Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в радиатора или краят на романса..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Масло в радиатора или краят на романса..

    Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
    За, промивка, промивах го поне 10 пъти - точа радиатора, наливам вода, работи 10мин. изтива и после пак. Така и не открих как се точи блока на двигателя. После му заредих антифриз и масло в радиатора нямаше....Сега знам, че има химикали за промивка на радиатори, ама де акъл де.
    Колкото за водата, не е баш литър, по-малко е. Еми, как си го обяснявам, аз доливам на студено, като загрее прелива в казанчето и после като изтине не се засмуква всичката обратно? Всъщност не знам, къде може да отива водата Ако е така, пък казанчето ще е пълно до ушите, а то не е. Тоест, какво всъщност става? Не съм видял да тече отнякъде вода? Пък на Субарото грам вода не му доливам и никога не загрява, но то е съвсем друго нещо.
    С такава промивка само на радиатора няма да стане. Трябва да се източи и блока. Ние днес свършихме точно тази работа и след като изтече целия антифрийз, после ви е бедна фантазията какво започна да се стича като желе и го оставих да си се стича, поне няколко дни на спокойствие преди да започнат промивките... Не знам обаче на RD28 къде е този болт на блока. При мен е в задната част, под генерацията (от шофьорската страна) на много трудно достъпно място. Но според мен само промивки няма смисъл, без да се обърне внимание на самия проблем.
    Дела трябват, а не думи.

    Коментар


    • #32
      От: Масло в радиатора или краят на романса..

      На час по лъжичка казваш какво става с джипа.
      Гаранция нацепена глава и деформирана от прегряване.
      Не може да го караш така джипа, щото ще задерат буталата. Не може и да стои много, и да чака, щото пък от водата ще ръждясат цилиндрите.
      За съжаление Патрулите са така - старите собственици са с нагласа само да карат, и карат така докато не грохне. После се отървават, щото вече трябва да се дават кинти и някой нищо не подозиращ скача гол в ледената вода.

      Коментар


      • #33
        От: Масло в радиатора или краят на романса..

        Наистина на час по лъжичка. Не прави същото като ходиш на лекар, че да не стане някоя беля. За мен ситуацията е почти безнадеждна и с оглед на финансовите средства които си готов да вложиш, по добре да скрапнеш колата и да търсиш друга. Тук се очертава ремонт за 2-8к зависи колко дълбоко ще стигнеш. За тези пари по-добре друга кола. Не ме питай откъде знам.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #34
          От: Масло в радиатора или краят на романса..

          Това, че съм "скочил гол в ледената вода" се досетих, уви. Все пак може ли по-подробно да ми обясните защо това поведение на колата е индикация за нацепена глава. Искам да знам, все пак, какво става и защо. Нали затова се забих, от незнаене.
          Значи, гаранция, казваш, спукана глава....
          В краен случай, ще скоча втори път с двигател и радиатор втора употреба. Какви 8к, каква нова кола? Та на мен ми трябва джипа да изкара безпроблемно всичко на всичко 10хил км. за следвшите 5-6години и ще съм щастлив. После ще го мисля...
          Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

          Коментар


          • #35
            От: Масло в радиатора или краят на романса..

            За по 2к км на година го карай така докато умре някъде.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #36
              От: Масло в радиатора или краят на романса..

              И аз съм за глава, не карай така маслото полепва навсякъде и после много трудно ще го изчистиш.
              Водните съединения не са маслоустойчиви и ще трябва да ги сменяш и тях ако се позабавиш.

              Коментар


              • #37
                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                Знам, бе хора, знам, и радиатора е за смяна, и виското ...и пружините и амортисьорите и тампоните и спирачните дискове и съединител вероятно след време и за боя е джипа и въпреки всичкото кърпене пак има ръжди,... и динамото днеска правих, че отказа и кабелите сменявах. Пък като отворя двигателя, не само глава и гарнитура е добре да сменя, ами да му дръпна един основен ремонт на мотора... Пък той и гуми си няма горкия, ами я да взема да го закарам "на балканто" и отида до приедставителството на Нисан....., не по, добре в Тойота.
                Е, някой, ще си каже, тоя пък неблагодарник, ние му даваме съвети, пък той се бъзика. Не бе, просто пих две ракии и ми е мъка, че идва "краят на романса". Ама пък беше готино[ATTACH=CONFIG]481990[/ATTACH]
                Човека ти е написал ясно 2-8к.Може и 2к да са.А ако изпълниш горенаписаното от теб колко мислиш че ще са?
                „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                Коментар


                • #38
                  От: Масло в радиатора или краят на романса..

                  Мерси на всички, колеги, отзовали се на питанията ми. Ясно е че, старите скрапове искат много пари да станат като нови, и когато човек ги няма по-добре да не се хваща въобще на хорото. Ще го мисля нататъка.

                  Ще ми е полезно, все пак да знам, къде ми "изчезва" водата от радиатора при спукана глава?
                  Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                  Коментар


                  • #39
                    От: Масло в радиатора или краят на романса..

