Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в радиатора или краят на романса..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло в радиатора или краят на романса..

    Еми колеги, това е положението. Така мечтаният и с мерак купуван "дълъг сив Патрол" лека полека неусетно беше посъбрал масалце в радиатора. Аз се заблуждавах че е глицерин от антифриза...акъл! Със свито сърце го заведох на майстор,който потвърди, че е масло. Понеже не надува маркучите /машината е Y60 с мотор RD28T/, майстора предположи, че може да е топлообменника. Изолира го, проми системата с някакви химикали и вика карай. За около 400км яко юркане, извади към една лъжица масло и пак не се усеща да вади балончета от радиатора. Оттук нататък версиите са:
    1. Издухала гарнитура - доколкото съм чел тук, малко вероятно
    2. Спукана глава - много вероятно
    3. Спукан блок - почти невероятно
    И вазможностите пак са три, ако е главата:
    1. Заварка на глава - пари на вятъра, според това което съм чел тук
    2. Глава втора употреба, след надуване на стенд дето ги топят в топла вода - ама си е "котка в чувал"
    3. Нова глава. намерих испанска АМС за 1500 или някаква друга за 1350. С гарнитурата, другите чаркове и труда ще прехвърли 2к.
    И сега накъде? Любимата е болна, а лечението не ми е по джоба... Кофти ситуация! Вариянтите пак са няколко:
    1. Понеже джипа се кара малко /по няма и 1000-1500км годишно/, да го карам така докато каталяса напълно, като отвреме навреме промивам радиатора с обезмаслител. Звучи евтино, ами ако цъфне някъде в гората и ме остави в някой студ с жената и децата насряд джендемите. Пък като събера пари, ама в тая криза няма да е скоро, атварям двигателя и сменям всичко с ново.
    2. Отваряме проверяваме, заваряваме, ако е нужно и карам, колкото изкара.
    3. Присадка на двигател. Познат ми пусна мухата, че си е сложил на Шевролет Блейзър двигател от Мерцедес 300D. Купил го за 600лв. Не съм специалист, но ако може да се присади някакъв по-голям бензинов мотор на Патрола, ще е отлично решение +газ. Даже съм по-навит на тоя вариянт, ако ще се дават пари на куп. Ама май не е просто упражнението. Нещо като 4,0л от Чероки. Някой правил ли го е, и за какви пари като труд идопълнителни работи като преходен фланец и т.н. става дума.
    4. Продавам с уговорката, че има проблем и...... любовта се превръща в едни пари, дето за нищо не стигат...
    Еми това е колеги, всякакви съвети са добре дошли, защото положението е кофти!
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

  • #2
    От: Масло в радиатора или краят на романса..

    Здравейте

    Лоша работа. Като човек вървейки (в момента) по подобен път знам какво е чувството... Ето как изглежда спукана глава (снимката е на няколко седмици):

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0507.jpg
Прегледи:1
Размер:845.2 КБ
ID:5398990Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Close-up.jpg
Прегледи:1
Размер:241.7 КБ
ID:5398991

    Дано при вас е по-малко зло
    Дела трябват, а не думи.

    Коментар


    • #3
      От: Масло в радиатора или краят на романса..

      Не се давай има много добри лепачи на глави,мисля че е това,блок малко вероятно,това са яки мотори !
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #4
        От: Масло в радиатора или краят на романса..

        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
        Не се давай има много добри лепачи на глави,мисля че е това,блок малко вероятно,това са яки мотори !
        Лошото при този вариант с лепенето е, че няма гаранция, че ще реши проблема.
        Дела трябват, а не думи.

        Коментар


        • #5
          От: Масло в радиатора или краят на романса..

