Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
    явно много съм изостанал от съвременните технологии......... да угасне разбирам ключа на 1, колата е загасена............... пускаме по баира, разход НУЛА, вие ми твърдите, че ако не е угаснала, двигателя работи, климата също, фаровете светят, музиката дъни.............. разхода пак е толкоз
    Двигателя е угаснал, но си се върти, от което следва че всичките му системи са си в работно състояние, с изключение на подаването на гориво към цилиндрите. И не са модерни технологии - отдавна се прилага тоя номер при бензинките, а при дизелите - вариации бол. Може да се направи и на механична дизелова помпа - една кутийка гледа педала на газта и мери оборотите през алтернатора, и като прецени - прекъсва клапана за нафтата, който е наличен и в най-архаичните дизели. И със сигурност на много коли го има.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

      е, щом ти го казваш, значи е така!
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #33
        От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Някога самарата ми пък, при дълго каране на моторна спирачка, при първо натискане на газта отзад изпушваше, заради натрупаното масло по цилиндрите докато нищо в тях не гори. При нея границата ако помня добре беше 1500 оборота. .
        Тук не съм съгласен, защото силно се съмнявам братушките да са разработили такава система тогава.
        Моето старо АУДИ 80 правеше абсолютно същото, а пък беше обикновен карбуратор, произведено през далечната 1989г.
        Според мен това е комплексна система, която се контролира от група датчици, следящи за скорост, положение на скоростен лост, натиснат съединител или спирачка и т.н.
        Рейнджъра който карам (модел 2011) определено е снабден с такава система за спиране подаването на гориво, когато то не е нужно. Даже веднъж успях да го загася при пускане по инерция и изключване от скорост без натискане на съединителя. Това така обърка електрониката, че ми трябваха после около 5 опита да стартирам двигателя, преди той да заработи нормално.
        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
        Opel Campo 3,1 TD '99
        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

        Коментар


        • #34
          От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

          Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
          Тук не съм съгласен, защото силно се съмнявам братушките да са разработили такава система тогава.
          Съгласен или не - имат го доста лади още от преди самарата. То е елементарно като електроника. Кутийката, дето го върши струваше 5-6 лева. И е реализирана с.... руски логически компоненти, ползвани като аналогови.
          Усложняваш прости неща. При ладите има един контакт, по който гледа дали си натиснал педала на газта, и отделно мноооого грубо въпросната кутийка си мери оборотите от същото място, от което взима сигнал оборотомера. После имаш простичка логига - отпуснат педал + обороти над 1500 = спиране на клапана за празен ход. И това ако помня добре го имат 5-ците, 7-ците, че и дъртите 1500 и 1600 от едни години нагоре. Просто се спира тока към един електрически клапан върху карбуратора. Системата е архаична и проста.

          Тераното категорично не знае кога му е натиснат съединителя (няма датчик за това), нито на коя скорост си в момента (пак няма датчик). И го прави и на място, при форсиране на двигателя. Гледал съм в реално време.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
            е, щом ти го казваш, значи е така!
            не знам защо ти е толкова трудно да го повярваш. Тоя номер се прилага от много отдавна, на карбураторните му казваха економайзер (къдо колко работи е друг въпрос), при бензиновите електронни инжекции го има на всички без изключение, за дизелите по-отскоро, но принципа е същия. не знам за механичните бензинови инжекциони, признавам си, никога не съм си играл с такава дивотия.
            принципа Спарки го обясни, конкретните обороти зависят от модела, но обикновено са между 1500 и 2000. На Витарата и на една от предишните си Хонди бях вързал клапана за ниско налягане на газовата към инжекторите, точно за да не ми припуква в ауспуха като пусна на скорост по надолнище. Работи. Като се вдигнат оборотите на мотора над примерно 1800 и педала на газта е пуснат - импулсите към дюзите (или дюзата, ако е моно) спират. И докато не натиснеш педала или не спаднат оборотите под някаква граница - не тръгват. Всичко останало по колата си работи, просто не харчи гориво, за сметка на кинетичната енергия. Нищо сложно, нищо ново. Пък и подлежи много лесно на измерване.

            Между другото, това със спускането на Витиня (примерно) само на спирачки е в кръга на шегата, нали?
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

              Повярвах де, повярвах. Едно време /90г./, като млад шофьор се пуснах по Витиня на свободна с Москвича и не ми хареса /никога не съм спускал някъде на изгасен двигател/ и от тогава не съм се и замислял дали и колко гори /е, мислех си, че колкото на празен ход/. От 5 години пък с автомати, не си и помислям да спускам на N.

              обаче, какъв е другия извод: в този режим, фаровете не харчат бензин със сигурност!!!
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #37
                От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

                Бях собственик на Ауди Б4 2.0 моно инжекция и категорично имаше такава система за спиране на горивото над 1800 оборота,сега гледам Фиеста 2012 година така надолу когато го пускам над 1800 оботора показва 0.0 разход.Някой да знае дали Тераното 2,7ТД спира горивото при спускане.
                Terrano 2 2,7td 1994
                Keeway atv 100

                Коментар


                • #38
                  От: Terrano 2 2.7TDI пали когато си иска

                  Вчера посредством OBD букса и аз видях цикловата порция в реално време.Наистина..дори и на празен ход ,като се изфорсира до 3000об. и се отпусне рязко гаста,гориво не се подава докато не паднат оборотите по 2000...
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X