Колега, по принцип се движиш на 2Н, което е задвижване на задния мост. Един път назад лоста поставен на 4Н, включваш и преден мост-демек бързите. После имаш неутрално положение. С леко натискане надолу и преместване на лоста назад, включваш бавните или 4L.
4Н (бързите) се кара на мокро/хлъзгаво, сняг, по черно, но не и на сухо, а на 4L се кара само по черно, в кал, по-стръмни наклони и т.н.
Е всичко относно карането на 4Н и 4L си е въпрос на усет.
Поздрави.
Брат,на пълно съм съгласен с теб,но след като съм натиснал лоста надолу и после назад- демек на 4L и има още едно положение:по-назад.Може нещо лоста да не е наред.После трудно изключва.
На твое място, вече щях да съм в Тераното да видя какво прави джипката на това "по-задно 4L" дето е почти под седалката...шегувам се, разбира се, но ще чакам утре какво ще напишеш!
Да споделя малко впечатления:
Онзи ден (по Велик Ден) като завъля дъжда си викам:" Ей ся е момента да се зарова в калта"
и отпраших по едни черни пътища по край язовира на село(ама тия пътища ги помня от преди 10,че и повече години и от де да знам,че от там минават големи машини и са направили терена на дълбоки окопи)и сикарам на бързите,но виждам ,че на моменти доста потъвам в тиня и наноси и забавих скороста.По едно време като се нахаках в една дълбока кал,ни на пред,ни назад-Викам си "юе викаме трактор май",но не е така(забравих да ви кажа,че съм с летни гуми за асвалт изтрити почти до ограничителя).Спрях да се боря с тресавището и включих бавните и си викам:Ти решаваш Нисане-ще си ходим или ще спим тук".Явно се стресна.Пуснах само съединителя без газ и каквото ще да прави.Имах чувството,че всяко колело работи със собствено мнение .Бавно-бавно ни измъкна и още се чудя как.Защити надписа на калъфа на резервната гума :Off Road
Поздрави!
Да споделя малко впечатления:
"...Онзи ден (по Велик Ден) като завъля дъжда си викам:" Ей ся е момента да се зарова в калта"
и отпраших по едни черни пътища по край язовира на село(ама тия пътища ги помня от преди 10,че и повече години и от де да знам,че от там минават големи машини и са направили терена на дълбоки окопи)и сикарам на бързите,но виждам ,че на моменти доста потъвам в тиня и наноси и забавих скороста.По едно време като се нахаках в една дълбока кал,ни на пред,ни назад-Викам си "юе викаме трактор май",но не е така(забравих да ви кажа,че съм с летни гуми за асвалт изтрити почти до ограничителя).Спрях да се боря с тресавището и включих бавните и си викам:Ти решаваш Нисане-ще си ходим или ще спим тук".Явно се стресна.Пуснах само съединителя без газ и каквото ще да прави.Имах чувството,че всяко колело работи със собствено мнение .Бавно-бавно ни измъкна и още се чудя как.Защити надписа на калъфа на резервната гума :Off Road
Поздрави!
Добре го разказваш, но трябва да имаш предвид, че каквото и да ръчкаш, трябва да го правиш една идея преди да се бухнеш до ушите в дълбоката кал.Често,особено с неподходящи гуми,включването на бавните в ситуация подобна на твоята, само влошава нещата.Понякога, при кално и равно място е за предпочитане движение на 4Н използвайки инерцията на автомобила.Всичко това е теория, а в действителност нещата опират до усет, който идва с опита.
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар