Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЕРАНО 2 3,0л

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ТЕРАНО 2 3,0л

    Благодаря ви колеги,че помагате толкова много.

    Коментар


    • #32
      От: ТЕРАНО 2 3,0л

      Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
      Колега, по принцип се движиш на 2Н, което е задвижване на задния мост. Един път назад лоста поставен на 4Н, включваш и преден мост-демек бързите. После имаш неутрално положение. С леко натискане надолу и преместване на лоста назад, включваш бавните или 4L.
      4Н (бързите) се кара на мокро/хлъзгаво, сняг, по черно, но не и на сухо, а на 4L се кара само по черно, в кал, по-стръмни наклони и т.н.
      Е всичко относно карането на 4Н и 4L си е въпрос на усет.
      Поздрави.
      Брат,на пълно съм съгласен с теб,но след като съм натиснал лоста надолу и после назад- демек на 4L и има още едно положение:по-назад.Може нещо лоста да не е наред.После трудно изключва.

      Коментар


      • #33
        От: ТЕРАНО 2 3,0л

        На твое място, вече щях да съм в Тераното да видя какво прави джипката на това "по-задно 4L" дето е почти под седалката...шегувам се, разбира се, но ще чакам утре какво ще напишеш!

        Коментар


        • #34
          От: ТЕРАНО 2 3,0л

          Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
          ............и има още едно положение:по-назад.Може нещо лоста да не е наред.После трудно изключва.
          Пробвай как върви, тичай на някоя полянка и пробвай. Или ходи при някой колега в Бургас със Терано и сравнявайте, гледайте и тогава го мисли.

          Коментар


          • #35
            От: ТЕРАНО 2 3,0л

            Да споделя малко впечатления:
            Онзи ден (по Велик Ден) като завъля дъжда си викам:" Ей ся е момента да се зарова в калта"
            и отпраших по едни черни пътища по край язовира на село(ама тия пътища ги помня от преди 10,че и повече години и от де да знам,че от там минават големи машини и са направили терена на дълбоки окопи)и сикарам на бързите,но виждам ,че на моменти доста потъвам в тиня и наноси и забавих скороста.По едно време като се нахаках в една дълбока кал,ни на пред,ни назад-Викам си "юе викаме трактор май",но не е така(забравих да ви кажа,че съм с летни гуми за асвалт изтрити почти до ограничителя).Спрях да се боря с тресавището и включих бавните и си викам:Ти решаваш Нисане-ще си ходим или ще спим тук".Явно се стресна.Пуснах само съединителя без газ и каквото ще да прави.Имах чувството,че всяко колело работи със собствено мнение .Бавно-бавно ни измъкна и още се чудя как.Защити надписа на калъфа на резервната гума :Off Road
            Поздрави!

            Коментар


            • #36
              От: ТЕРАНО 2 3,0л

              На автомивката:Ще ни трябва един самосвал да извозим калта...

              Коментар


              • #37
                От: ТЕРАНО 2 3,0л

                Първоначално публикуван от пламен в. Преглед на мнение
                Да споделя малко впечатления:
                "...Онзи ден (по Велик Ден) като завъля дъжда си викам:" Ей ся е момента да се зарова в калта"
                и отпраших по едни черни пътища по край язовира на село(ама тия пътища ги помня от преди 10,че и повече години и от де да знам,че от там минават големи машини и са направили терена на дълбоки окопи)и сикарам на бързите,но виждам ,че на моменти доста потъвам в тиня и наноси и забавих скороста.По едно време като се нахаках в една дълбока кал,ни на пред,ни назад-Викам си "юе викаме трактор май",но не е така(забравих да ви кажа,че съм с летни гуми за асвалт изтрити почти до ограничителя).Спрях да се боря с тресавището и включих бавните и си викам:Ти решаваш Нисане-ще си ходим или ще спим тук".Явно се стресна.Пуснах само съединителя без газ и каквото ще да прави.Имах чувството,че всяко колело работи със собствено мнение .Бавно-бавно ни измъкна и още се чудя как.Защити надписа на калъфа на резервната гума :Off Road
                Поздрави!
                Добре го разказваш, но трябва да имаш предвид, че каквото и да ръчкаш, трябва да го правиш една идея преди да се бухнеш до ушите в дълбоката кал.Често,особено с неподходящи гуми,включването на бавните в ситуация подобна на твоята, само влошава нещата.Понякога, при кално и равно място е за предпочитане движение на 4Н използвайки инерцията на автомобила.Всичко това е теория, а в действителност нещата опират до усет, който идва с опита.

                Коментар


                • #38
                  От: ТЕРАНО 2 3,0л

                  И повече сам не тръгвай никаде!

                  Коментар


                  • #39
                    От: ТЕРАНО 2 3,0л

                    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                    И повече сам не тръгвай никаде!
                    А пък ето това е най-важното!!!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X