Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в радиатора или краят на романса..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Масло в радиатора или краят на романса..

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Гарнитурата на главата на GR-а е метална.
    Е те точно там е заровено кучето. Проблема е, че е метална. А е метална точно защото каналите на маслото и антифриза са много близо конструктивно и няма как клингеритова да уплътни. В момента има прецакана гумичка на металната гарнитура от маслената магистрала с налягане към антифриза. или пукнатина в главата, отново от маслената магистрала към водна риза. Залагам на първото, защото в зоните на главата където това може да се случи няма термично натоварване, НО можа да се случи поради изгниване в следствие на несменян ...найсет години антифриз Гарнитурата струва по спомен 80-110лв, и се сменя за ден от кадърен механик с подходящите инструменти.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-08-12, 10:52. Причина: Корекция на цитат
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      От: Масло в радиатора или краят на романса..

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      ... Гарнитурата струва по спомен 80-110лв, ...
      По-скоро около 200 беше в София гарнитура с претенции за оригиналност (но не от официален дилър). Евентуално няма да е лоша идея да се сменят и болтовете на главата, още повече ако историята на колата не е ясна и има вероятност болтовете да са сваляни/слагани повече от 1 път.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: Масло в радиатора или краят на романса..

        Чак пък "края на романса"! Не страдай толкова, 20-се годишно желязо е и пари се изкарват.
        Подкрепям Джамбазов за гарнитурата. Има шанс само с нея да се разминеш. За всеки случай проверка за пукнатини, шлайф и гумички на клапаните.
        Но има го варианта и да е спукана и все още да не надува, така че сега събирай пари. Като посъбереш се отваря и ако се наложи може да се обадиш тук-таме да измислим по евтини части.

        Коментар


        • #19
          От: Масло в радиатора или краят на романса..

          Имам двигател и го давам на цената на една нова глава, много хора тук знаят откъде го имам и защо го давам . Последно работеше перфектно и не е влизал в гората. Колата е нов внос и беше карана с този мотор в БГ само около 300км . Ако проявиш интерес на лични.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #20
            От: Масло в радиатора или краят на романса..

            Взимай двигателя и после ще си пееш и караш
            Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
            0882 52 00 52 - Жоро

            Коментар


            • #21
              От: Масло в радиатора или краят на романса..

              При масло у водата с този мотор бих заложил на топлообменника(видях че е изолиран ама с една промивка трудно ще изкарат цялото масло от системата) или гарнитурата на главата.Виж ако надува,грее и т.н. вече както всички знаят е друга бира.Аз лично бих си поиграл с повечко промивки и чак тогава ако няма напредък,тиквата долу,една проверка за спукване,че така и така е свалена и ако се окаже че проблема не е в нея,което според мен в описаната ситуация е твърде вероятно,шлайф,гарнитура и газ по гората.Разбира се това е лично мнение с което не задължавам да се съобразява никой.Пък и мойта гледна точка е друга,защото аз не си смятам труда.Колега не се отчайвай.Все пак това са просто железа важното е ние да сме здрави.Поздрави!
              Борис 0888 999 едно едно9
              PATROL Y260 RB30S

              Коментар


              • #22
                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                Имам едно съмнение , че е крив блок , колкото и рядко да се случва това . Проблема е , че няма как да се разбере без да се свали главата и майстора да го провери с "косъм" линия . Друг момент е че чугунения блок на RD28T понякога корозира до такава степен между канала на маслото и водата , стоманената гарнитура не може да уплътни достатъчно и почва да смесва масло и вода .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #23
                  От: Масло в радиатора или краят на романса..

                  Олеле, колко много сте писали! Благодаря на всички отзовали се, няма да изреждам поименно.
                  След като изчетох няколко пъти всичко, разбрах, няколко неща:
                  1. Глава втора употреба няма да търся.
                  2. Хареса ми версията за скапана гумичка на гарнитурата между маслото и антифриза. Всъщност не съм убеден, че машината е била пълна с антифриз. Когато го взех, в радиатора имаше кафява течност с мехурчета по повърхността. Не знам да не са били някакви шашми на продавача. Или опит да се прикрие наличието на масло... Или просто мръсен несменяван последните 10г антифризо-вода. Когато смених помията с вода и антифриз, мехурите изчезнаха но мърсотията остана. Все тая, дано да е гарнитура.
                  3. Реших, макар че, много мразя да карам кола дето знам че и има нещо, да изкарам и тази есен с джипа без да го отварям. Евентуално ще направим още една промивка на системата. И сега следва въпрос, ако е спукана глава, какво значи "да надува", "да грее" и "да хвърля водата". Ще опиша как се държи джипа, за да знам какво да гледам. При изкачване на пътя Белово-Юндола или Дебръщица-Св.Константин, стрелката на температурата бързо се качва до 2мм над средата, след което минавам от 3-та на 2-ра и пълзя с 40-45км/час на 3000об до горе. След като стигна и двигателят изстине, в радиатора доливам около 1литър вода, за да прелее в разширителният съд. Капачката на радиатора ми е на 0.9атм, а радиатора има участъци с липсваши ламели, най вероятно от старост, но е здрав, засега. Термостата май беше на 82гр. ама не обърнах внимание когато го сменяше майстора. Старият поне беше такъв. Виското на перката е спекло в някакво междинно положение и порката върти яко през цялото време. С вестник не мож я спря, с ръка ме е страх. Извън тези екстремни изкачвания, стрелката на температурата си виси под средата на скалата. Маркучите на радиатора са твърди, но не на кокал, а да речем телешки салам в найлонова опаковка/баси и сравнението/.
                  Е те това е положението, може би съм някъде много в грешка, а може и аз да съм допринесъл за спукването на главата но, човек се учи...
                  Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                  Коментар


                  • #24
                    От: Масло в радиатора или краят на романса..

