Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в радиатора или краят на романса..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Масло в радиатора или краят на романса..

    Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
    ... ще трябва по дебела, поръчкова гарнитура, която пак ще е от клингерит ..
    Дрън, дрън! Има метални многослойни гарнитури с различна дебелина.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      От: Масло в радиатора или краят на романса..

      +1 !Сваля блока,шлайфа,сглбява и мери надстърчането на буталото-и ако не знае,пък да пита каква дебелина да подбере и как става.Късмет вадиш с повредата,ма "склати" си монтьора!Успех!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #48
        От: Масло в радиатора или краят на романса..

        Тая "сянка" на блока - човека личи, че има опит и като е казал, че ще я извади с ръчен шлайф, най вероятно ще стане. Проблема обаче, е какво става със самия двигател - състояние на бутало-цилиндър, биелни и основни лагери, маслена помпа. Опита показва, че тия механизми искат ревизия при подобно състояние на машината. Счупени сегменти, завлекли лагери и не добра работа на маслената помпа могат да предизвикат последващ много скъп ремонт на двигателя.

        Коментар


        • #49
          От: Масло в радиатора или краят на романса..

          Този мотор не беше ли с ризи?
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #50
            От: Масло в радиатора или краят на романса..

            Не е с ризи. Освен в случаите когато са набити след излизането от завода.
            Обикновенно чупи първи компресионен сегмент и завличат биелни лагери.

            Коментар


            • #51
              От: Масло в радиатора или краят на романса..

              Така, взех си джипа!
              Майстора е сменил гарнитурата с метална на ЕLRING. Блока не е свалян. Каза, че цилиндрите не са били надрани. Само на 6-ти имало следи дето е влизала вода. Изчистил ги е с микронна шкурка. Биелни лагери явно не е ревизирал, но според него нямало нужда. Може би не му се занимаваше, а може и да има усет, не мога да коментирам. Ремонта излезна под 400лв.
              Моите впечатления - върви една идея повече от преди. Баир, който до сега съм качвал преко сили на 3-та, сега го катери с лекота. Кеф. Като че загрява по малко, но не съм го юркал до Свети Константин. Там ще покаже със сигурност.
              Масло в радиатора не виждам да излиза отдолу, а също и бялата вода, която се виждаше преди да се издига нагоре към гърловината. Обаче пак, като изтине двигателя, мога да му долея около 100гр вода в радиатора до гърловината, а после като отваря кранчето за обезвъздушаване на маркуча, поема още 300гр вода.
              Майстора каза да го карам така 200км без да го жаля, след което да го промия, сипя антифриз и сменя маслото и филтрите.
              Какво се е получило, времето ще покаже. Ако е удачен ремонта, ще търся начин да възтановя ламелите на радиатора, ако не намеря здрав на втора ръка.
              Последно редактирано от kalio_kkk; 16-09-12, 20:03. Причина: правописна грешка
              Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

              Коментар


              • #52
                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                ... Ако е удачен ремонта, ще търся начин да възтановя ламелите на радиатора, ако не намеря здрав на втора ръка.
                Ламелите няма кой да ти възстанови, здрав радиатор 2-а употреба трудно ще намериш. Годинките вече са им много на тези машини и няма нищо вечно ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  От: Масло в радиатора или краят на романса..

                  За радиаторите съм съгласен с Чавдар. Трудна работа...

                  И вземете го обезвъздушете като трябва, че с това доливане.... При мен най-лесно беше на рампата, или с хай-джака... Като целта да се навири "муцуната" най високо, та заливната гърловина на радиатора да дойде максимално над останалата охладителна система.... И малко газ... И естествено отворено на топло парно....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Масло в радиатора или краят на романса..

                    Топло парно ли? Колко топло? Иначе ше го навиря джипа на рампа. Какво мислиш, че не може да се обезвъздуши като хората ли?
                    Колкото до възтановяването на ламелите, ако си направя сам от латун и ги залепя с течен метал на мястото на старите, няма ли да стане? Липсват ламели на участък с диаметър 15см. Ще е играчка, разбира се...
                    Абе, най-важното, че оттървах купуването на глава! Засега...
                    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                    Коментар


                    • #55
                      От: Масло в радиатора или краят на романса..

                      Да, отваряш клапата на парно на макс. И да, моя практика показва че трудно се обезвъздушава....

                      Идпадането на ламели означава че метала е остарял и се распада и това което виждаш е само видимата част.... И с течен метал и парчета латун нищо няма да направиш. Освен може би козметика....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X