                    Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                    Мерси на всички, колеги, отзовали се на питанията ми. Ясно е че, старите скрапове искат много пари да станат като нови, и когато човек ги няма по-добре да не се хваща въобще на хорото. Ще го мисля нататъка.

                    Ще ми е полезно, все пак да знам, къде ми "изчезва" водата от радиатора при спукана глава?
                    Ами..влиза в цилиндрите и излиза през ауспуха във вид на бял дим/понякога смесен със саждите от горивото не се забелязва/
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Масло в радиатора или краят на романса..

                      Една възможност има да намеря за донор лек автомобил Нисан Лаурел. Двигателят е същият като моя, шестак, но е без турбо. Дали става присадката безпроблемно? А и дали няма да е прекалено "спънат кон"?
                      Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                      Коментар


                      • #41
                        От: Масло в радиатора или краят на романса..

                        Какво разбираш под безпроблемно, какво знаеш за двата двигателя, камбаните еднакви ли са, маховиците, присъединителните отвори на маховиците, ти ли ще го правиш или някой срещу пари. В какво състояние е двигателя, гагва е гаранцията, че месец след монтажа няма да има същата тема.

                        Познавам един дето безпроблемно срещу определена сума пари може да сложи V8 на китайско ATV.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Масло в радиатора или краят на романса..

                          Знам, почти нещо не знам. Само, че колата е доста рядка и е модел 88, ако се не лъжа. Мотора е същият на вид като RD28T ама го няма турбото. Под 100коня е и е автоматик. А, да, и се продава.. по неясна причина.
                          Не, че съм хукнал да го пазаря, просто попитах. Колкото до монтажа, евентуалният, дето няма да го бъде както се досещам, де да можех, да си го направя сам. Тогава сигурно щях да имам поне минималните технически познания, да се досетя че купувам джип е с цъфнала глава, щото той откак съм го взел все така си се държи - на баир загрява до малко над средата, аз доливам кило вода и те така. Трудно е да си лаик и да поддържаш евтино 20 годишни морги, вервайте ми...Верно, старая се, чета туй, онуй, за което съм много благодарен на форума, ама ... "кучето с гледане" как беше там...
                          Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                          Коментар


                          • #43
                            От: Масло в радиатора или краят на романса..

                            Същите признаци, същото състояние на джиката, същите терзания Търси назад из темите имам писано какво излезе и за колко пари го направих. Сумите които са ти написали са минималните, но пък след това ще имаш двигател който ще надживее ламарините. Нямаш вариант да имаш хубав джип какъвто е Патрола, той да е на на десетки години и стотици хиляди километри и да не ти струва нещо. Задръж парата, събирай пари или отиди до банката и го направи с хубави части, при хубав майстор и без компромиси. Използвай докато е разглобен да направиш ревизия на всички важни части. Дълъг Патрол е едно от съвършените изобретения на японския военен технически гений и ако си го направиш с любов, мерак и разбира се - пари - ще има с какво да радваш внуците някой ден.. Аз на моя направих всичко това, останаха разбира се доста дреболии но го направих с много пари и любов и накрая се наложи по независещи от мен причини да го продам. Вече три години от тогава, а се заглеждам по всеки къс ПАтрол който виждам и ми става криво. ХУбаво че е в Шумен, че съвсем щеше да ми е гадно да го виждам...

                            Ей тука част от моето решение http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=29496
                            Има и още една тема - със симптомите и терзанията, ама нещо не я намирам..
                            Последно редактирано от Георги Иванов (gorbi); 19-08-12, 09:43.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Масло в радиатора или краят на романса..

                              Вчера, майстора отвори мотора. Оказа се, че не му е сефте/на мотора/. Болтовете са били стягани зверски, щом ги отвиваха с две тръби по 1м на ключа. Как не са се скъсали е адски чудно. Но, изненадите, не свършват. Изкочи клингеритова гарнитура, на която ясно се вижда как на най-вътрешният цилиндър е пробивало от долу от вътрешната страна/ако се гледа от купето/. Кофтито е, че там на блока има сянка, която явно е следствие от износване. Хубовото е че главата е ЗДРАВА. Шлайфиста каза че има 7стотни кривина. Но, това не и е първи шлайф? Надуваха я във вана с гореща вода - нищо. Явно джамбазите са правили гаражен ремонт, но може и да е втора глава на мотора. Все тая, големият въпрос е сега накъде?
                              Коментирахме с майстора, предлага да почисти блока на ръка и да събира с оригинална метална гарнитура. Спомена и сваляне и шлайф на блока, но се опасява, че тогава ще трябва по дебела, поръчкова гарнитура, която пак ще е от клингерит и няма да издържи дълго. Ха сега де. Казва, че е сигурен, че ще стане само с ръчно почистване и металнаг-ра и ми предлага да поеме гаранция на стойността на гарнитурата и труда му, ако не стане.
                              Последно редактирано от kalio_kkk; 29-08-12, 15:56. Причина: дописване
                              Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                              Коментар


                              • #45
                                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                                Да поеме, и без това ще я прави пак.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X