                    От всичко до тук което си изброил вероятността за спукана глава е много голяма - не е нормално да наливаш 1 литър вода / казанчето не трябва да се пълни догоре - има MIN и MAX / също така не може толкова бързо да загрява и стрелката не трябва да преминава средата особено при твърдо зацепено виско . Иди при Андро да ти направи един тест за изгорели газове в охладителната течност , а и със сигурност ще установи проблема .
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #25
                      От: Масло в радиатора или краят на романса..

                      Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                      Е те това е положението, може би съм някъде много в грешка, а може и аз да съм допринесъл за спукването на главата но, човек се учи...

                      С този радиатор и виско ....
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Масло в радиатора или краят на романса..

                        Знам, бе хора, знам, и радиатора е за смяна, и виското ...и пружините и амортисьорите и тампоните и спирачните дискове и съединител вероятно след време и за боя е джипа и въпреки всичкото кърпене пак има ръжди,... и динамото днеска правих, че отказа и кабелите сменявах. Пък като отворя двигателя, не само глава и гарнитура е добре да сменя, ами да му дръпна един основен ремонт на мотора... Пък той и гуми си няма горкия, ами я да взема да го закарам "на балканто" и отида до приедставителството на Нисан....., не по, добре в Тойота.
                        Е, някой, ще си каже, тоя пък неблагодарник, ние му даваме съвети, пък той се бъзика. Не бе, просто пих две ракии и ми е мъка, че идва "краят на романса". Ама пък беше готиноНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1050451.jpg
Прегледи:1
Размер:248.0 КБ
ID:5399386
                        Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                        Коментар


                        • #27
                          От: Масло в радиатора или краят на романса..

                          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                          ... в радиатора доливам около 1литър вода, за да прелее в разширителният съд.
                          ...
                          Е те това е положението, може би съм някъде много в грешка, а може и аз да съм допринесъл за спукването на главата но, човек се учи...
                          Според тебе, къде отива тази вода? Цял литър за няколко километра! А за принос - допринесъл си, след като за 2 години не си се наканил да промиеш като хората охладителната система и да си сложиш нормално работещо виско.
                          А за радиатора - това, че не тече, не значи, че е здрав. На дърти радиатори с времето ламелите започват буквално да се разпадат на прах. Ако липсват от по-голяма площ, значи няма да охлажда като хората. Отделен въпрос е колко добре охлаждат останалите, ако и те са пред разпад ...

                          На този мотор икономиите от поддръжката на охладителна система рано или късно водят до немалки разходи за ремонти.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Масло в радиатора или краят на романса..

                            колега , сигурен ли си че не тече от радиатор , водна помпа или некой маркуч, блока има ли т.нар. тапи, може да са корозирали до такава степен че оттам да губи антифриз, случвало ми се е с лека кола, щом не бълбука и не надува капачката едва ли е спукана главата, гарнитура може да е обаче, може да направиш тест палиш колата и да загрее и някой да дава газ ти гледай на ауспуха има ли бял дим като от ТЕЦ, не е добре , най-малко гарнитура и много ремонти, няма ли бял пушек не е край на романса.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Масло в радиатора или краят на романса..

                              За, промивка, промивах го поне 10 пъти - точа радиатора, наливам вода, работи 10мин. изтива и после пак. Така и не открих как се точи блока на двигателя. После му заредих антифриз и масло в радиатора нямаше....Сега знам, че има химикали за промивка на радиатори, ама де акъл де.
                              Колкото за водата, не е баш литър, по-малко е. Еми, как си го обяснявам, аз доливам на студено, като загрее прелива в казанчето и после като изтине не се засмуква всичката обратно? Всъщност не знам, къде може да отива водата Ако е така, пък казанчето ще е пълно до ушите, а то не е. Тоест, какво всъщност става? Не съм видял да тече отнякъде вода? Пък на Субарото грам вода не му доливам и никога не загрява, но то е съвсем друго нещо.
                              Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                              Коментар


                              • #30
                                От: Масло в радиатора или краят на романса..

                                капачката на казанчето с клапан ли е , може да е развален и оттам се изпарява водата като катериш баирите, имай впредвид тази капачка едва ли е сменявана някога , случвало ми се е да попадна едва на трета -четвърта читава, и аз като теб се чудех къде е водата , защо се губи и какво става, тази капачка не се остава хлабава и не се престяга също.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X