Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм вече с Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Честита Нова година на всички,бъдете здрави.
    От вчера оборотите на двигателя започнаха да се повишават сами при работа на празен ход,държи 1300-1500.Когато пусна климатик или включа на скорост намалят до 1000.Дали има общо с описания по горе проблем и къде да търся ключа за бараката.Чек не свети,върви си нормално,случи се при загрял двигател.Днес ще пробвам как е на студено
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

    Коментар


    • Виж на живи данни какво се случва с температура на двигател и температура на гориво, тоест първи заподозрян = датчик за температура. Обсъжданото в предишни постове не може да е - тогава падат оботори, а не се вдигат.
      Ако е автоматик може и той да е замесен в случката, макар и малко вероятно.

      Може и педала за газта да се гевези нещо - пак на живи данни може да се види.

      Общо взето това са по-беозбидните диагннози.

      Може да смуче масло през турбото или картерната вентилация, може да е и помпа, но тия варианти чак след изключване на гореизброените.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Пробвах,когато е студен няма проблем работи нормално.Започне ли да загрява ги вдига.Ще търся диагностика че нещо трудно намирам хора с такава за нисан.Автоматик е да,но не вярвам да е от него
        Сега работи на място на високите обороти и както ги държеше изведнъж ги свали до нормалните,все едно отпуснах газта
        "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
        0878739299

        Коментар


        • Все пак не изключвай варианта калпаво гориво. Най-лесно е - отиваш на някое OMV, сипваш литър двутактово масло, 5 литра бензин, и допълваш до горе със скъпата нафта, след което караш 5-6 километра да го омеша хубаво.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Горивото зареждам само от ромпетрол.слагам бардал 2гр на 1л и около 300 грама двутактово масло .филтърът ми е на около 500 км Ман.
            карам вече 15км и не го прави
            "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
            0878739299

            Коментар


            • Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнение
              Горивото зареждам само от ромпетрол.слагам бардал 2гр на 1л и около 300 грама двутактово масло .филтърът ми е на около 500 км Ман.
              карам вече 15км и не го прави
              Нито Bardahl-а, нито двутактовото помага за това, което евентуално може да е причината, макар и малко вероятна. За това помага бензина - калпава или лятна нафта, запушваща заради парафин/вода някой тесен канал в помпата или в обратната нафта.

              Оборотите ги ръководи компютъра. Има таблица за това - обороти на празен ход спрямо температура на двигателя. Ако вижда ниска температура, вдига обороти. Температурата на горивото действа по подобен начин, но не съвсем пряко.

              Значи или вижда ниска температура а тя не е, или до цилиндрите стига повече гориво/масло, без участието на компютъра, по разни причини.

              На живи данни ще се види и температура, и циклова порция, и обороти на двигателя, както ги вижда компютъра, тоест ще се види дали нарочно ги вдига, или се вдигат по някаква друга причина, в която компютъра не участва доброволно.

              А ако компютъра не участва, повече гориво може да стига или заради блокирал/изпускащ клапан за количество, или заради повишено вътрешно налягане в помпата (задръстен съответния клапан), или заради липса на комуникация компютър-помпа (но тогава свети лампа, а и гасне), или заради достигане на масло от някъде до цилиндрите, което може да е или през турбото, или през картерната вентилация, или покрай/през бутало.

              Какво се ползва за гледане на живи данни съм писал в темата за диагностика. Аз затова сум си го и купил - четене на 14 пинов протокол (трилитровото е с такъв, независимо че буксата е 16 пинова), и то с правилния софтуер, е проблематично в повечето случаи, ако човека, правещ диагностиката, не е дал едни доста пари за нея.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                Така и така подхванахте акумулаторите, да питам нещо:

                Моето, като подам контакт и зумера казва "Пиу". След, което подгрява, въртя и паля. Да, обаче сега като застудя времето, казва "Пиу" и по време на въртене на стартера. Миналата зима правеше същото, но не съм имал проблеми нито с въртенето , нито с паленето, както и цяло лято до сега. И сега нямам. Въпросът ми е - това Пиу-кане по време на въртенето на стартера дали не е някаква индикация за ниско напрежение на акумулатора, или нещо друго?

                Акумулаторът ми е марка Tudor, с него дойде от Италия. Поне 4 коли съм виждал да идват с такива акумулатори от Италия и карят поне 3-4-5 години след това.
                Сега се зачетох в ръководството за Терано, додено от Спарки. На страница SC-30 пише, че за 2.7 акумулаторът трябва да е 65 Ah с 580А стартов ток. А за 3.0 - 74 Ah и 760А стартов ток.

                Аз в момента съм с 100 Ah aкумулатор, така го взех от джамбазина. Дали не идва големичък и да не може да се зареди както трябва.
                Последно редактирано от bullet_pk; 07-01-20, 20:25.
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • Аутодата казва 80 за 2.7ТД и 64 за 3.0, в което няма никаква логика, но аутодатата често греши при японските автомобили.Ако караш на дълъг път ще се зареди без проблем, ако караш на кратки разстояние можеш да си го дозареждаш от време на време и няма да повлияе нито на живота на алтернатора, нито на акумулатора.

                  Коментар


                  • 3.0 е със 70 или 75, японски размер. По-голям не се побира заради единия воден маркуч към радиатора. С редукторен стартер е, и алтернатора е по-голям. И подгревните свещи работят по-кратко. В 2.7 се побира 95Аh, пак японсли размер, алтернатора е по-малък и свещите греят до 60 градуса на мотора.

