! Като не си дал газ, не отива гориво. Нищо не изключвай.
        Много на място се намеси колегата lodkar, едно бързо проучване показа, че и механичните помпи си спират горивото чрез регулатора в режим на спиране, а затварянето на клапана би претоварило подкачващия елемент. Близко до акъла, но нали някой трябва да се замисли.
        Инак джипката си върви добре при нормално возене, пробвах и малко катерене. В последствие ще сваля помпата да се коригира съобразно интеркулера, щото в максимално натоварване никаква я няма.
        Цялото преоборудване може да се извърши дори от неспециалист с технически опит. Работи се само отгоре, канал не съм ползвал. Ако има интерес ще опиша последователността.

        Коментар


        • #34
          От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

          Първоначално публикуван от gavril Преглед на мнение
          ...подкачващия елемент...
          A?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            A?
            Подкачващата помпичка, поместена в ГНП-то. Лопатки, подобна е на хидравлична помпа за power steering. Ще се натовари много при високи обороти и затворен входящ клапан. Течностите не се свиват и разреждат както газовете. Имам в сервиза извадена такава турбинка, мога да ти я снимам.

            Коментар


            • #36
              От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

              Всъщност проблема няма да е в подкачващата помпа. Електрическия клапан не е на нея, а на канал свързващ вътрешността на помпата с помпения елемент за високо налягане. А вътрешността на помпата е свързана с резервоара, чрез калиброван отвор. Има и клапан, който регулира налягането от подкачващата помпа. Няма как да се претовари тази помпа, при спиране на горивото от ел. клапана. За нея е без значение дали горивото е спряно от регулатора или от "стоп"-клапана.

              http://contrails.free.fr/images/Diesel/dsc05408.jpg
              http://contrails.free.fr/images/Diesel/dsc05370.jpg
              http://contrails.free.fr/images/Diesel/dsc05411.jpg

              http://contrails.free.fr/engine_bosch_ve_en.php

              Т.е., по-вероятно е, евентуално да се повреди помпения елемент за високо налягане заради липсата на мазане от горивото.
              Всичко това за Бош VE, но доколкото знам, Zexel са доста сходни.
              Последно редактирано от cecoa1; 28-12-12, 14:20.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #37
                От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

                Първоначално публикуван от gavril Преглед на мнение
                Подкачващата помпичка, поместена в ГНП-то. Лопатки, подобна е на хидравлична помпа за power steering. Ще се натовари много при високи обороти и затворен входящ клапан. Течностите не се свиват и разреждат както газовете. Имам в сервиза извадена такава турбинка, мога да ти я снимам.
                Ми, тсъ. Работата на тая помпа не зависи от електрическия клапан и категорично не се товари от затварянето му.

                ПП: Относно плунжера - не виждам как може да изсъхне. Или ще остане в долно (напомпано) положение, или ще си поеме нафта от ниското налягане по обратния път. Но си прав че не това е начина за спиране на нафтата, защото цялата система плунжер - тяло - контролна муфа ще сапочне да работи в изчекнат режим, което при всички случаи надали ще и се отрази добре.
                Последно редактирано от sparkybg; 28-12-12, 16:28.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

                  За плунжера... Освен, че се движи постъпателно-възвратно, той се и върти за да разпределя горивото към отделните цилиндри. Нафтата освен да маже, го и охлажда... Всичко по малко, за повечко време ии...
                  Дори да поеме малко гориво от ниското налягане през отвора освобождаван от муфата ... едва ли има шанс за помпата....http://contrails.free.fr/images/Diesel/dsc05381.jpg
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

                    Отдавна помпата е коригирана съобразно наличието на интеркулера. Мощността според мен варира между 105 и 110 коня, в зависимост от реглажа на цикловата порция. Пушеците също. При по-малка мощност стигна разход 7 на сто на дълъг път, но е мъчително с изпреварването. Сега си харчи горе долу както оригинала или малко по-малко, но е по-куцо от tdi с около 15 коня. За нормално ползване е екстра.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

