От: проблем със терано 2 - 2.7тд.къса база неможе да вдигне повече от 130км.
По стечение на обстоятелствата карам 2 бр. Тиранин с интеркулер и един без. Единият /1997/ явно е за дюзи, но хората от които зависят парите не искат да му купят, спокойно си вдига 145 по магистралата, разход над 11 среден, щото се карат и охроут. Другият /1999/ е нормален, той може и повеке да дигне, но е доста нестабилен разход около 10, колата в хафстрия е давена, много проблеми с електрониката, но от 2 месеца се е кротнал. Последният 1993 г., когато дигнеш 100 имаш чувство, че си в турбо-витлов самолет, дига до 120, много е тромав, разход над 12, но за една година зверска експлоатация съм му сменил само помпа на съединителя. Гумите са 235/70R15 на BF Goodrich.
По стечение на обстоятелствата карам 2 бр. Тиранин с интеркулер и един без. Единият /1997/ явно е за дюзи, но хората от които зависят парите не искат да му купят, спокойно си вдига 145 по магистралата, разход над 11 среден, щото се карат и охроут. Другият /1999/ е нормален, той може и повеке да дигне, но е доста нестабилен разход около 10, колата в хафстрия е давена, много проблеми с електрониката, но от 2 месеца се е кротнал. Последният 1993 г., когато дигнеш 100 имаш чувство, че си в турбо-витлов самолет, дига до 120, много е тромав, разход над 12, но за една година зверска експлоатация съм му сменил само помпа на съединителя. Гумите са 235/70R15 на BF Goodrich.
Преди да сменя моя се държеше точно така - уж си работи нормално, но няма толкова ряз, колкото има обикновено. Уж вдига 130, ама по нанадолнището.
Като го изчистих, заприлича на себеси.
но си забравил да напишеш каде се намира и какво представлява. нищо не намерих във нета - А за колегите които мислят че нямам със какво да вдигам двеста се лъжат.но да имаш нещо със километраш 180 и да не пробваш как се държи със пълна газ от чиста проба любопиство тава него разбирам също не разбирам как джипа щом вдига 80 повече неми трябва със тази мощнос като се наперя по баирите кво праим
Коментар