          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
          Еми колеги, това е положението. Така мечтаният и с мерак купуван "дълъг сив Патрол" лека полека неусетно беше посъбрал масалце в радиатора. Аз се заблуждавах че е глицерин от антифриза...акъл! Със свито сърце го заведох на майстор,който потвърди, че е масло. Понеже не надува маркучите /машината е Y60 с мотор RD28T/, майстора предположи, че може да е топлообменника. Изолира го, проми системата с някакви химикали и вика карай. За около 400км яко юркане, извади към една лъжица масло и пак не се усеща да вади балончета от радиатора. Оттук нататък версиите са:
          1. Издухала гарнитура - доколкото съм чел тук, малко вероятно
          2. Спукана глава - много вероятно
          3. Спукан блок - почти невероятно
          И вазможностите пак са три, ако е главата:
          1. Заварка на глава - пари на вятъра, според това което съм чел тук
          2. Глава втора употреба, след надуване на стенд дето ги топят в топла вода - ама си е "котка в чувал"
          3. Нова глава. намерих испанска АМС за 1500 или някаква друга за 1350. С гарнитурата, другите чаркове и труда ще прехвърли 2к.
          И сега накъде? Любимата е болна, а лечението не ми е по джоба... Кофти ситуация! Вариянтите пак са няколко:
          1. Понеже джипа се кара малко /по няма и 1000-1500км годишно/, да го карам така докато каталяса напълно, като отвреме навреме промивам радиатора с обезмаслител. Звучи евтино, ами ако цъфне някъде в гората и ме остави в някой студ с жената и децата насряд джендемите. Пък като събера пари, ама в тая криза няма да е скоро, атварям двигателя и сменям всичко с ново.
          2. Отваряме проверяваме, заваряваме, ако е нужно и карам, колкото изкара.
          3. Присадка на двигател. Познат ми пусна мухата, че си е сложил на Шевролет Блейзър двигател от Мерцедес 300D. Купил го за 600лв. Не съм специалист, но ако може да се присади някакъв по-голям бензинов мотор на Патрола, ще е отлично решение +газ. Даже съм по-навит на тоя вариянт, ако ще се дават пари на куп. Ама май не е просто упражнението. Нещо като 4,0л от Чероки. Някой правил ли го е, и за какви пари като труд идопълнителни работи като преходен фланец и т.н. става дума.
          4. Продавам с уговорката, че има проблем и...... любовта се превръща в едни пари, дето за нищо не стигат...
          Еми това е колеги, всякакви съвети са добре дошли, защото положението е кофти!
          Колега...сега ме чуй:
          1. Глава втора употреба НЯМА!!!
          Т.е. забрави,защото ти си имаш вече втора употреба.Да от 100глави може и една да е читава,ама пък вероятността точно на теб да се падне читава е на практика 0-лева!!!
          2.Със заварка съм убеден,че почти нищо няма да направите.Да не говорим,че останалите средства от цената на главата до въпросните над 2000лв си остава,но крайния резултат е почти предизвестен!
          3.За присаждане на мотор...направо забрави.В такъв филм ще се вкараш,че въпростине 2к лв. ще ти се сторят стотинки,спрямо масрафа ти със смяна на мотора!
          4.Според мен може да се кара известно време,без притеснения ,че ще те остави на пътя.Като се замислиш реално...какво може да стане,че да те остави...Според мен нищо.Ако вече започне да ти прегрява и да ти хвърля водите/това е един от ефектите при спукана глава/,ще трябва да се насочиш към ремонт.
          5. Събирането на пари и ремонт.Това е правилното решение.Ако го продадеш сега,трябва да го подариш на някого,а това не е изгодно.Имай предвид и нещо друго....Отремонтираш ли го/ама както трябва-да се сменят основни + биелни лагери,да се пуснат едни сегменти,да се смени главата с нова,гарнитури,семеринги и т.н./ и разбира се това да стане с качествени части и качествен майстор,този Нисан ще те надживее!!!
          Така,че...не унивай!Карай си го така за сега,но не се успокоявай,че джипа си върви и така,защото момента да легне на операционната маса е близо и е неизбежен.Събери средства и го направи както трябва.След това ще имаш един прекрасен джип с години!
          Това е моето мнение,базирано на опита и практиката ми!
          Всеки компромис,след това ще ти дойде още по-нагорно!
          П.П.Между другото,ако ти потрябват части,можеш да ми пишеш на ЛС...работя в бранша с частите и ще ти направя добра отстъпка от цената,за да ти помогна доколкото мога/примерно ако испанската глава на АМС е 1500лв. ще я получиш на 1275лв.-това е само пример,по цитирана цена от теб разбира се,защото нещата във времето се променят/!
          Поздрави и успех
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            От: Масло в радиатора или краят на романса..

            А защо не проверите топлообменника на маслото , които стои на конзолата на масления филтър , понякога заради него се получава това масло в радиатора .
            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

            Коментар


            • #7
              От: Масло в радиатора или краят на романса..

              Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
              А защо не проверите топлообменника на маслото , които стои на конзолата на масления филтър , понякога заради него се получава това масло в радиатора .
              А ти прочете ли първия пост в началото?
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #8
                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                ... ако може да се присади някакъв по-голям бензинов мотор на Патрола, ще е отлично решение +газ. Даже съм по-навит на тоя вариянт, ако ще се дават пари на куп. Ама май не е просто упражнението. ...
                Ако смяната на глава на оригиналния двигател представлява финансов проблем, какво да кажем за присаждането на друг двигател ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Масло в радиатора или краят на романса..

                  След като не надува и не прави мехури, значи на главата и няма нищо. За 400 км една лъжица масло е нищо и половина. Ако беше глава или гарнитура за 400км щеше да роди поне 20 пъти. Ако е било от топлообменника тази една лъжица масло е маслото, което се е налепило по системата /радиатори, парна и други/ . Има вариант от гарнитурата на главата да пуска по малко масло във охладителната система, но е минимален. Промий системата с някакъв препарат.
                  На сърбела майката му е чесането.
                  Борислав Борисов Русе О885 О37815

                  Коментар


                  • #10
                    От: Масло в радиатора или краят на романса..

                    Ако този джип е мой-ще си го карам както си е. Опасенията, че ще те остави насред гората и ли студа ги забрави, от пускане на малко масло в радиатора двигателя няма да спре отведнъж. Просто ще започне да дава по-сериозни признаци, а тогава и диагностиката ще е по-лесна.

                    При цена на цял патрол от 5-8000 лева мисля, че би трябвало да може да се намери здрав двигател на смислена цена-нещо като 800-1000-1200 лева. С уговорка с продавача, че ако има някакъв сериозен проблем може да му върнеш двигателя, а той на теб парите.
                    Така ще имаш един резервен двигател, а и може да го продадеш на по-ниска цена заради евентуалния проблем, и по този начин смяната ще ти излезе доста по-евтино.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Масло в радиатора или краят на романса..

                      Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                      Е
                      1. Понеже джипа се кара малко /по няма и 1000-1500км годишно/, да го карам така докато каталяса напълно, като отвреме навреме промивам радиатора с обезмаслител.
                      Промий го само веднъж- не прекалявай с тези обезмаслители, че някои от тях увреждат сериозно гумените маркучи, уплътнения че и фибърчето на водната помпа. За 20 грама масло на 400-500 км даже няма да си правя труда да отварям капака. Карай смело, гледай си температурата и налягането на маслото, усилвай музиката и давай повече газ!
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • #12
                        От: Масло в радиатора или краят на романса..

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        ...
                        3.За присаждане на мотор...направо забрави.В такъв филм ще се вкараш,че въпростине 2к лв. ще ти се сторят стотинки,спрямо масрафа ти със смяна на мотора!
                        ...
                        С уговорката, че съм лаик в монтьорлъка - ако намери двигател за 600 лева и пасва на мястото на стария - къде е уловката? Двигател се сменя за един ден. Ако не продаваш машината дори може да си караш без пререгистрация на номера му На техн. преглед не съм виждал да ровят за номер на двигател, само при пререгистрация.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Масло в радиатора или краят на романса..

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Ако този джип е мой-ще си го карам както си е. Опасенията, че ще те остави насред гората и ли студа ги забрави, от пускане на малко масло в радиатора двигателя няма да спре отведнъж. Просто ще започне да дава по-сериозни признаци, а тогава и диагностиката ще е по-лесна.

                          При цена на цял патрол от 5-8000 лева мисля, че би трябвало да може да се намери здрав двигател на смислена цена-нещо като 800-1000-1200 лева. С уговорка с продавача, че ако има някакъв сериозен проблем може да му върнеш двигателя, а той на теб парите.
                          Така ще имаш един резервен двигател, а и може да го продадеш на по-ниска цена заради евентуалния проблем, и по този начин смяната ще ти излезе доста по-евтино.
                          Така направихме с един Баварец325ТДИ,яко каране цяло лято и есента при първите застудявания си показа магарията ,згъсти маслото в охоладителната с-ма,спукана глава ,заварка тест ,сглобяване и каране!Наскоро един познат с Паджеро Тди също заварява глава и го спуква от каране никакви проблеми!Единтсвения проблем е за най- евтин и сигурен вариант,бих рискувал с друга глава,но след консултация с добър шлайфист,ако трябва ще му закарам главата за химичен тест!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Масло в радиатора или краят на романса..

                            Гарнитура на главата по мое мнение. Маслото и антифриза са много близо и мисля, че ги дели една гумичка. На тия години е нормално да се сцепи от старост. Отделно, че една промивка не стига. Казвам го на базата на доста промивки. Най-шибаното дето съм промивал беше един транзит от последните. Спукан охладител. Три промивки с три различни препарата и все греда. Накрая го промих с нафта в охладителната система и после с препарат за миене на масло. Един промивка=един ден. На твое място бих промил системата още веднъж, бих наблюдавал и ако пак се появява бих свалил гарнитурата да я видя и тест на главата. Отделно разхода който споменаваш е никакъв като караш подобно возило. На моя Патрул досега има наляти 7 к за две години и все още е скрап. За парахода не ми се говори. Козата си сака пръч.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Масло в радиатора или краят на романса..

                              Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                              С уговорката, че съм лаик в монтьорлъка - ако намери двигател за 600 лева и пасва на мястото на стария - къде е уловката? Двигател се сменя за един ден. ...
                              Няма уловка само ако двигателят се сменя с друг оригинален двигател. А въпросът беше за съвсем друг мотор и случаят става съвсем различен - и като време, и като пари ...

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Гарнитура на главата по мое мнение. Маслото и антифриза са много близо и мисля, че ги дели една гумичка. На тия години е нормално да се сцепи от старост. ...
                              Гарнитурата на главата на GR-а е метална.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X