                      Първоначално публикуван от gavril Преглед на мнение
                      Карам терано 2.7tdi 1998г. Преди два дни запали нормално и след 3 секунди угасна. Запали отново и пак угасна след 3 секунди.Последващите опити за палене се свеждаха само до въртене на стартер и интензивно мигане на чек лампата. Прочетох на мигащ код грешки 141 и 143. Нямам ги в аутодатата, а в гугъл стана ясно, че се касае за nats системата (имобилайзера). Информацията е оскъдна и се разбра, че nats1 лесно се прескача, но моята е nats2 и при нея няма лесен изход май. Прибегнах до колегите ключари , които не успяха да решат проблема, но установиха комуникация и стана ясно, че не си разпознава ключа. Самият ключ е проверен също и работи. По тяхна препоръка трябва да сменя модула на имобилайзера с друг. (въпросния модул е в ляво зад жабката и уж трябваше да пише "nats" на него или "immobilizer", пък се оказа че не пише такива работи.Пише audio-link, cont unit) Според друг колега диагностик, който се закачи и установи липса на грешки, колата е "заключена" , както и ключарите установиха, та било редно да сменя блока (компютъра,zexel), модула на имобилайзера и ключа. (да оставим за сега обучението на моя ключ) Междувременно прозвъних няколко обяви и попаднах на изненадващо отзивчив колега, който се оказа работил в "Нисан" и си поговорихме доста. Той сподели, че въпросния модел (с кръглите фарове) не си забравят ключа както по-новите. Накара ме да проверя дали мига червения диод до въздуховода за стъклото, като това ще е белег дали си разпознава ключа. Не мигаше. Колегата смята, че проблема ми е в управлението на помпата (поместено в горния и капак). Това била по-характерна повреда за модела. Сега се чудя помпа ли да сменям (кабелите към нея и цетката са проверени), блок и имобилайзер ли или да си взема една механична помпа от 2.7 td и да реша въпроса с електрониката генерално. Степента на сгъстяване е същата. Има ли някой, който го е правил вече. Автомонтьор съм, не ми давайте съвети от типа, че ми е слаб акумулатора, моля. Ще съм благодарен на смислени мнения.
                      Колега аз съм правил тази операция на Кия Спортидж управлението на помпата беше същото като твоя случай беше TDI даже беше със същия комп на Zexel.Значи аз направих така взех механична помпа от Мазда 626 която съответсваше на TDI-то на Кията та така сложих мех. помпа подадох и + към клапана и елеминирах скапания комп..Така си оправих всички праоблеми със скапаното TDI само че си направих копче за подгрева което задържах 10 секунди ръчно преди да запаля пробвах да го направя и с реле за време но не се получи добър вариант и накрая си останах с копчето другото което направих е това че изключих лампата на чека да не ме дразни и така от скапано TDI стана надежно TD.Но това при мене беше при положение че моята турбина ми се управляваше чрез вакум ако твоето е електронно незнам... .Мисля че и при Тераното ще е същата история ако помпата е същата от TD-то и си с механично управление на турбо историята въобще не се замисляй правия механика така всичко ще си отговаря като хората газта като ГАЗ отговора на мотора ПЕРФЕКТЕН и ще забравиш за по нататъчни проблеми с имобилайзери разпознаване на ключ и Т>Н>.ПОЗДРАВИ!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Преработване на nissan terrano 2 от tdi към td ???

                        Първоначално публикуван от gavril Преглед на мнение
                        Отдавна помпата е коригирана съобразно наличието на интеркулера. Мощността според мен варира между 105 и 110 коня, в зависимост от реглажа на цикловата порция. Пушеците също. При по-малка мощност стигна разход 7 на сто на дълъг път, но е мъчително с изпреварването. Сега си харчи горе долу както оригинала или малко по-малко, но е по-куцо от tdi с около 15 коня. За нормално ползване е екстра.
                        С намаляване на цикловата порция значи намалява и разхода така ли колега.Аз съм развил болта с половин оборот но като чели не усетих разлика в разхода може би гледам по стрелка и не го усещам, и вървежа намаля.Евала за ентусиазма колега.
                        Terrano 2 2,7td 1994
                        Keeway atv 100

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X