                    Писано е 1000 пъти вече - слага се най-големия възможен акумулатор, който се побира или си готов да платиш. Ако седи недозареден или алтернатора е за ремонт или се кара постоянно студен и с повече консуматори, и това няма връзка с големината на акумулатора. Големия акумулатор е само за добро - осигурява ти по-голям запас.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Има и един друг момент, 100Ач акумулатор позволява да го изтощиш доста повече, при неподходящ режим на работа, преди да откаже да върти стартера или поне оборотите да намалеят осезаемо.Тоест му скъсяваме живота значително по-бързо.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        Има и един друг момент, 100Ач акумулатор позволява да го изтощиш доста повече, при неподходящ режим на работа, преди да откаже да върти стартера или поне оборотите да намалеят осезаемо.Тоест му скъсяваме живота значително по-бързо.
                        При еднакви други условия (тоест същия режим), по-малък акумулатор ще живее още по-кратко. 100Ah, разреден с 35% означава 70Ah акумулатор, разреден с 50%. Именно дълбочината на разряда им разкатава фамилийката. Освен друго при подходящ режим по-големия пак ще живее по-дълго. Когато 70Ah акумулатор би бил вече с изтекъл ресурс, в 100Ah ще има запас за минимум още една година, по-често поне 2.

                        Пак - от по-голям акумулатор единствените негативи са теглото и цената. Всичко останало е позитив. Това независимо колко малък е алтернатора - той си зарежда с колкото може, и 20-ина минути каране на обороти поне при терано са достатъчни за да му възстановят разряда от палене и свещи. На 2.7TDI при 90% градско на къси разстояния + фарове, алтернатора е на ръба да смогва зимата.

                        За 12 години каране на 2.7TDI с 95Ah акумулатор, никога не съм зареждал акумулатор. Bosch/Varta живеят около 4 години, и то при мен при утежняващи експлоатацията условия - 5 от 7 дни в седмицата каране на 2 пъти по 15 минути студен. Единия свърши като стоя половин година при тенекеджия, другия след 3-4 дълбоки разряда от некаране с месеци.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • Kirilpm
                          Kirilpm коментира
                          Редактиране на коментар
                          Идеята ми беше че 100Ач-овия може по-дълго време да го караш разреден на 50% примерно, докато даде някакви признаци, че не ще да върти вече стартера, което е вредно за акумулатора.Иначе спор няма че при всеки случай ще изкара повече.При мен добър акумулатор изкарва средно 6-7 години, но режима е възможно най-благоприятен - бензинов мотор,редукторен стартер,мощен алтернатор, поне 100км дневно с най-много 3-4 старта.

                      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                        При еднакви други условия (тоест същия режим), по-малък акумулатор ще живее още по-кратко. 100Ah, разреден с 35% означава 70Ah акумулатор, разреден с 50%. Именно дълбочината на разряда им разкатава фамилийката. Освен друго при подходящ режим по-големия пак ще живее по-дълго. Когато 70Ah акумулатор би бил вече с изтекъл ресурс, в 100Ah ще има запас за минимум още една година, по-често поне 2.

                        Пак - от по-голям акумулатор единствените негативи са теглото и цената. Всичко останало е позитив. Това независимо колко малък е алтернатора - той си зарежда с колкото може, и 20-ина минути каране на обороти поне при терано са достатъчни за да му възстановят разряда от палене и свещи. На 2.7TDI при 90% градско на къси разстояния + фарове, алтернатора е на ръба да смогва зимата.

                        За 12 години каране на 2.7TDI с 95Ah акумулатор, никога не съм зареждал акумулатор. Bosch/Varta живеят около 4 години, и то при мен при утежняващи експлоатацията условия - 5 от 7 дни в седмицата каране на 2 пъти по 15 минути студен. Единия свърши като стоя половин година при тенекеджия, другия след 3-4 дълбоки разряда от некаране с месеци.
                        Прав си, но има и още един негатив. Сега минавам на по-голям алтрернатор и акумулатор на Самурая заради лебедката и поразпитах хора занимаващи се алтератори. При голям акумулатор алтернатора се товари доста повече, на ниски и средни обороти алтернатора е смятан за някакви зарядни ампери които да са достатъчни на акумулатора, а при по-голям зарядния ток скача и товари алтернатора. Съкращава му се живота драстично, което ако не се прекалява с разликата не е чак такава драма тъй като са надеждни като цяло.

                        При нормално ползване акумулатор при мен кара поне по 3-4 години, но рядко се задържа някоя кола толкова дълго. Само един изкара по-кратно, но той видя доста тормоз - заминал стартер и други проблеми с паленето, после проблеми с алтернатор и чести падания, после презареждане на 17V и пак изкара 2 години. Брат ми последно сменя акумулатор това лято - пишеше 2011г. на него. На Тойотата дето сега я продадох е на поне 3 години(от толкова е в мен) и взе да заминава, но и той е видял не малко тормоз.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • Колко се товари алтернатора не зависи от това колко е голям акумулатора след него, а колко енергия черпиш от системата. Всичкото, което черпиш, трябва да мине през алтернатора. Акумулатора е само склад - осигурява ти полезно време преди да се гътне, еднократно. При по-голям акумулатор просто можеш да черпиш по-голямо количество енергия пиково. А може и да не черпиш. Ендквите други условия в себе си включват и еднаквата консумация, която пък води до еднакво натоварване на алтернатора.

                          Естествено е че колкото повече енергия ползваш, толкова повече се товари алтернатора и толкова по-кратко живее. Ама тук условията вече не са еднакви.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X